loading...
پارسیان آموز
حسین بازدید : 919 دوشنبه 07 دی 1394 نظرات (2)

کتاب نمونه آزمون های تضمینی و برگزار شده استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور  

 

 

استخدامی
معرفی محصول:

نویسنده / مترجم : محمد علی عزیزی – مریم ساریخانی – فاطمه سازیخانی 
شابک : 9-36-8355-964-978
ناشر :نشر چراغ دانش 
توضیحات : 
کتابی که در پیش روی شماست مجموعه ای از نمونه آزمون های برگزار شده ای است که در طی سالیان گذشته توسط سازمان امور مالیاتی کشور در استان های کل کشور برگزار گردیده است . مطالعه این کتاب که در جمع آوری آزمون ها از معتبرترین آزمون ها و در پاسخ گویی نیز از بهترین منابع موجود استفاده گردیده است ، به کلیه شرکت کنندگان آزمون های استخدامی در سازمان امور مالیاتی کشور در سطوح کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد توصیه می شود . 
مزیت ویژه این کتاب نسبت به سایر کتب چاپ شده دیگر :
1- موجود بودن سوالات معتبر و برگزار شده در سالیان گذشته
2- پاسخ تشریحی به تمام دروس 
3- با توجه به این که اغلب داوطلبان در ترجمه متون انگلیسی اشکالات اساسی داشته و به همین دلیل از پاسخ به این تست ها امتناع می ورزند ، لذا در پاسخنامه تشریحی این بخشترجمه متون به زبانی ساده و گویا بیان شده است .
4- موجود بودن آخرین آزمون های برگزار شده تا سال 91
 

مجموعه قوانین مالیات های مستقیم، نمونه آزمونهای قانون مالیات های مستقیم، زبان و ادبیات فارسی، پاسخنامه تشریحی زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی(عمومی)، پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی (عمومی)، ریاضیات و آمار(عمومی)، پاسخنامه تشریحی ریاضیات و آمار(عمومی)، معارف اسلامی و احکام، پاسخنامه تشریحی معارف اسلامی و احکام، شناخت مسائل روز و اطلاعات عمومی، مبانی قانونی، علوم رایانه( اینترنت و کامپیوتر)، پاسخنامه تشریحی علوم رایانه و ... بخش های موجود در این کتاب می باشند.

 

قیمت: 19,600 تومان

روش خرید: برای خرید کتاب نمونه آزمون های تضمینی و برگزار شده استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب نمونه آزمون های تضمینی و برگزار شده استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور

 برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 


کلمات کلیدی

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي ازمون استخدامي؟,دانلود برنامه ازمون استخدامي؟,برنامه توپ ازمون استخدامي؟,برنامه کاربردي ويندوز ازمون استخدامي؟,برنامه خوب ازمون استخدامي؟,برنامه بهينه سازي  ازمون استخدامي؟, برنامه پشتيبان گيري ازمون استخدامي؟,برنامه جديد ازمون استخدامي؟,برنامه بهينه سازي به نام ازمون استخدامي؟,دانلود نرم افزار دکستاب ازمون استخدامي؟,دانلود نرم افزار جديد ازمون استخدامي؟,دانلود نرم افزار قديمي ازمون استخدامي؟,خريد ازمون استخدامي؟,خريد سي دي ازمون استخدامي؟,خريد سي دي اصلي ازمون استخدامي؟,خريد رايگان سي دي ازمون استخدامي؟,خريد رايگان ازمون استخدامي؟,خريد سي دي رايتي ازمون استخدامي؟,خريد سي دي بازي ازمون استخدامي؟,خريد سي دي فيلم ازمون استخدامي؟,خديد سي دي کارتون ازمون استخدامي؟,خريد سي دي انميشن ازمون استخدامي؟,خريد CD ازمون استخدامي؟,خريد CD بازي ازمون استخدامي؟,خريد CD نرم افزار ازمون استخدامي؟,خريد CD کارتون ازمون استخدامي؟,خريد CD انميشن ازمون استخدامي؟,خريد DVD  ازمون استخدامي؟,خريد DVD بازي ازمون استخدامي؟,خريد DVD نرم افزار ازمون استخدامي؟,خريد DVD آموزش ازمون استخدامي؟,خريد DVD انميشن ازمون استخدامي؟,خريد DVD  ازمون استخدامي؟,نمونه سوال،فروشگاه اینترنتی،سایت نموننه سوال،فروش ازمون،امور،

حسین بازدید : 577 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

درمان انواع مراقبتهای جنسی درکودکان 

 مراقبت های جنسی کودکان

معرفی محصول:

» آیا کودک شما نسبت به مسائل جنسی حساس هست؟

» آیا کودک شما پیش فعال جنسی دارد؟

» آیا نگران کودک خود نسبت به مسائل جنسی هستید؟

» چه مسائلی را باید نسبت به کودک خود بدانیم تا دچا تحریکات جنسی نشود؟

» پوشش مناسب والدین در حضور کودکان چگونه باید باشد؟

» حد و مرز رعایت پوشش در حضور فرزندان چیست؟

» آیا بین دختران و پسران در این باره تفاوتی هست؟

» بی‌مبالاتی در روابط جنسی والدین چه اثرهایی بر روحیه کودکان دارد؟

» چگونه باید عفت یا مراقبت جنسی را در حضور کودکان رعایت کرد؟

» آیا اصلا نیازی به چنین مراقبتهایی هست؟

این‌ها از جمله پرسش‌هایی است که آگاهیهایی درباره آن را در ادامه این مطلب پیش رویتان نهاده‌ایم.

جام جم سرا: در دوران شیر خوارگی و خصوصاً نوزادی، کودک خود را از مادرش جدا نمی بیند. به نحوی که خود و مادر را موجود واحدی می بیند.کودک آن چنان خود را به مادر نزدیک می بیند که وقتی سینه مادر را می مکد احساس می کند، دارد مادرش را می خورد .

در دوران طفولیت، دیدن یا لمس کردن سینه مادر، پاسخ های مکیدن را در کودک پدید می آورد که می توان این خواسته را با شیر دادن به کودک، ارضا کرد .

اما در دوران کودکی (سه تا چهار سالگی به بعد) دیدن پدر یا مادر برهنه، بر انگیخته شدن و تحریک و میل جنسی کودک را سبب می شود که به هیچ وجه نمی توان در یک زمینه کودک را ارضا کرد .

در حضور فرزندان پسر و دختر خود به صورت عریان و نیمه عریان حاضر می شوند. برخی از آن ها فکر می کنند با این کار، حساسیت جنسی فرزندانشان کم خواهد شد و چشم فرزندشان از دیدن صحنه ها پر خواهد شد. در صورتی که 3 تا 4 سالگی، سن بیداری جنسی و تشکیل خاطرات در ذهن کودکان است و در 5 تا 7 سالگی، کودکان، وقتی با بدن برهنه والدین مواجه می شوند، کنجکاو می شوند که بدن آن ها چه ویژگی هایی دارد و همین ممکن است خطرآفرین و نگران کننده باشد .

میزان پوشش در خانواده های مختلف، با فرهنگ ها و اعتقادات مختلف، متفاوت است. رعایت پوشش مناسب بر اساس الگوهای اخلاقی و اسلامی در خانواده بسیار مهم و با ارزش است و ثبات و آرامش و امنیت در خانواده ایجاد می کند. پوشش مناسب نه تنها سبب آرامش والدین می شود، بلکه رشد طبیعی کودکان را نیز تضمین می کند. بر عکس، عریان و نیمه عریان بودن، پوشیدن لباس های تنگ و چسبان که اعضای بدن را به صورت برجسته نشان می دهد، در حضور فرزندان که به سن تمیز رسیده اند،خصوصاً فرزندان غیر هم جنس، می تواند بسته به سنین متفاوت آن ها، تبعات و اثرات منفی متفاوتی به جای بگذارد .

شایسته است والدین با نشان دادن حساسیت و رعایت پوشش مناسب در حضور کودکان و در ارتباط با غیرمحارم، کودکان را از 4 سالگی به بعد با محارم و غیرمحارم آشنا کنندو میزان پوشش مناسب و عدم تماس بدن با نامحرم را بوضوح برای کودکان توضیح دهند
ش.م:956/652

 

قیمت: 19,000 تومان

روش خرید: برای خرید درمان انواع مراقبتهای جنسی درکودکان/جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید درمان انواع مراقبتهای جنسی درکودکان/جدید و کامل - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

 خريد  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي اصلي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد رايگان سي دي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد رايگان  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي رايتي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي بازي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي فيلم  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خديد سي دي کارتون  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي انميشن  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD بازي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD نرم افزار  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD کارتون  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD انميشن  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD   درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD بازي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD نرم افزار  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD آموزش  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD انميشن  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD   درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,پیش فعال،پزشکی،مراقبت های جنسی،روانشناسی کودک،سی دی آموزشی،درمان خود ارضایی،

حسین بازدید : 975 سه شنبه 19 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزارهای مهندسی الکترونیک ۲۰۱۲ 


نرم افزار های الکترونیک
 

معرفی محصول:

تعداد دی وی دی: 3
مجموعه نرم افزار های مهندسی الکترونیک – Electronic Engineering 2012 شامل جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد مهندسی الکترونیک در سال ۲۱۰۲ محصول شرکت دریا سافت بصورت اورجینال می باشد. این مجموعه نرم افزاری پاسخی به تمام نیازهای مهندسین الکترونیک است که با خرید این مجموعه نرم افزاری می توانند به روزترین و پرکاربردترین نرم افزارهای مهندسی الکترونیک را در اختیار داشته باشند.

