loading...
پارسیان آموز
حسین بازدید : 358 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش ساخت کاردستی اوریگامی

اوریگامی، هنر و اندیشه تا کردن کاغذ، از کاردستی‌های جذاب ژاپنی است که امروزه در سراسر دنیا علاقه‌مندان و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. هدف این هنر زیبا، خلق طرح‌ها و اشکال مختلف با کمک تا زدن‌های مکرر کاغذ به روش‌های خاص می‌باشد. “اوری” در ژاپنی به معنی با اندیشه تا زدن و “گامی” به معنی کاغذ است که ترکیب این دو با یکدیگر واژه اوریگامی را می‌سازد.با اوریگامی می‌توان شکل‌های متفاوتی از جمله بسیاری از حیوانات، پرندگان، ماهی‌ها، گل‌ها، وسایل بازی، دکوری‌ها، انواع هواپیماها، شکل‌های هندسی، اشکال مختلف گرافیکی و غیره را خلق کرد.

امروز یه نمونه براتون گذاشتم امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد.

برای ساخت این نمونه گل تصاویر زیر را دنبال کنید.

ساخت مرحله به مرحله گل  

 وسایل مورد نیاز: 

 آموزش مرحله به مرحله گلسازی 

کاردستی اوریگامی 

آموزش گام ب گام گلسازی

آموزش ساخت کاردستی اوریگامی 

اوریگامی 

کاردستی اوریگامی 

کاردستی 

آموزش گلسازی

 

 

توصیه وپیشنهاد:کتاب های کاردستی های اوریگامی

 

 


 کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

کتاب های هنر اوریگامی،کتاب کامل هنر اوریگامی،آموزش ساخت کاردستی های اوریگامی،آموزش مرحله به مرحله کاردستیاوریگامی،اوریگامی،انواع تا کردن کاغذ،تا کردن کاغذ،تا کردن کاغذ، کاردستی ژاپنی،تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,بهترين تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,جديدترين تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,دانلود تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,مشاهده جديد ترين تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,عکس کاردستي هاي اوريگامي؟,تصوير جديد کاردستي هاي اوريگامي؟,تصوير اين ماه کاردستي هاي اوريگامي؟,اخبار جديد در باره کاردستي هاي اوريگامي؟,تصوير کيفيت دار کاردستي هاي اوريگامي؟,تصوير مينياتوري کاردستي هاي اوريگامي؟,کاريکاتور کاردستي هاي اوريگامي؟,دانلود تصوير هاي  کاردستي هاي اوريگامي؟,دانلود تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,عکس کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي اصلي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد رايگان سي دي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد رايگان کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي رايتي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي فيلم کاردستي هاي اوريگامي؟,خديد سي دي کارتون کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD نرم افزار کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD کارتون کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD  کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD نرم افزار کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD آموزش کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD  کاردستي هاي اوريگامي؟,

حسین بازدید : 411 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه کامل کتاب‌های هنر اوریگامی

کتاب کاردستی اوریگامی

اوریگامی، هنر و اندیشه تا کردن کاغذ، از کاردستی‌های محبوب ژاپنی می‌باشد که امروزه در سراسر دنیا علاقه‌مندان و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در واقع هدف این هنر زیبا، خلق طرح‌ها و اشکال مختلف با کمک تا زدن‌های مکرر کاغذ به روش‌های خاص می‌باشد. “اوری” در ژاپنی به معنی با اندیشه تا زدن و “گامی” به معنی کاغذ است که ترکیب این دو با یکدیگر واژه اوریگامی را می‌سازد.با اوریگامی می‌توان شکل‌های متفاوتی از جمله بسیاری از حیوانات، پرندگان، ماهی‌ها، گل‌ها، وسایل بازی، دکوری‌ها، انواع هواپیماها، شکل‌های هندسی، اشکال مختلف گرافیکی و غیره را خلق کرد.

این بسته هنری که در تلاشی دیگر از گروه بربالهای کتاب گردآوری شده است، مجموعه‌ای است بی‌نظیر از بهترین و پرخواننده‌ترین کتاب‌های آموزش هنر اوریگامی که برای بهره‌مندی و لذت هرچه بیشتر از انجام این کاردستی، تقدیم به دوستداران این هنر زیبا شده است.