 

لیست نرم‌افزارهای موجود در این مجموعه :
» ۸۰۵۱IDE for Windows
» Active HDL 8.1 : یک IDE کامل برای قطعات دیجیتال
» Altera Quartus II 10
» Altium Designer 10 : نرم افزار طراحی شماتیک PCB و آنالیز مدار
» Auto TRAX and Active3D EDA
» Caddie V5.2 Pro : نرم افزار حرفه ای و پرکاربرد CAD با امکانات گسترده جهت طراحی مدارات الکترونیک
» CadSoft Eagle Pro 5.6 : نرم افزار طراحی مدار های چاپی و برد های الکترونیک
» CircuitMaker 2000 : طراحی مدار های چاپی پیشرفته و تست آن و طراحی پشت فیبر
» Digital Circuit Simulator
» Elcad & Aucoplan 7.4 : نرم افزار قدرتمند طراحی دقیق مدار های چند لایه و معمولی با بانک اطلاعاتی کامل
» Electrical Function Utility Suite
» Electrochemical Cells Pro V2.2
» Electronic Design Studio V1.2A
» FPGA Advantage 8.1 : یک IC کاملا قابل برنامه ریزی
» Franklin Advanced Development System : نرم افزار زبان ماشین
» GerbTool v9.0 R5
» IC Master : کامل ترین بانک موجود از اطلاعات مربوط به IC ها و نحوه استفاده از آنها در مدارات
» Keil C51 v8.16a
» Keil MDK 4.2 : یکی از برترین کامپایلر های مخصوص پردازنده آرم
» LabVIEW 2011 : نرم افزار شبیه ساز آزمایشگاه الکترونیک
» MAX+Plus II 10.2 : نرم افزار بررسی و طراحی گیت های منطقی
» Microcontroller Simulator
» MikroC AVR PRO 2009 : کامپایلر بسیار قدرتمند
» MikroC for PIC v8.2 : کامپایلر بسیار قدرتمند
» MPlap Tools 8.63 : قدرتمندترین نرم افزار برنامه نویسی میکروکنترولر های PIC
» Multisim 11 : نرم افزار قدرتمند جهت شبیه سازی و طراحی مد
» OrCAD 16 : نرم افزار قدرتمند جهت طراحی مدارات الکترونیکی و الکتریکی
» PCB Designer V1.5.4 : یک نرم افزار بسیار ساده و کم حجم برای طراحی مدار چاپی
» PCB Navigator : نرم افزاری ساده برای طراحی فیبر مدار چاپی و یا برد مونتاژ قطعات
» Philips 80C51-Based
» PlC 18 Simulator IDE 2.62 : کدنویسی میکروکنترلهای PlC
» PowerLogic 5.0.1
» Programmer 89C51,52,55
» Protel 99 SE SP6
» Protel Advanced PCB 2.71
» Protel DXP 2004 : نرم افزار طراحی شماتیک PCB و آنالیز مدار
» Proteus 7.7 SP2 : قوی ترین آزمایشگاه الکترونیک
» Supermax ECAD v9.2
» TTL Data Sheets
» WinAVR 2010 : کامپایلر قدرتمند با پشتیبانی از پردازنده های AVR
» XHDL 3
شماره مجوز68-437754

 

قیمت: 8,900 تومان

روش خرید: برای خرید نرم افزارهای مهندسی الکترونیک /اورجینال۲۰۱۲، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید نرم افزارهای مهندسی الکترونیک /اورجینال۲۰۱۲


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه نرم افزار الکترونيک؟,دانلود نرم افزار الکترونيک؟,دانلود برنامه نرم افزار الکترونيک؟,دانلود نسخه جديد  نرم افزار الکترونيک؟,دانلود برنامه ي نرم افزار الکترونيک؟,دانلود برنامه جديد نرم افزار الکترونيک؟,دانلود نسخه جديد  نرم افزار الکترونيک؟,دانلود نسخه جديد برنامه  نرم افزار الکترونيک؟,برنامه توپ نرم افزار الکترونيک؟,دانلود برنامه توپ نرم افزار الکترونيک؟,دانلود برنامه زيبا نرم افزار الکترونيک؟,دانلود نسخه قبلي برنامه نرم افزار الکترونيک؟,دانلود کرک برنامه  نرم افزار الکترونيک؟, رمز برنامه نرم افزار الکترونيک؟,کيجين برنامه نرم افزار الکترونيک؟,نسخه جديد برنامه  نرم افزار الکترونيک؟,سايت برنامه نرم افزار الکترونيک؟,سايت  نرم افزار الکترونيک؟,برنامه جديد نرم افزار الکترونيک؟,نقد برنامه نرم افزار الکترونيک؟,خريد برنامه نرم افزار الکترونيک؟,خريد نقدي  نرم افزار الکترونيک؟,download نرم افزار الکترونيک؟,download program نرم افزار الکترونيک؟,danlod barname نرم افزار الکترونيک؟,خريد نرم افزار الکترونيک؟,خريد سي دي نرم افزار الکترونيک؟,خريد سي دي اصلي نرم افزار الکترونيک؟,خريد رايگان سي دي نرم افزار الکترونيک؟,خريد رايگان نرم افزار الکترونيک؟,خريد سي دي رايتي نرم افزار الکترونيک؟,خريد سي دي بازي نرم افزار الکترونيک؟,خريد سي دي فيلم نرم افزار الکترونيک؟,خديد سي دي کارتون نرم افزار الکترونيک؟,خريد سي دي انميشن نرم افزار الکترونيک؟,خريد CD نرم افزار الکترونيک؟,خريد CD بازي نرم افزار الکترونيک؟,خريد CD نرم افزار نرم افزار الکترونيک؟,خريد CD کارتون نرم افزار الکترونيک؟,خريد CD انميشن نرم افزار الکترونيک؟,خريد DVD  نرم افزار الکترونيک؟,خريد DVD بازي نرم افزار الکترونيک؟,خريد DVD نرم افزار نرم افزار الکترونيک؟,خريد DVD آموزش نرم افزار الکترونيک؟,خريد ،مجموعه نرم افزار،فروش نرم افزار،سایت نرم افزار،فروش اینترنتی،نرم افزار کاربردی،نرم افزارکاربردی،

حسین بازدید : 795 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

 بند انداختن دستی یا بندانداز برقی تمام اتوماتیک ؟    

 

بند انداز برقی


معرفی محصول:

» رفع موهای زائد شما در منزل تنها در 5 دقیقه
» بدون نیاز به تخصص صورت خود را بند بیندازید
» بهترین هدیه و کادو برای بانوان
» محصول جدید، پیشرفته و بی نظیر بندانداز اتوماتیک ...
  

بند انداز صورت
 

بند انداختن یکی از روش های رفع موهای زائد از دوران باستان بوده که به دلیل رفع ریشه ای موهای زائد و افزایش جریان خون در پوست و زیبا ساختن آن هنوز نیز بسیار مرسوم است و در همه آرایشگاههای امروزی انجام میشود. این روش که نیاز به مهارت دارد درحال حاضر تنها توسط آرایشگران انجام میشود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی به کمک بانوان آمده و انجام راحت این کار را توسط هر فرد بدون تخصص امکان پذیر ساخته است.
این محصول اپیلیدی نیست. همان نخ طبیعی است با این تفاوت که دست شما در این کار دخالت ندارد و تمام کارهای توسط خود دستگاه انجام می شود.
» استفاده آسان و راحت، مناسب برای مصارف خانگی، سالنها و آرایشگاه ها
» رهایی از موهای ضخیم و زیرپوستی نازیبا، حتی موهای ریز و نازک
» با کارکردی طبیعی، بدون عوارض جانبی و بدون آسیب رساندن به پوست
» بدون بکارگیری از مواد شیمیایی، هورمون، حرارت، پرتوافکنی و تیغ

 

قیمت: 38,500 تومان

روش خرید: برای خرید بند انداز برقی صورت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بند انداز برقی صورت


برای دیدن سایر محصولات اینجا کلیک کنید. 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

فروش بند انداز،خريد لوازم آرايشي به نام بند انداز برقي؟,خريد ابزار بند انداز برقي؟,خريد لوازم آرايشي بند انداز برقي؟,خريد ابزار آرايشي بند انداز برقي؟,خريد ابزار آرايشي کاربردي بند انداز برقي؟,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  بند انداز برقي؟,خريد جنس خوب  بند انداز برقي؟,خريد جنس خوب ابزار آرايشي بند انداز برقي؟,خريد ابزار آرايشي خوب بند انداز برقي؟,خريد جنس تقلبي بند انداز برقي؟,خريد لوازم آرايشي اصل چين بند انداز برقي؟,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام بند انداز برقي؟,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام بند انداز برقي؟,خريد رايگان لوازم آرايشي بند انداز برقي؟,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي بند انداز برقي؟,خريد وسيله سفيد کننده بند انداز برقي؟,خرید بند انداز ،آموزش آرایشگری،بند انداز اتوماتیک،از بین بردن موی زائد،موی زائد،موی صورت،

حسین بازدید : 1421 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

شابلن فرنچ سر ناخن

معرفی محصول:

» پک کامل شابلون های طراحی فرنچ سر ناخن +اشانتیون --- جدید جدید
» 12 بسته مدل مختلف از فرنچ های سر ناخن و روی ناخن در اختیار شماست .
» قابل استفاده در منزل و آرایشگاه بدون نیاز به مهارت خاص .
» مانند حرفه ای ها دیزاین ناخن انجام بدهید . 
» قابل استفاده با انواع لاک ناخن موجود در منزل و آرایشگاه حتی بی کیفیت ترین آنها .
» قابل استفاده روی ناخن های طبیعی و مصنوعی .
» با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، بهترین و حرفه ای ترین طراحی فرنچ ناخن را خودتان در منزل انجام دهید 
» در ضمن ، با هر خرید ، یک اشانتیون لوازم آرایش هدیه خواهید گرفت .

 

قیمت: 15,000 تومان

روش خرید: برای خرید شابلون های فرنچ سر ناخن، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید شابلون های فرنچ سر ناخن


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

خريد لوازم آرايشي به نام شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد ابزار شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد لوازم آرايشي شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد ابزار آرايشي شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد ابزار آرايشي کاربردي شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد جنس خوب  شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد جنس خوب ابزار آرايشي شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد ابزار آرايشي خوب شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد جنس تقلبي شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد لوازم آرايشي اصل چين شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد رايگان لوازم آرايشي شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي شابلون فرنچ سر ناخن؟,خريد وسيله سفيد کننده شابلون فرنچ سر ناخن؟,شابلون سر ناخن،شابلون فرنچ سر ناخن،آموزش آرایشگری،ارایشگری،خرید شابلون سر ناخن،ارایش ناخن،

حسین بازدید : 646 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

بند انداز دستی 

بند انداز دستی

معرفی محصول:

بهترین جایگزین برای روش های مرسوم اصلاح و حذف هزینه های بالای آرایشگاه و بند انداز های برقی است.

این دستگاه با راحت ترین روش استفاده، شما را از شر موهای زائدتان خلاص می کند.

دستگاه را روی گونه خود قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید، تمامی موهای زائد شما به وسیله نخ از ریشه کنده می شود. با استفاده از این دستگاه دیگر هیچ کدام از روش های دیگر را برای اصلاح استفاده نخواهید کرد. دفترچه راهنمای کامل این محصول تمامی مراحل چگونگی کار با آن را قدم به قدم برای شما بازگو می کند.

بند انداز
دیگر نیازی نیست برای از بین بردن موهای زائد خود به سال های زیبایی مراجعه کرده و علاوه بر پرداخت هزینه های گزاف متحمل درد و صرف وقت زیادی شوید. دستگاه بند انداز دستی اسلیک بدون نیاز به برق و باتری بوده و کارایی فوق العاده آسانی دارد. دستگاه را روی گونه خود قرار دهید و مانند یک گیره لباس ساده باز و بسته نمایید, تمامی موهای زائد شما به وسیله نخ از ریشه کنده می شود.

محتویات داخل جعبه:
» یک عدد دستگاه بند انداز دستی
» ۱۰ جفت گوی مخصوص نگهداری نخ آماده برای استفاده
» دفترچه راهنما

 

 

ویژگیهای بند انداز دستی Slique Hair Remover:
» این دستگاه با طراحی خاص خود شما را از رفع تمامی موهای زائد خود خاطر جمع می نماید.
» با هر باز و بسته شدن این دستگاه, تمامی موهای موجود در نقاط مورد نظر شما از ریشه کنده خواهند شد.
» این دستگاه بدون ایجاد کوچکترین علائم حساسیت و آکنه پوستی, زیبایی و لطافت ابریشم را برای شما به ارمغان می آورد.
» مناسب برای اصلاح صورت, چانه, پیشانی, بالای لب و حتی خط انداختن ابرو های شما.

 

قیمت: 17,500 تومان

روش خرید: برای خرید بند انداز دستی اسلیک، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بند انداز دستی اسلیک


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

خريد لوازم آرايشي به نام بند انداز؟,خريد ابزار بند انداز؟,خريد لوازم آرايشي بند انداز؟,خريد ابزار آرايشي بند انداز؟,خريد ابزار آرايشي کاربردي بند انداز؟,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  بند انداز؟,خريد جنس خوب  بند انداز؟,خريد جنس خوب ابزار آرايشي بند انداز؟,خريد ابزار آرايشي خوب بند انداز؟,خريد جنس تقلبي بند انداز؟,خريد لوازم آرايشي اصل چين بند انداز؟,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام بند انداز؟,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام بند انداز؟,خريد رايگان لوازم آرايشي بند انداز؟,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي بند انداز؟,خريد وسيله سفيد کننده بند انداز؟,دستگاه بند انداز،فروش بند انداز دستی،مو کن،آموزش آرایشگری،لوازم ارایشی،

حسین بازدید : 436 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

قلم لاک طراحی ناخن Hot Designs 

  

قلم لاک طراحی ناخن

معرفی محصول:

» طرح جالب و باور نکردنی که کسی تا به حال نمونه آنرا ندیده است
» با طراحی ناخن خود به جذابیت خود بیفزایید و چشم ها را خیره کنید
» طرح های زیبای ناخن فقط با هات دیزاین
» روش جدید و آسان فرنچ ناخن
» برترین محصول آرایشی سال
» برای خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه
» هر بسته شامل 6 عدد لاک با 2 قلم طراحی و معمولی می باشد
» جدیدترین در دنیای مد و فشن
قلم لاک طراحی ناخن Hot Designs محصول آرایشی جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده است و شما می توانید به راحتی با استفاده از آن ناخن های خود را زیباتر از قبل نمایید. لاک طراحی ناخن هات دیزاین دارای 6 قلم با رنگ های مختلف است و هر قلم دارای دو سر مختلف جهت لاک زدن و طراحی می باشد. با استفاده از لاک طراحی ناخن هات دیزاین قادر خواهید بود هزاران نقش و فرنچ را بر روی ناخن های خود طراحی نمایید. رنگ های لاک هات دیزاین بسیار شاد و زیبا است و می تواند جلوه ای بی نظیر به ناخن های شما هدیه دهد.

شما با استفاده از قلم لاک طراحی ناخن Hot Design در منزل به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل خواهید شد و می توانید ناخن های خود را با طرح ها و فرنچ های زیبایی تزیین نمایید. لاک طراحی ناخن هات دیزاین شما را از مراجعه به سالن های زیبایی بی نیاز ساخته و شما میتوانید در منزل به راحتی ناخن های خود را با هزاران طرح مختلف زیباتر سازید. با استفاده از لاک ناخن هات دیزاین میتوانید به صورت پایه رنگی را بر روی ناخن های خود زده و سپس با سر قلم هات دیزاین طرح های زیبا را بر روی آن ایجاد نمایید.

لاک طراحی ناخن Hot Designs به صورت ماژیکی طراحی شده تا به راحتی در دستان شما قرار بگیرید تا بتوانید طرح های متنوع و زیبایی که در ذهن خود دارید را بر روی ناخن های خود پیاده کنید. امروزه خیلی از خانم ها دوست دارند که با دیگران تفاوت داشته باشند برای همین دست به هر کاری برای جذاب شدن نیز می زنند اما شما می توانید با یک هزینه بسیار کم و با طراحی که بر روی دستان خود ایجاد می کنید در میان دوستان خود همانند یک ستاره در دل شب بدرخشید. داشتن ناخن های زیبا آرزوی دیرینه و همیشگی خانم ها می باشد که ما برای شما این زیبایی را فراهم کرده ایم. با خرید اینترنتی لاک طراحی هات دیزاین که به صورت قلم ناخن ساخته شده می توانید طرح های متفاوت و زیبایی بر روی دستان خود ایجاد کنید به نحوی که می توانید دید همگان را بسوی دستان خود جذب کنید. با خرید پستی لاک ناخن هات دیزاین می توانید به یک آرایشگر حرفه ای نیز تبدیل شوید.

ویژگی های قلم لاک ناخن هات دیزاین:
» لاک دو منظوره جهت طراحی و لاک زدن
» به سادگی خشک می شود در کمترین زمان
» قابل شست و شو می باشد
» بدون داشتن مواد مضر برای ناخن ها و دست
» قابلیت خلق هزاران مدل بر روی ناخن
» قابل استفاده بر روی ناخن های طبیعی و مصنوعی
هر بسته شامل 6 عدد لاک با 2 قلم طراحی و معمولی می باشد

قیمت: 24,000 تومان

روش خرید: برای خرید قلم لاک طراحی ناخن Hot Designs، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید قلم لاک طراحی ناخن Hot Designs


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

خريد لوازم آرايشي به نام  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد ابزار  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد لوازم آرايشي  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد ابزار آرايشي  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد ابزار آرايشي کاربردي  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي   قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد جنس خوب   قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد جنس خوب ابزار آرايشي  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد ابزار آرايشي خوب  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد جنس تقلبي  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد لوازم آرايشي اصل چين  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد رايگان لوازم آرايشي  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي  قلم لاک طراحي ناخن؟,خريد وسيله سفيد کننده  قلم لاک طراحي ناخن؟,آموزش آرایشگری،قلم لاک ناخن،طراحی ناخن،طراحی روی ناخن،فروشگاه لوازم ارایشی،

حسین بازدید : 539 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

 طراحی روی ناخن

معرفی محصول:

این مجموعه آموزشی به شما می آموزد که طراحی ناخن را در منزل بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه فرا بگیرید و خودتان طراح ناخن های خود باشید و شامل 8 بخش آموزشی به شرح زیر می باشد:
» طزاحی با چسب
» طزاحی فرانسوی
» طراحی با نگین
» طراحی با اکلیل
» طزاحی مات و براق 
» طزاحی با دیزاین
» طراحی فانتزی بالاک 

و در این مجموعه شاهد 12 گالری عکس طراحی ناخن می باشد که مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت

 

قیمت: 18,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش طراحی ناخن اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش طراحی ناخن اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

خريد لوازم آرايشي به نام آموزش طراحي ناخن؟,خريد ابزار آموزش طراحي ناخن؟,خريد لوازم آرايشي آموزش طراحي ناخن؟,خريد ابزار آرايشي آموزش طراحي ناخن؟,خريد ابزار آرايشي کاربردي آموزش طراحي ناخن؟,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  آموزش طراحي ناخن؟,خريد جنس خوب  آموزش طراحي ناخن؟,خريد جنس خوب ابزار آرايشي آموزش طراحي ناخن؟,خريد ابزار آرايشي خوب آموزش طراحي ناخن؟,خريد جنس تقلبي آموزش طراحي ناخن؟,خريد لوازم آرايشي اصل چين آموزش طراحي ناخن؟,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام آموزش طراحي ناخن؟,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام آموزش طراحي ناخن؟,خريد رايگان لوازم آرايشي آموزش طراحي ناخن؟,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي آموزش طراحي ناخن؟,خريد وسيله سفيد کننده آموزش طراحي ناخن؟,آموزش آرایشگری،اموزش ارایشگری،آموزش ارایشگری،طراحی روی ناخن،خرید اموزش طراحی ناخن،طرح روی ناخن،ناخن زیبا،

حسین بازدید : 479 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

آموزش کاشت ناخن  

 

کاشت ناخنمعرفی محصول:

 

» پاک کننده‌های ناخن:

معمولا یک نوع لایه بردار به شکل مایع هستند که به آب اضافه شده تا درتمیز کردن ناخن‌ها کمک کنند.

» زیبا سازی ناخن ها:

در این مرحله پوست اطراف ناخنها را که نرم شده با این وسیله مانیکور به عقب تر می‌کشیم

» لوسین یا کرم کوتیکل:

پوست و ناخن را نرم و مرطوب نگه می‌دارد.

» سفید کننده‌های ناخن:

این مواد آرایشی حاوی هیدروکسید هیدروژن یا اسیدهای اورگانیک می‌باشند که می‌توانند هم بر روی ناخن و هم زیر ناخن مالیده شوند تا لکه‌های ناخن پاک شوند.پوشش پایه، رنگ مینا و پوشش رویی

» خشک کننده‌های لاک:

این محصولات آرایشی می‌توانند بر روی لایه رویی مینا ( ناخن) اسپرس شوند و برای خشک کردن سطح ناخن طراحی شده اند.حلال موجود د راین محصولات باید بخار شوند تا لاک خشک شود. وقتی لاک بر روی ناخن زده می‌شود حلال‌های سطح ناخن شروع به متصاعد شدن کرده و حلال‌های روی لایه زیرین شروع به حرکت به سمت بالا می‌کنند و سطح روئی شروع به سخت شدن می‌کند. این حلال‌ها باید بر سطح این لایه خشک و. سخت شده پاشیده شود و کم کم بخار شدن کاهش می‌یابد. خشک کننده‌های لاک؛ این لایه ضخیم را با کشیدن حلال‌ها به درون خود دفع می‌کنند. این عمل مانند فشار دادن یک اسفنج خیس است. لاک به طور کلی خشک نمی شود. تقریبا یک ساعت زمان لازم دارید تا کاملا مینای ناخن از ایم حلال‌ها پاک شده و سخت شود.

» روغن‌های خوشبو کننده:

برای کمک کردن استرس و ایجاد آرامش در شما.

» لوسین‌های پوست اندازی:‌

برای لایه برداری پوست خشک و زبر

» موم پارافین :

موم پارافین با باز کردن منافذ در رطوبت سازی و نرم کنندگی پوست کمک کرده و به روغن‌های خوشبو کننده اجازه می‌دهد تابه لایه بیرونی پوست نفوذ کند.

حال وسایل مانیکور و سوهان و اسباب مورد نیاز را تهیه مرتب کنید تا در صورت نیاز در مراحل مانیکور به راحتی در دسترس باشند. بعد دستان خود را بشویید. صابون یا مایع شوینده حتما ملایم باشد. دستان خود را خوب آبکشی و خشک کنید. قابل ذکر است نحوه مانیکور در مقاله" target="_blank">مقاله مانیکور در منزل وپرهیز از کاشت ناخن برای شما کاربران عزیز توضیح داده شده اما از آنجائیکه این مقاله به اصطلاحات مانیکور می‌پردازد به صورت خلاصه و کلی مراحل مانیکور به شرح ذیل عنوان می‌شود.

شماره مجوز:۱۵۵/۱۲۳۶۷۰.

 

قیمت: 25,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش کاشت ناخن اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش کاشت ناخن اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي کاشت ناخن؟,دانلود برنامه کاشت ناخن؟,برنامه توپ کاشت ناخن؟,برنامه کاربردي ويندوز کاشت ناخن؟,برنامه خوب کاشت ناخن؟,برنامه بهينه سازي  کاشت ناخن؟, برنامه پشتيبان گيري کاشت ناخن؟,برنامه جديد کاشت ناخن؟,برنامه بهينه سازي به نام کاشت ناخن؟,دانلود نرم افزار دکستاب کاشت ناخن؟,دانلود نرم افزار جديد کاشت ناخن؟,دانلود نرم افزار قديمي کاشت ناخن؟,آموزش ارایشگری،اموزش ارایشگری،آموزش آرایشگری،ناخن مصنوعی،

حسین بازدید : 615 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

دستگاه مانیکور و پدیکور ناخن  

 

 

پدیکور
 

معرفی محصول:

دیگر نیازی به دادن هزینه های زیاد سالن آرایش برای مانیکور یا پدیکور ناخن نیست زیرا خود شما با یک سالن شیپر ، یک مانیکوریست حرفه ای خواهید بود...