معرفی محصول:

مجموعه کامل کتاب‌های هنر اوریگامی

اوریگامی هنر جذاب جان دادن به کاغذ است که باعث پرورش خلاقیت و حافظه می‌شود. این هنر طیف بسیار گسترده‌ای از سنین را در بر می‌گیرد، از کودکان دبستانی تا اساتید دانشگاه، تمام مردم می‌توانند از آن لذت برده و با خلق طرح‌های جدید و زیبا به تاریخ اوریگامی بپیوندند، حتی شما!

طرح‌ها و شکل‌های اوریگامی با یک برگ کاغذ مربعی شکل انجام می‌شوند که می‌توان با انتخاب کاغذهای رنگی زیبا به نتیجه کار جلوه‌ی زیباتر و جذاب‌تری بخشید.

اوریگامی فواید بسیاری از جمله هماهنگی بین چشم و دست را در بر دارد و لازمه آن داشتن مهارت و دقت کافی است. این هنر خلاق و پویا به گونه‌ای است که منجر به افزایش شکیبایی و صبر، مهارت‌های خاص جسمانی، نتیجه‌گیری‌های منطقی و ریاضی، افزایش نوآوری و تقویت قوه تخیل در کارهای فکری می‌شود.
برای یادگیری اولیه و اصولی نیاز به پیروی از طرح‌های ابتدایی و ساده‌ای است که مراحل کار را به صورت گام به گام نشان دهند. همچنین برای کسب ایده‌های نو به منظور انجام پروژه‌های بسیار خاص و منحصر به فرد نیاز به مراجعی برای الهام گرفتن از تصاویر، الگوها و آموزش‌های بی‌نظیر آنها است که همه این‌ها به صورت کامل و جامع در این مجموعه استثنایی گنجانده شده‌اند.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:
» بیش از ۱۲۰ کتاب آموزشی ارزشمند و طبقه‌بندی شده هنر اوریگامی
» تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
» نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
» بسته‌بندی شکیل و زیبا
مجموعه کتاب‌ها:
این بسته هنری فوق‌العاده زیبا شامل بیش از ۱۲۰ کتاب آموزشی از کتاب‌های مطرح دنیا در زمینه هنر و علم اوریگامی است که حاوی کتاب‌هایی برای آموزش ابتدایی و اصولی مخصوص افراد تازه‌کار و مبتدی و همچنین کتاب‌های آموزش حرفه‌ای و پیشرفته اوریگامی برای کسانی که آشنایی قبلی با این هنر دارند، می‌باشد.
در لیست زیر به صورت اجمالی عناوین موجود در بین کتاب‌های این مجموعه هنری منحصر‌به‌فرد ارائه شده است:
» انواع هواپیما
» حیوانات
» پرندگان و حشرات
» جانوران دریایی
» اریگامی ژوراسیک
» گل‌ها
» جعبه‌ها
» اوریگامی با دلار
» تزئینات کریسمس
» اوریگامی‌های دوستانه
» تزئینات و دکوراسیون منزل
» سطوح و اجسام چند وجهی
» اوریگامی سه بعدی
» دانشنامه‌ها
» مجموعه‌های عمومی.
کتاب‌های موجود در این بسته جامع اغلب در فرمت PDF بوده و برخی از آنها نیز در فرمت‌های DJVU ، JPG و EPUB هستند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
این مجموعه در 1 دی وی دی با بسته‌بندی زیبا و شکیل و طبقه‌بندی کتاب‌ها و تصاویر جلد‌های آنها، تقدیم علاقمندان خواهد گردید. 
تصاویر جلد برخی از کتابهای این مجموعه:

 

کتاب های اوریگامی

 

 

کاردستی اوریگامی

 

قیمت: 14,800 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه کامل کتاب‌های هنر اوریگامی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه کامل کتاب‌های هنر اوریگامی

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

خريد کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي اصلي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد رايگان سي دي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد رايگان کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي رايتي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي فيلم کاردستي هاي اوريگامي؟,خديد سي دي کارتون کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD نرم افزار کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD کارتون کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD  کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD نرم افزار کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD آموزش کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD  کاردستي هاي اوريگامي؟, کاردستی های اوریگامی،کاردستی های درآمد زا،،کتاب اوریگامی،آموزش ساخت کاردستی ،ساخت مرحله به مرحله کاردستی،آموزش گام به گام کاردستی،کاردستی های زیبا،کاردستی های جذاب،

درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 1,142
  • بازدید سال : 23,203
  • بازدید کلی : 876,848
  • کدهای اختصاصی