ست حرفه ای مانیکور ناخن سالن شیپر Salon Shaper یک ست بسیار جالب و کامل برای انواع آرایش ناخن و مانیکور حرفه ای و آسان توسط خود شما و در خانه است .

مانیکور
 

دیگر نیازی به دادن هزینه های زیاد سالن آرایش برای مانیکور یا پدیکور ناخن نیست. زیرا خود شما با یک سالن شیپر ، یک مانیکوریست حرفه ای خواهید بود. محصولی بی نظیر برای دختران و خانمهای ایرانی ، برای داشتن جذابیت و زیبایی بیشتر .
ست مانیکور سالن شیپر برای داشتن دستانی زیبا و توجه برانگیز.

ارایش ناخن
 

توضیحات:
» بی سیم 
»پرقدرت، با سرعت چرخش بالا دارای ۵ سر قابل اتصال
»سوهان، براق کننده، جلا دهنده و تمیز کننده اطراف ناخن
»به ۲ باتری برای کار کردن نیاز دارد
 لوازم و ملحقات:
»دستگاه قلمی.
»سوهان نمدی : صاف کردن و پولیش لبه های ناخن و افزایش رشد ناخن.
»سوهان برطرف کننده پینه ها ی پوست.
»سوهان مخروطی کوچک: برطرف کردن پوست های خشک و پینه ها ی گوشه ناخن.
»سوهان دیسکی: سوهان کاری حرفه ای و نرم ناخن و رسیدگی به ناخن.
»صاف و براق کردن ناخن های ضخیم و سطح ناهموار ناخن.
»یک عدد کیف جهت نگهداری لوازم

 

قیمت: 23,900 تومان

روش خرید: برای خرید دستگاه مانیکور ناخن (salon shaper)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید دستگاه مانیکور ناخن (salon shaper)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

خريد لوازم آرايشي به نام دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد ابزار دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد لوازم آرايشي دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد ابزار آرايشي دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد ابزار آرايشي کاربردي دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد جنس خوب  دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد جنس خوب ابزار آرايشي دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد ابزار آرايشي خوب دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد جنس تقلبي دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد لوازم آرايشي اصل چين دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد رايگان لوازم آرايشي دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي دستگاه مانيکور ناخن؟,خريد وسيله سفيد کننده دستگاه مانيکور ناخن؟,دستگاه مانیکور ناخن،خرید مانیکور،ارایش ناخن،طراحی ناخن،

حسین بازدید : 604 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)

مجموعه بنرهای لایه باز تبریک و تسلیت 

 بنر تسلیت و تبریک
معرفی محصول:

بنرهای تبریک و تسلیت 

۸۰ فایل با پسوند TIF – ابعاد بنرها ۳ در ۱ متر با رزلیشن ۱۰۰ DPI  
در ابعاد بزرگ 3 متری

قابل ویرایش و لایه باز
۱ سی دی و ۲ دی وی دی 

بنرهای تبریک شامل:

حج.سوریه.کربلا 

بنر های تسلیت شامل:

طرح  بنرهای تسلیت در عناوین مختلف

تمامی فایلهای این مجموعه بصورت لایه باز بوده و قابلیت ویرایش ( تغییر رنگ و ابعاد و … ) دارند دارای نرم افزار نمایش تصاویر که توسط آن میتوان فایلها را مشاهده و در صورت تمایل ذخیره نمود. با خرید بنر تبریک لایه باز بنرهای متفاوت و زیبایی نسبت به سایر همکاران طراحی نمایید.کارهای زیبا و متفاوت با خرید بنر تسلیت لایه باز داشته باشید.

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شدپس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید
این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود
***ارسال سریع به سراسر کشور***

 

قیمت: 10,600 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه بنرهای لایه باز تبریک و تسلیت / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه بنرهای لایه باز تبریک و تسلیت / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي بنر تسليت و تبريک؟,دانلود برنامه بنر تسليت و تبريک؟,برنامه توپ بنر تسليت و تبريک؟,برنامه کاربردي ويندوز بنر تسليت و تبريک؟,برنامه خوب بنر تسليت و تبريک؟,برنامه بهينه سازي  بنر تسليت و تبريک؟, برنامه پشتيبان گيري بنر تسليت و تبريک؟,برنامه جديد بنر تسليت و تبريک؟,برنامه بهينه سازي به نام بنر تسليت و تبريک؟,دانلود نرم افزار دکستاب بنر تسليت و تبريک؟,دانلود نرم افزار جديد بنر تسليت و تبريک؟,دانلود نرم افزار قديمي بنر تسليت و تبريک؟,دانلود بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب بلاگفا بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب ميهن بلاگ بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب آس بلا بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب براي زربلاگ بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب براي بلاگها بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب براي بلاگ اسکاي بنر تسليت و تبريک؟,قالب بلاگفا بنر تسليت و تبريک؟,قالب رزبلاگ بنر تسليت و تبريک؟,قالب بلاگ اسکاي بنر تسليت و تبريک؟,قالب آس بلاگ بنر تسليت و تبريک؟,قالب براي ورد پرس بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب براي ورد پرس بنر تسليت و تبريک؟,قالب براي جومولا بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب براي جومولا بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب براي وي سي پي بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب براي پارس کيوت بنر تسليت و تبريک؟,پارس کيوت بنر تسليت و تبريک؟,دانلود قالب براي نيوک بنر تسليت و تبريک؟,خريد بنر تسليت و تبريک؟,خريد سي دي بنر تسليت و تبريک؟,خريد سي دي اصلي بنر تسليت و تبريک؟,خريد رايگان سي دي بنر تسليت و تبريک؟,خريد رايگان بنر تسليت و تبريک؟,خريد سي دي رايتي بنر تسليت و تبريک؟,خريد سي دي بازي بنر تسليت و تبريک؟,خريد سي دي فيلم بنر تسليت و تبريک؟,خديد سي دي کارتون بنر تسليت و تبريک؟,خريد سي دي انميشن بنر تسليت و تبريک؟,خريد CD بنر تسليت و تبريک؟,خريد CD بازي بنر تسليت و تبريک؟,خريد CD نرم افزار بنر تسليت و تبريک؟,خريد CD کارتون بنر تسليت و تبريک؟,خريد CD انميشن بنر تسليت و تبريک؟,خريد DVD  بنر تسليت و تبريک؟,خريد DVD بازي بنر تسليت و تبريک؟,خريد DVD نرم افزار بنر تسليت و تبريک؟,خريد DVD آموزش بنر تسليت و تبريک؟,خريد DVD انميشن بنر تسليت و تبريک؟,خريد DVD  بنر تسليت و تبريک؟,پوستر،بنر تبریک،طرح بنر تسلیت،طرح اماده تسلیت،طرح های تسلیت،فروش طرح های اماده،فروش بنر ،پوستر های تسلیت،

حسین بازدید : 357 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)

آموزش کامل تصویری ساخت پاورپوینت 

 

 

آموزش ساخت پاورپوینت

معرفی محصول:

برنامه پاورپوینت 2013 برای ساخت فایلهای نمایشی به کار می رود.

این فایل های نمایشی Presentation نامیده می شوند و از آن ها برای ارائه مطالب در جلسات درس ، همایش ها و سخنرانی ها استفاده می گردد.

برنامه پاورپوینت امکانات لازم برای طراحی و ساخت اسلایدهای فایل ارائه ( Presentation ) را فراهم کرده.
با مشاهده این کورس آموزشی استفاده از نرم افزار پاورپوینت 2013 را بخوبی خواهید آموخت. و پس از آن می توانید زیباترین فایل های ارائه ، را طراحی نمایید.
این مجموعه آموزش ویدیویی بر روی 2 حلقه DVD در مدت زمان 460 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

پاورپوینت

در ادامه با گوشه ای از خصوصیات آموزش پاورپوینت آترین مدیا آشنا می شویم :
»بهره گیری از اساتید با تجربه
»تدریس مبتنی بر مثال های دنیای واقعی
»تدریس کامل پاورپوینت 2013 از ابتدا تا انتها
»کیفیت بالای صوت و تصویر
»استفاده از بسته بندی شکیل و مقاوم
»ارائه فایلهای تمرینی به همراه دیسک مجموعه
»به همراه مجموعه نرم افزار آفیس 2013 با راهنمای نصب
»ارائه شده در قالب 2 حلقه DVD
»مدت زمان آموزش 460 دقیقه

آموزش تصویری ساخت پاورپوینت
سرفصل های درسی آموزش پاورپوینت 2013 :
 

فصل اول - مقدمه و پیش نیازها :
»مقدمه
»آموزش نصب زبان و فونت فارسی
»راهنمای استفاده از فایلهای تمرینی
 

فصل دوم - آشنایی با رابط کاربری PowerPoint 2013 :
»آشنایی با رابط کاربری پاورپوینت
»آشنایی با ریبون ( Ribbon )
»آشنایی با نوار ابزار دسترسی سریع ( Quick Access Toolbar )
»آشنایی با نماهای مختلف در پاورپوینت ( View )
»آشنایی با سرویس ابری OneDrive

فصل سوم - کار با فایل ارائه مطلب ( Presentation ) :
»ساخت فایل ارائه خالی ( Blank )
»اعمال تم و قالب به فایل ارائه در پاورپوینت
»ویرایش تم فایل – بخش اول
»ویرایش تم فایل – بخش دوم
»آموزش کار با Slide Master
»کار با سرصفحه و پاصفحه ( Header , Footer )
»کار با پشت صحنه ( Backstage View )
 

فصل چهارم - کار با اسلایدها :
»افزودن و حذف اسلایدها
»تغییر نوع اسلاید ( Layout )
»دسته بندی اسلایدها
»سازمان دهی و مرتب سازی اسلایدها
 

ساخت پاورپوینت
 

فصل پنجم - افزودن تصویر به اسلاید و قالب بندی آن :
»افزودن تصویر به اسلایدها
»چینش عکس ها در اسلاید
»افکت گذاری بر روی عکس ها
»لایه بندی عکس ها
»حذف پس زمینه عکس ها
»استفاده از قطره چکان
»گرفتن عکس از پنجره ها ( Screenshot )

فصل ششم - افزودن محتوا به اسلایدها :
»ساخت لیست ها ( شماره بندی شده و مصور )
»کار بر روی متون اسلاید ( Outline View )
»افکت گذاری متن با WordArt
»استفاده از کادر متن ( Textbox )
»ساخت و قالب بندی جداول
»ساخت جدول در اسلایدهای پاورپوینت با استفاده از داده های کاربرگ اکسل
»کار با امکانات تصحیح ، ترجمه و تحقیق در پاورپوینت

فصل هفتم - افزودن شکل و استفاده از SmartArt :
»افزودن شکل به اسلایدها
»قالب بندی شکل ها
»برش تصویر بصورت یک شکل
»ترکیب شکل ها با Merge Shapes
»ایجاد و قالب بندی نمودارها
»مصور سازی داده های متنی با SmartArt
»فرمول نویسی در پاورپوینت

فصل هشتم - کار با صوت ، ویدیو ، Transition و متحرک سازی :
»افزودن ویدیو به اسلاید
»قالب بندی ، تصحیح و تنظیم و کارکردن با ویدیو
»افزودن صوت به اسلایدها
»استفاده از Transition
»متحرک سازی عناصر موجود در اسلاید
»متحرک سازی جداول اسلاید
»متحرک سازی نمودارها در اسلاید
»تکنیک های حرفه ای انیمیشن سازی در پاورپوینت

فصل نهم - آماده شدن برای جلسه سخنرانی :
»استفاده از امکان یادداشت های سخنران ( Speaker Notes )
»چاپ اسلایدها برای مخاطبان ( Handout )
»تمرین زمانبندی ارائه ( Rehearse Timings )
»استفاده از امکان کامنت نویسی ( Comments )

فصل دهم - امکانات پاورپوینت برای جلسه سخنرانی :
»استفاده از اسلایدشو و تنظیم آن
»استفاده از نمای Presenter View
 

فصل یازدهم - استفاده مجدد و اشتراک گذاری فایل ارائه :
»ذخیره و بارگذاری تم های سفارشی
»ذخیره و بارگذاری قالب های سفارشی
»چاپ فایل ارائه
»ضبط زمانبندی اسلایدها و صدای سخنران
»تبدیل فایل ارائه به ویدیو
»خروجی گرفتن از اسلایدها بصورت فایل PDF , XPS و عکس
»ایمیل کردن فایل ارائه
»حذف داده های اضافی از فایل
»انتشار فایل ارائه بر روی وب
»تهیه CD از فایل ارائه

فصل دوازدهم - استفاده ترکیبی از پاورپوینت و SharePoint :
»ذخیره سازی فایل ارائه بر روی شیرپوینت
»قفل کردن ویرایش با Check In و Check Out
»امکانات نسخه بندی فایل ارائه
»همکاری چند نفر در ساخت و ویرایش فایل ارائه

فصل سیزدهم - جمع بندی :
»جمع بندی
 

این محصول به صورت اورجینال عرضه می گردد
شماره مجوز : 8-16205-044386

 

قیمت: 14,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش پاورپوینت 2013، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش پاورپوینت 2013


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.  


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود برنامه آموزش ساخت پاورپوينت؟,برنامه توپ آموزش ساخت پاورپوينت؟,برنامه کاربردي ويندوز آموزش ساخت پاورپوينت؟,برنامه خوب آموزش ساخت پاورپوينت؟,برنامه بهينه سازي  آموزش ساخت پاورپوينت؟, برنامه پشتيبان گيري آموزش ساخت پاورپوينت؟,برنامه جديد آموزش ساخت پاورپوينت؟,برنامه بهينه سازي به نام آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود نرم افزار دکستاب آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود نرم افزار جديد آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود نرم افزار قديمي آموزش ساخت پاورپوينت؟,کليپ آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود کليپ آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود کليپ امسال آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود کليک جديد آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود کليپ جديد آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود کليپ اکشن آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود کليپ توپ آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود کليپ قشنگ آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود آموزش ساخت پاورپوينت؟,کليپ هاي آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود کليپ بازيگر آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود کليپ فيلم آموزش ساخت پاورپوينت؟,دانلود زيباي آموزش ساخت پاورپوينت؟,ساخت تصاویر متحرک،آموزش تصویری ساخت پاورپوینت،ساخت انیمیشن،فروشگاه سی دی،

حسین بازدید : 405 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

مجموعه اول کتاب‌های طراحی صنعتی؛ اصول و مبانی، طراحی محصول، طراحی بسته‌بندی(230کتاب)بسته بندیمعرفی محصول:

طراحی صنعتی رشته‌ای جامع و ترکیبی و آمیخته‌ای از علم و هنر است که در دنیای امروز و متناسب با نیازهای انسان به طراحی برای محصولات جدید، متنوع و مورد علاقه انسان می‌پردازد. نیاز انسان‌ها به محصولاتی جدید و خلاق به ایده‌ها و یا نوآوری‌های صنعتی منجر می‌شود که در نتیجه این نیازها از طریق طراحی صنعتی که در حقیقت همان ترکیب هنر طراحی و جنبه‌های علمی مرتبط با محصول مورد نیاز است، برطرف می‌شود.

در طراحی صنعتی در کنار تسلط به جنبه‌های هنری طراحی و ترسیم و تفکری خلاق، آگاهی و تسلط به دانش عمومی در زمینه علوم مختلف از جمله علم مکانیک، برق، کامپیوتر، مواد، پزشکی و حتی علومی نظیر روانشناسی و جامعه‌شناسی و اقتصاد لازم می‌باشد. به همین‌خاطر رشته طراحی صنعتی به زمینه‌ای وسیع برای متخصصان خود جهت فعالیت در علوم و شاخه‌های مختلف صنعت، تبدیل شده است.

این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از ۲۳۰ کتاب در زمینه طراحی صنعتی و در موضوعات تاریخچه طراحی، مبانی و مفاهیم طراحی، اصول طراحی صنعتی، طراحی محصول، طراحی بسته‌بندی، تفکر طراحی، طراحی بهینه، طراحی پایدار، آنالیز طراحی، تکنیک‌های طراحی، فرآیند طراحی، مواد و روشهای ساخت، طراحی برند و سازمان،‌ طراحی لوگو، کاور و تبلیغات، نوآوری و خلاقیت، طراحی احساس‌گرا، طراحی پویا، طراحی بافت و الگو، تئوری و مدیریت رنگ در طراحی، طراحی گرافیکی، آموزش نرم‌افزار، اسکچینگ، مقالات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه هنرمندان و متخصصان طراحی صنعتی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:
» آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از ۲۳۰ کتاب در زمینه طراحی صنعتی
» تصاویر جلد تمامی کتابها
» نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌هابسته‌بندی زیبا و شکیل
» تمامی کتاب‌های موجود در این بسته جامع به زبان اصلی می‌باشند 

» اغلب در فرمت PDF بوده و برخی از آنها نیز در فرمت‌های DJVU ،CHM و EPUB هستند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
» این مجموعه در ۲ دی وی دی و با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.

تصاویر جلد برخی از کتابهای این مجموعه:


 

   
  

  

 

قیمت: 46,800 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه اول کتاب‌های طراحی صنعتی؛ اصول و مبانی، طراحی محصول، طراحی بسته‌بندی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه اول کتاب‌های طراحی صنعتی؛ اصول و مبانی، طراحی محصول، طراحی بسته‌بندی

 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,دانلود برنامه کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,برنامه توپ کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,برنامه کاربردي ويندوز کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,برنامه خوب کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,برنامه بهينه سازي  کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟, برنامه پشتيبان گيري کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,برنامه جديد کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,برنامه بهينه سازي به نام کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,دانلود نرم افزار دکستاب کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,دانلود نرم افزار جديد کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,دانلود نرم افزار قديمي کتاب اصول و مباني طراحي صنعتي؟,فروش نرم افزار،فروش دی وی دی،
حسین بازدید : 1716 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)
بسته كامل آمادگی برای آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی (300سوال  )
 
 دانلود رایگان سوالات ایین نامه راهنمایی و رانندگی

» آیا حجم کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای شما زیاد است ؟
» آیا فرصت کافی برای خواندن کتاب ندارید ؟
» آیا فکر قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی ذهن شما را مشغول کرده است ؟
» و آیا …………………
نگران نباشید
ما برایتان مجموعه ای کامل و فوق العاده تهیه کرده ایم که نیاز شما را برآورده خواهد کرد
حتی اگر یک روز بیشتر وقت نداشته باشید این مجموعه را تهیه کنید و استفاده کنید ( قطعا به شما کمک بسیاری خواهد کرد )
شما با تسلط به این مجموعه دیگر نیازی به مطالعه منابع دیگر ندارید.
با مطالعه این مجموعه می توانید با آمادگی کامل در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی شرکت کنید.
این مجموعه ارزشمند تمام نیاز شما را بررآورده خواهد کرداین بسته حاوی نمونه سوالات تالیفی سایت میهن همکار جهت آمادگی بیشتر در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی
یک فایل 91 صفحه ای حاوی 300 سوال پر تکرار آزمون های آیین نامه شهری
شامل فصلهای زیر:
» آمادگی
» تصادف
» حق تقدم
» آگاهی از خطرات
» برخورد و واکنش
» مقررات راه و آزادراه
» هدایت و کنترل وسیله نقلیه
» رانندگان و عابرین آسیب پذیر
» راه و علائم راهنمایی و رانندگی
» نحوه ی بار و بارگیری وسیله نقلیه
  
توجه
 با خرید این محصول علاوه بر بسته ذکر شده فایل آیین نامه راهنمایی و رانندگی شامل مجموعهٔ قوانین و مقررات رانندگی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
٢- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
٣- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات پرتکرار
۵- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
۶- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
 
 دانلود رایگان نمونه سوالات راهنمایی و رانندگی

کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.

برای خرید محصول کلیک کنید

دانلود سوالات راهنمایی و رانندگی 

 

 توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.



کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟ 

برنامه کاربردي دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,دانلود برنامه دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,برنامه توپ دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,برنامه کاربردي ويندوز دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,برنامه خوب دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,برنامه بهينه سازي  دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي, برنامه پشتيبان گيري دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,برنامه جديد دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,برنامه بهينه سازي به نام دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,دانلود نرم افزار دکستاب دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,دانلود نرم افزار جديد دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,دانلود نرم افزار قديمي دانلود رايگان نمونه سوالات راهنمايي و رانندگي,راهنمايي و رانندگي , نمونه سوالات آيين نامه رانندگي , راهنمایی و رانندگی , سوالات راهنمایی و رانندگی , آیین نامه رانندگی , آیین نامه راهنمایی و رانندگی , سوالات آیین نامه رانندگی , سوالات آزمون آیین نامه رانندگی ,ازمون ایین نامه راهنمایی و رانندگی،

حسین بازدید : 1007 جمعه 06 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود كتاب آموزش چرم دوزي و انواع دوخت در چرم دوزي 

دانلود کتاب چرمدوزی با دست

تزئینات هنری و زیبا انسان را به ذوق می آره به خصوص اگه آن ایده و ساخت به دست خودتان باشد در قسمت تزئینات زیباشو ایده های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و حتی کارهای دستی خودتان را به دوستانتان هدیه دهید .یکی از صنایع دستی مفید کار با چرم است که در آن وسایلی مانند ، کیف ، کمربند ، جاکلیدی و … از چرم درست می شود و از جمله هنرهای دستی پرطرفدار میباشد .

کلاسهای آموزشی هنر چرم دوزی و چیت سازی کم بوده و در صورت آموزش ، هزینه های سنگینی دریافت میشود .و چون دوستان و علاقه مندان به چرم دوزی بسیارند تصمیم گرفتم در اینجا کتاب کاربردی و مفید آموزش چرم دوزی و انواع دوخت را برای شما دوستان برای دانلود قرار بدم .

ما در این سایت برای شما کتاب آموزش چرم دوزی را فرآهم کرده ایم که به وسیله آن شما میتوانید یکی از پرطرفدارترین و پردرآمدترین رشته های هنری را فرا بگیرید .

امیدوارم این هدیه مفید واقع بشه.

دانلود رایگان کتاب آموزش چرم دوزی

 دانلود کتاب چرمدوزی

 
آموزش دوخت کیف چرمی 
 
پیشنهاد ویژه 

 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي دانلود رايگان چرمدوزي؟,دانلود برنامه دانلود رايگان چرمدوزي؟,برنامه توپ دانلود رايگان چرمدوزي؟,برنامه کاربردي ويندوز دانلود رايگان چرمدوزي؟,برنامه خوب دانلود رايگان چرمدوزي؟,برنامه بهينه سازي  دانلود رايگان چرمدوزي؟, برنامه پشتيبان گيري دانلود رايگان چرمدوزي؟,برنامه جديد دانلود رايگان چرمدوزي؟,برنامه بهينه سازي به نام دانلود رايگان چرمدوزي؟,دانلود نرم افزار دکستاب دانلود رايگان چرمدوزي؟,دانلود نرم افزار جديد دانلود رايگان چرمدوزي؟,دانلود نرم افزار قديمي دانلود رايگان چرمدوزي؟,، دانلود ، کتاب چرم دوزی ،چرم دوزی ،آموزش چرم دوزی ، دانلود آموزش چرم دوزی ، دانلود چرم دوزی ، چرم ، کیف چرم ، الگوی کیف چرمی ، الگوی کیف چرم ، دوخت کیف چرمی ،انواع دوخت چرمدوزی ، آموزش دوخت وسایل چرمی،چرمی،الگوی کیف چرمی،
حسین بازدید : 879 جمعه 06 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آموزش دوخت کیف موبایل  

دوخت کیف مبایل

برای شما علاقمندان به چرم دوزي آموزش دوخت كيف موبايل با چرم را قرار دادم

دانلود كنيد

اميدوارم مفيد باشد .

دانلود آموزش دوخت کیف موبایل با چرم دست دوز

برای دانلود کلیک کنید

دانلود آموزش چرمدوزی

  

آموزش دوخت کیف های چرمی

يك پيشنهاد ويژه

جدیدترین مجموعه آموزشي چرم دوزی با دست

 


 

 کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,دانلود برنامه دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,برنامه توپ دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,برنامه کاربردي ويندوز دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,برنامه خوب دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,برنامه بهينه سازي  دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟, برنامه پشتيبان گيري دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,برنامه جديد دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,برنامه بهينه سازي به نام دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,دانلود نرم افزار دکستاب دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,دانلود نرم افزار جديد دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟,دانلود نرم افزار قديمي دانلود رايگان الگوي چرمدوزي؟, چرم دوزی ، آموزش دوخت کیف مبایل ، چرم ، کیف چرمی،دانلود الگوی کیف چرمی ، دانلود آموزش چرم دوزی ، چرم دوزی با دست ، دوخت کیف ، الگوی کیف مبایل

حسین بازدید : 779 جمعه 06 شهریور 1394 نظرات (0)

آموزش دوخت کیف چرمی دیواره‌دار به همراه الگو

 

آموزش چرم دوزی

الگوی شماره 2 یک مستطیل 19 در 8 سانت زا از چرم برش میزنیم که در صورتی که الگوی شماره 1 مدل دار بود لارم است الگوی شماره ی 2 هم متناسب با بالای الگوی شماره 1 باشد.

توجه داشته باشید که عرض این الگو هشت سانت است فاصله برشهای جای کارت و عکس از لبه بهتر است 1 سانت و فاصله هر دو برش جای کارت 1/5 سانت باشد .برای نصب دکمه آهنربایی هم وسط 19 سانت را مشخص کرده دو سانت به داخل رفته و جای دکمه را مشخص کرده و دکمه را نصب میکنیم این الگو را هم پس از چسباندن طلق و آستر کشی آماده میکنیم.

 

الگوی چرم

الگوی شماره 3 مستطیلی به ابعاد 19 در 3 سانت می باشد که از چرم برش میزنیم و به لبه‌ی بالایی آستری به ابعاد 19 در 9 می‌چسبانیم و لبه دوزی میکنیم با توجه به اینکه عرض این نوار 3 سانت است برای اینکه در اثر استفاده باز نشه بهتره لبه پایین را هم دوخت ساده بزنیم.

ابن قطعه آماده شده رو زیر الگوی شماره 2 قرار داده به طوری که یک سانت آن از زیر الگوی 2 بیرون باشه.

 

چرم دوزی

الگوی شماره 4 یک مستطیل به ابعاد 18در 6 سانتیمتر را برش میزنیم بعد وسط آن را پیدا کرده از دو طرف 1/5سانت داخل شده و از نقطه‌ی مورد نظر 3 میلیمتر بالا و 3 میلیمتر پایین آمده ( در مجموع 6 میلیمتر) یک مستطیل به دست میآید که آن را برش زده و جدا کرده و زیپ را در این قسمت می‌چسبانیم (دوخت نمیکنیم).

 

الگوی کیف چرمی

الگوی شماره 5 : برای این الگو یک مربع 18 در18 سانت از آستر برش زده وسط آن را پیدا کردده و مانند الگوی شماره‌ی 4 جای زیپ را روی آن هم برش میزنیم.

تیکه‌ی شماره 4 را روی تیکه‌ی شماره 5 قرار داده ظوری که دندانه‌های زیپ از پشت معلوم بوده میچسبانیم و دور زیپ را میدوزیم.

گرداگرد الگوی شماره 5 را چسب زده و از روی خط زیپ تا زده اجازه میدهیم کاملا بچسبد که در این حالت کیسه جیب آماده است .

لبه پایین را هم با دست یا چرخ خیاطی میدوزیم.

 

کیف پول چرمی

الگوی شماره 6: دو عدد مستطیل 19 در 3 سانت از چرم برش زده و آماده میکنیم.در اینحال از آستر یک مستطیل 19 در18(الگوی شماره 7 ) برش میزنیم.

 

الگوی کیف پول چرمی

یک عدد از الگوی شماره 6 را روی الگوی شماره 7 در قسمت بالا قرار داده می‌چسبانیم لبه‌ی بالای الگوی 6 را لبه دوزی کرده و قسمت پایین آن را با دوخت ساده به آستر میدوزیم.

 

آموزش چرمدوزی با دست

سپس آستر را وارونه کرده دومین الگوی شماره 6 را روی قسمت پایین آستر چسبانده و مثل تکه‌ی قبلی پایین آن را لبه دوزی و بالای آن زا دوخت ساده میزنیم.

 

آموزش دوخت کیف چرمی

الگوی شماره 8:دو عدد الگوی شماره 8 که مربع مستطیلی به ابعاد 9 در 8 میباشد و دیواره‌های کیف هستند برش میزنیم.این دیواره‌ها باید از چرم نازک باشد.

وسط الگوی شماره 8 را پیدا میکنیم از قسمت 8 سانتی و خط عمودی میکشیم و این خط را چسب زده ، تا میکنیم.

 

دوخت کیف چرمی

الگوی آماده شماه‌ی 4 و5 که کیسه ی جیب است را بین خط تای دو تکه شماره 8 قرار میدهیم و با چسب میچسبانیم سپس دو طرف آن را روی خط تا،  میدوزیم تا محکم شود.

(تصویر الف)

 

دوخت کیف

تکه‌های شماره‌ی 8 را مطابق شکل تا زده و چسب میزنیم. بعد دو لبه‌ی چسب زده را از داخل به تکه‌های شماره‌ی 6 و 7 می‌چسبانیم .  (تصویر ب )

 

چرمی

  بعد تکه‌ها را مطابق تصویر پ روی هم قرار داده جای دکمه‌ها را روی الگوی 1 معلوم کرده لبه‌ی پایین آن را لبه‌دوزی میکنیم و مطابق شکل چسبانده و دورتا دور کیف را میدوزیم.

 

مدل کیف چرمی

در نهایت کیف باز شده به این صورت میباشد.

 

منبع : mahyar-charm.blogfa.com

آموزش چرم دوزی

پیشنهاد ویژه

آموزش تصویری دوخت کیف چرمی 

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

آموزش دوخت کیف چرمی ،الگو چرم ،دیواره‌دار، دوخت کیف چرمی، دوخت کیف چرمی دیواره‌دار ، دوخت کیف چرمی، الگوی کیف پول چرمی ، کیف پول چرمی، آموزش ساخت کیف،تصوير الگوي دوخت کيف چرمي؟,بهترين تصوير الگوي دوخت کيف چرمي؟,جديدترين تصوير الگوي دوخت کيف چرمي؟,دانلود تصوير الگوي دوخت کيف چرمي؟,مشاهده جديد ترين تصوير الگوي دوخت کيف چرمي؟,عکس الگوي دوخت کيف چرمي؟,تصوير جديد الگوي دوخت کيف چرمي؟,تصوير اين ماه الگوي دوخت کيف چرمي؟,اخبار جديد در باره الگوي دوخت کيف چرمي؟,تصوير کيفيت دار الگوي دوخت کيف چرمي؟,تصوير مينياتوري الگوي دوخت کيف چرمي؟,کاريکاتور الگوي دوخت کيف چرمي؟,دانلود تصوير هاي  الگوي دوخت کيف چرمي؟,دانلود تصوير الگوي دوخت کيف چرمي؟,عکس الگوي دوخت کيف چرمي؟,

حسین بازدید : 925 جمعه 06 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود آموزش دوخت كيف پول چرمی

دوخت کیف پول چرمی

براي شما علاقه مندان به هنر چرم دوزی و ساخت وسايل چرمی آموزش يك نمونه ساده ساخت كيف دستي رو براي دانلود گزاشتم

اميدوارم مفيد باشه و بتونيد يك كيف چرمي ساده بدوزيد.

ساخت کیف پول یکی از جذاب ترین کارها برای افراد خوش سلیقه هست، حتی ساخت کیف پول میتونه برای شما به یک شغل و حرفه تبدیل بشه و از راه ساخت کیف پول و فروش اونها میتونید برای خودتون درآمدزایی کنید

 

 دانلود آموزش دوخت كيف پول چرمی

برای دانلود کلیک کنید

 دانلود آموزش دوخت کیف چرمی

 آموزش دوخت کیف چرمی

يك پيشنهاد ويژه

جدیدترین مجموعه آموزشي چرم دوزی با دست

 



کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,دانلود برنامه دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,برنامه توپ دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,برنامه کاربردي ويندوز دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,برنامه خوب دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,برنامه بهينه سازي  دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟, برنامه پشتيبان گيري دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,برنامه جديد دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,برنامه بهينه سازي به نام دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,دانلود نرم افزار دکستاب دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,دانلود نرم افزار جديد دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,دانلود نرم افزار قديمي دانلود رايگان الگوي کيف چرمي ؟,،چرم دوزی ،ساخت وسایل چرمی ، ساخت کیف پول چرمی، آموزش ساخت کیف پول چرمی، کیف پول چرمی ،آموزش کیف چرمی ، ساخت کیف پول،فروش آموزش چرم دوزی،الگوی چرم،دانلود آموزش چرمدوزی،دانلود آموزش دوخت کیف چرمی،دوخت کیف چرمی،
حسین بازدید : 614 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش دوخت کیف پالتویی چرمی

کیف پالتویی چرمی

 

كيف پول پالتويی چرمی يكي از كيفهاي پولي است كه طرفداران زيادي بويژه در ميان آقايان دارد .
 اگر میخواهید كه يك هديه زيبا و دست ساز به دوستتان يا همسرتان بدهيد ما توصيه ميكنيم يك كيف پالتويي چرمي را انتخاب كنيد و چه خوب است كه اين هديه را خودتان و با هنر خودتان درست كنيد .
به همين جهت كتاب آموزش دوخت كيف پالتويي چرمي را براي شما عزيزان به رايگان براي دانلود گزاشتم .
 اميدوارم مفيد باشه و بتوانيد يك كيف چرمی قشنگ بدوزيد

دانلود كتاب آموزش دوخت كيف پول پالتويی چرمی

دانلود کتاب آموزش دوخت کیف پول چرمی 

آموزش چرم دوزی

یک پیشنهاد ویژه:

مجموعه آموزشی چرم دوزی با دست 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

دانلود كتاب آموزش دوخت كيف پول پالتويی , چرمی , كيف پول پالتويی چرمی , آموزش دوخت كيف پول چرمی , دانلود كتاب آموزش دوخت كيف چرمی , كيف چرمی , چرم , دانلود آموزش دوخت كيف چرمی , برنامه کاربردي دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,دانلود برنامه دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,برنامه توپ دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,برنامه کاربردي ويندوز دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,برنامه خوب دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,برنامه بهينه سازي  دانلود الگوي کيف پول چرمي؟, برنامه پشتيبان گيري دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,برنامه جديد دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,برنامه بهينه سازي به نام دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,دانلود نرم افزار دکستاب دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,دانلود نرم افزار جديد دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,دانلود نرم افزار قديمي دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,تصوير دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,بهترين تصوير دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,جديدترين تصوير دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,دانلود تصوير دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,مشاهده جديد ترين تصوير دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,عکس دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,تصوير جديد دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,تصوير اين ماه دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,اخبار جديد در باره دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,تصوير کيفيت دار دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,تصوير مينياتوري دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,کاريکاتور دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,دانلود تصوير هاي  دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,دانلود تصوير دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,عکس دانلود الگوي کيف پول چرمي؟,الگوی کیف پول چرمی، 

حسین بازدید : 507 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

منابع و سوالات آزمون وکالت و آزمون های استخدامی حقوق ( کتاب اورجینال) 

سوالات آزمون استخدامی حقوق

معرفی:
پکیج جامع مجموعه منابع و سوالات آزمون های استخدامی حقوق و آزمون وکالت
»کتاب ، جزوه و سی دی های آموزشی
 
قابل استفاده برای :
» شرکت کننده گان در آزمون های استخدامی رشته حقوق
» شرکت کننده گان در آزمون پروانه کارآموزی و وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران
» آزمون استخدامی قضات
» متقاضیان تاسیس دفتر اسناد رسمی
 این مجموعه شامل سه بخش زیر است:
  
بخش اول:
 جزوه 1300 صفحه ای منابع آزمون استخدامی حقوق و آزمون وکالتشامل جزوات:
» حقوق مدنی
» آیین دادرسی مدنی
» حقوق جزا ( حقوق جزای عمومی و حقوق جزای اختصاصی )
» آیین دادرسی کیفری
» حقوق تجارت
» اصول استنباط حقوق اسلامی و متون فقه
» حقوق بین الملل ( عمومی و اختصاصی )
» حقوق اساسی
( جهت موفقیت در آزمون تستی و همچنین مصاحبه این جزوه هزار و سیصد صفحه ای بسیار مفید خواهد بود)
 
بخش دوم:
کتاب نمونه سوالات آزمونها ی استخدامی حقوق و آزمون وکالت
شامل 2000 سوال تستی و چهارگزینه ای با پاسخ 
 شامل سوالات و پاسخ های:
» حقوق مدنی
» آیین دادرسی مدنی
» حقوق جزا ( حقوق جزای عمومی و حقوق جزای اختصاصی )
» آیین دادرسی کیفری
» حقوق تجارت
» اصول استنباط حقوق اسلامی و متون فقه
» حقوق بین الملل ( عمومی و اختصاصی )
» حقوق اساسی
» حقوق اداری
» زبان تخصصی
 
بخش سوم:
آموزش تصویری و ویدیویی روش های نوین تست زنی در آزمونهای استخدامی و تستی جهت افزایش درصدها در آزمون های استخدامی حقوق و آزمون وکالت این قسمت به شما به کمک می کند تا میزان درصد ها ی خودتان را در آزمون استخدامی افزایش دهید.
این بخش در قالب 4 سی دی تصویری ارائه شده است
شابک محصول اورجینال : 9789647551250 شماره ثبت: ت1786/ی13آ47
 
قیمت: 16,000 تومان
روش خرید: برای خرید منابع و سوالات آزمون وکالت و آزمون های استخدامی حقوق ( کتاب اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 
خرید منابع و سوالات آزمون وکالت و  آزمون های استخدامی حقوق ( کتاب اورجینال) 

 

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,دانلود برنامه سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,برنامه توپ سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,برنامه کاربردي ويندوز سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,برنامه خوب سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,برنامه بهينه سازي  سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟, برنامه پشتيبان گيري سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,برنامه جديد سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,برنامه بهينه سازي به نام سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,دانلود نرم افزار دکستاب سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,دانلود نرم افزار جديد سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,دانلود نرم افزار قديمي سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد سي دي سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد سي دي اصلي سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد رايگان سي دي سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد رايگان سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد سي دي رايتي سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد سي دي بازي سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد سي دي فيلم سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خديد سي دي کارتون سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد سي دي انميشن سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد CD سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد CD بازي سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد CD نرم افزار سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد CD کارتون سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد CD انميشن سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد DVD  سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد DVD بازي سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد DVD نرم افزار سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد DVD آموزش سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد DVD انميشن سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,خريد DVD  سوالات آزمون استخدامي وکالت و حقوق؟,سوالات آزمون استخدامی،نمونه سوال آزمون استخدامی حقوق،سایت فروش سوالات ازمون استخدامی،سایت فروش سوالات ازمون استخدامی،سایت سوالات ازمون استخدامی،فروش سوالات ازمون استخدامی،نمونه سوالات استخدامی،نمونه سوالات ازمون،آزمون استخدامی وکالت،سوالات استخدام حقوق،
حسین بازدید : 273 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

سوالات استخدامی شرکت مخابرات

سوالات آزمون استخدامی مخابرات

معرفی:

آیا منبعی برای مطالعه وجود دارد؟

 

بله،مجموعه ای از نمونه سوالات آزمون استخدامی گردآوری شده است که در قالب 7 فایل PDF ارائه می شود.

بیش از 1400 سوال مهم آزمون های قبلی.

 

نمونه سوالات از دروس زیر می باشد:

» 87 سوال فناوری اطلاعات + پاسخنامه
» 264 سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه
» 250 سوال معارف اسلامی + پاسخنامه
» 330 سوال اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی + پاسخنامه
» 250 سوال زبان و ادبیات فارسی + پاسخنامه
» 250 سوال ریاضیات عمومی + پاسخ تشریحی
» 50 سوال آمار مقدماتی + پاسخنامه
با مطالعه این فایل ها، گام بلندی به سوی استخدام مخابرات برمی دارید و می توانید به راحتی از پس آزمون استخدامی شرکت مخابرات بر بیایید.
ش م:964-5638-23-2

 

قیمت: 12,000 تومان

روش خرید: برای خرید سوالات استخدامی شرکت مخابرات-اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید سوالات استخدامی شرکت مخابرات-اورجینال 

 

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,دانلود برنامه سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,برنامه توپ سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,برنامه کاربردي ويندوز سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,برنامه خوب سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,برنامه بهينه سازي  سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟, برنامه پشتيبان گيري سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,برنامه جديد سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,برنامه بهينه سازي به نام سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,دانلود نرم افزار دکستاب سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,دانلود نرم افزار جديد سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,دانلود نرم افزار قديمي سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد سي دي سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد سي دي اصلي سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد رايگان سي دي سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد رايگان سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد سي دي رايتي سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد سي دي بازي سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد سي دي فيلم سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خديد سي دي کارتون سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد سي دي انميشن سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد CD سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد CD بازي سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد CD نرم افزار سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد CD کارتون سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد CD انميشن سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد DVD  سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد DVD بازي سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد DVD نرم افزار سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد DVD آموزش سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد DVD انميشن سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,خريد DVD  سوالات آزمون استخدامي مخابرات؟,سوالات آزمون استخدامی،نمونه سوالات آزمون استخدامی،آزمون استخدام مخابرات،منابع آزمون استخدامی مخابرات،سایت فروش سوالات آزمون استخدامی،فروش سوالات آزمون استخدامی،فروش اینترنتی سوالات آزمون استخدامی،نمونه سوال آزمون جذب مخابرات،
 
حسین بازدید : 307 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی پرستاری تامین اجتماعی  

 

نمونه سوالات آزمون استخدامی پرستاری

معرفی:

این مجموعه شامل 4 بخش زیر است:

بخش اول:

» کتاب نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی پرستاری تامین اجتماعی
» شامل 1450 سوال تخصصی تستی و چهارگزینه ای آزمون استخدامی پرستاری تامین اجتماعی با پاسخ 
شامل سوالات و پاسخ های:

» پرستاری و بهداشت همگانی و عمومی
» روان پرستاری ( پرستاری بیماری های روانی)
» پرستاری کودکان
» پرستاری مادران و نوزادان
» پرستاری بیماری های داخلی و جراحی
» زبان انگلیسی تخصصی

بخش دوم:

» کتاب نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی تامین اجتماعی
» شامل هزاران سوال عمومی تستی و چهارگزینه ای آزمون استخدامی تامین اجتماعی با پاسخ 
شامل سوالات و پاسخ های:
» ریاضیات وآمار مقدماتی 
» معارف اسلامی 
» زبان و ادبیات فارسی 
» زبان انگلیسی

» شناخت تأمین اجتماعی ( جزوه توضیحی)
» اطلاعات عمومی 
» آشنایی مقدماتی با رایانه ( دانش کامپیوتر)

بخش سوم:

» جزوه 800 صفحه ای شناخت تأمین اجتماعی به صورت تایپ شده
( جهت موفقیت در آزمون تستی و همچنین مصاحبه این جزوه هشتصد صفحه ای بسیار مفید خواهد بود)

بخش چهارم:

» آموزش تصویری و ویدیویی روش های نوین تست زنی در آزمونهای استخدامی و تستی جهت افزایش درصدها در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی
این قسمت به شما به کمک می کند تا میزان درصد ها ی خودتان را در آزمون استخدامی افزایش دهید.

این بخش در قالب یک دی وی دی تصویری ارائه شده است
شماره مجوز محصول اور جینال 32659852020

 

قیمت: 21,000 تومان

روش خرید: برای خرید پکیج جامع آمادگی برای آزمون استخدامی پرستاری سازمان تامین اجتماعی-اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید پکیج جامع آمادگی برای آزمون استخدامی پرستاری سازمان تامین اجتماعی-اصل 

 

 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
سوالات ازمون استخدام،نمونه سوال،سوالات آزمون استخدامی،آزمون استخدامی پرستاری،سایت سوالات استخدامی،فروش نمونه سوال استخدام پرستاری،سوالات آزمون پرستاری،سی دی سوالات آزمون استخدامی،سوال آزمون استخدامی ،سوالات آزمون استخدامی همراه باپاسخنامه،سوالات آزمون استخدامی با پاسخنامه،سوالات آزمون استخدامی پرستار،ازمون استخدامی پرستاری تامین اجتماعی،برنامه کاربردي سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,دانلود برنامه سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,برنامه توپ سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,برنامه کاربردي ويندوز سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,برنامه خوب سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,برنامه بهينه سازي  سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟, برنامه پشتيبان گيري سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,برنامه جديد سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,برنامه بهينه سازي به نام سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,دانلود نرم افزار دکستاب سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,دانلود نرم افزار جديد سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,دانلود نرم افزار قديمي سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد سي دي سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد سي دي اصلي سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد رايگان سي دي سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد رايگان سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد سي دي رايتي سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد سي دي بازي سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد سي دي فيلم سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خديد سي دي کارتون سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد سي دي انميشن سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد CD سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد CD بازي سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد CD نرم افزار سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد CD کارتون سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد CD انميشن سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد DVD  سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد DVD بازي سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد DVD نرم افزار سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد DVD آموزش سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد DVD انميشن سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,خريد DVD  سوالات آزمون استخدام پرستاري تامين اجتماعي؟,سوالات آزمون استخدامی پرستاری،ازمون استخدامی پرستاری تامین اجتماعی،سوالات آزمون استخدامی همراه با پاسخنامه،سوال آزمون استخدامی،سی دی سوالات آزمون استخدامی،سی دی سوالات استخدامی،سایت سوالات استخدامی،آزمون استخدامی پرستاری،سوالات آزمون استخدامی،نمونه سوال،سوالات ازمون استخدام،نمونه سوال آزمون استخدامی،سوالات آزمون جذب پرستاری ،
حسین بازدید : 310 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک هاسوالات ازمون استخدامی بانک هاآیا به فکر استخدام در بانک ها هستید؟
واقعاً در تصمیم تان برای استخدام جدی هستید؟
فقط کافیست منابع خوبی داشته باشید و آنها را مطالعه کنید.

معرفی:
سوالات آزمون استخدامی بانک ها
 
این هفت فایل شامل حدود ۲۰۰۰ سوال مهم آزمون های استخدامی در دروس زیر است:

»  ۲۵۵ سوال کامپیوتر + پاسخنامه

» ۳۳۰ سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه
» ۲۹۳ سوال معارف اسلامی + پاسخنامه
»  ۳۰۰ سوال اطلاعات اجتماعی، تاریخی، سیاسی و قانونی + پاسخنامه
» ۲۹۱ سوال زبان و ادبیات فارسی + پاسخنامه
»  ۲۹۸ سوال ریاضیات و آمار + پاسخ تشریحی
»  ۲۱۰ سوال هوش و استعداد تحصیلی + پاسخنامه
»  بهمراه صدها سوال مفید دیگر برای عبور از آزمون استخدامی بانکها

شما با مطالعه این سوالات گام بزرگی به سمت استخدام بانک نزدیک می شوید و موقع آزمون چون با سوالات آشنا هستید، آسوده خاطر خواهید بود.
ش م:964-5638-23-2

 

قیمت: 23,000 تومان

روش خرید: برای خرید سوالات آزمون استخدامی بانک ها/اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید سوالات آزمون استخدامی بانک ها/اصل

 

 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟ 
برنامه کاربردي سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,دانلود برنامه سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,برنامه توپ سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,برنامه کاربردي ويندوز سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,برنامه خوب سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,برنامه بهينه سازي  سوالات آزمون استخدام بانک ها؟, برنامه پشتيبان گيري سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,برنامه جديد سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,برنامه بهينه سازي به نام سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,دانلود نرم افزار دکستاب سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,دانلود نرم افزار جديد سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,دانلود نرم افزار قديمي سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد سي دي سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد سي دي اصلي سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد رايگان سي دي سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد رايگان سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد سي دي رايتي سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد سي دي بازي سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد سي دي فيلم سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خديد سي دي کارتون سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد سي دي انميشن سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد CD سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد CD بازي سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد CD نرم افزار سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد CD کارتون سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد CD انميشن سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد DVD  سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد DVD بازي سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد DVD نرم افزار سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد DVD آموزش سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد DVD انميشن سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,خريد DVD  سوالات آزمون استخدام بانک ها؟,نمونه سوال استخدامی بانک های دولتی،نمونه سوال استخدامی بانک های دولتی،ازمون استخدام بانک ها،آزمون استخدامی ، سوالات ازمون استخدامی ،سوالات آزمون استخدامی ، ازمون استخدامی بانک ، سوالات آزمون استخدامی بانک ها ، سوالات آزمون استخدامی بانک ملی ، نمونه سوالات آزمون استخدامی، فروش سوالات استخدامی ، سایت فروش سوالات آزمون استخدامی ، دی وی دی سوالات آزمون استخدامی ، ازمون استخدام بانک ها ، نمونه سوال استخدامی بانک های دولتی
حسین بازدید : 335 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

سوالات آزمون استخدامی صدا و سیما با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام 

سوالات ازمون استخدام صدا و سیما

معرفی:

نمونه سوالات آزمون استخدامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام
این مجموعه شامل:
» جزوات منابع استخدام

» منتخبی از سوالات آزمون استخدامی سال های قبل صدا و سیمای جمهوری اسلامی می باشد.

» این مجموعه همراه با پاسخ می باشد
این مجموعه شامل 2 بخش زیر است:


بخش اول:

جزوه استخدامی شامل دروس زیر است:

» جزوه زبان انگلیسی
» جزوه کامپیوتر و فناوری اطلاعات
» جزوه معارف اسلامی
» جزوه ریاضی و آمار
» جزوه زبان و ادبیات فارسی
» 1000 صفحه جزوه با تاکید بر مطالب مهم آزمون استخدامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی 
کلیه جزوات با کیفیت خوب ارائه شده و بیشتر جزوات به صورت تایپ شده می باشد

بخش دوم:

نمونه سوالات دوره های قبلی استخدامی به شرح زیر:
» سوالات استخدامی اطلاعات سیاسی اجتماعی و مسائل روز
» سوالات استخدامی زبان انگلیسی
» سوالات استخدامی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
» سوالات استخدامی معارف اسلامی
» سوالات استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی
» سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی
» در این بخش حدود 1500 سوال استخدامی با پاسخ ارائه شده است

شما میتوانید با مطالعه نمونه سوالات و منابع این آزمون با نحوه طراحی سوال و همچنین سوالات طرح شده در آزمونهای گذشته آشنا شده و به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید. فروشگاه ما جهت کمک بیشتر به هموطنان متقاضی اشتغال، این نمونه سوالات را با قیمتی مناسب جمع آوری و عرضه کرده است. 
تضمین موفقیت شما در آزمون استخدامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی 

 

قیمت: 20,000 تومان

روش خرید: برای خرید نمونه سوالات آزمون استخدامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید نمونه سوالات آزمون استخدامی  صدا و سیمای جمهوری اسلامی  با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام 

 

  

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي سوالات آزمون صدا وسيما؟,دانلود برنامه سوالات آزمون صدا وسيما؟,برنامه توپ سوالات آزمون صدا وسيما؟,برنامه کاربردي ويندوز سوالات آزمون صدا وسيما؟,برنامه خوب سوالات آزمون صدا وسيما؟,برنامه بهينه سازي  سوالات آزمون صدا وسيما؟, برنامه پشتيبان گيري سوالات آزمون صدا وسيما؟,برنامه جديد سوالات آزمون صدا وسيما؟,برنامه بهينه سازي به نام سوالات آزمون صدا وسيما؟,دانلود نرم افزار دکستاب سوالات آزمون صدا وسيما؟,دانلود نرم افزار جديد سوالات آزمون صدا وسيما؟,دانلود نرم افزار قديمي سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد سي دي سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد سي دي اصلي سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد رايگان سي دي سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد رايگان سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد سي دي رايتي سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد سي دي بازي سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد سي دي فيلم سوالات آزمون صدا وسيما؟,خديد سي دي کارتون سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد سي دي انميشن سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد CD سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد CD بازي سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد CD نرم افزار سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد CD کارتون سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد CD انميشن سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد DVD  سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد DVD بازي سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد DVD نرم افزار سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد DVD آموزش سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد DVD انميشن سوالات آزمون صدا وسيما؟,خريد DVD  سوالات آزمون صدا وسيما؟,ازمون استخدامی،ازمون استخدامی صدا وسیما،سوالات ازمون استخدام صدا وسیما،آزمون استخدامی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران،فروش سوالات آزمون استخدامی،فروش نمونه سوالات استخدامی،فروش اینترنتی سوالات آزمون استخدامی،نمونه سوالات استخدام صدا و سیما،سوالات آزمون استخدام  صدا و سیما،
حسین بازدید : 351 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

نمونه سوالات آزمونهای استخدامی شرکت بیمه ایران با پاسخ و منابع آزمون 

سوالات ازمون استخدام شرکت بیمه

معرفی:

نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت سهامی بیمه ایران

همراه با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام
شامل جزوات منابع استخدام می باشد

این مجموعه شامل 2 بخش زیر است

بخش اول:

جزوه استخدامی دروس زیر جهت آمادگی آزمون :
» جزوه زبان انگلیسی
» جزوه کامپیوتر و فناوری اطلاعات
» جزوه اطلاعات بیمه ای
» جزوه سوال و جواب و آیین نامه های بیمه ای
» جزوه معارف اسلامی
» جزوه ریاضی و آمار
» جزوه زبان و ادبیات فارسی
» 1000 صفحه جزوه با تاکید بر مطالب مهم آزمون استخدامی شرکت بیمه ایران
کلیه جزوات با کیفیت خوب ارائه شده و بیشتر جزوات به صورت تایپ شده می باشد

بخش دوم:

نمونه سوالات دوره های قبلی استخدامی به شرح زیر:
» سوالات استخدامی اطلاعات سیاسی اجتماعی و مسائل روز
» سوالات استخدامی زبان انگلیسی
» سوالات استخدامی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
» سوالات استخدامی معارف اسلامی
» سوالات استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی
» سوالات ICDL به همراه پاسخ
» سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی
» در این بخش حدود 1500 سوال استخدامی با پاسخ ارائه شده است
شما میتوانید با مطالعه نمونه سوالات و منابع این آزمون با نحوه طراحی سوال و همچنین سوالات طرح شده در آزمونهای گذشته آشنا شده و به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید. فروشگاه ما جهت کمک بیشتر به هموطنان متقاضی اشتغال، این نمونه سوالات را با قیمتی مناسب جمع آوری و عرضه کرده است.
تضمین موفقیت شما در آزمون استخدامی شرکت بیمه ایران
این نمونه سوالات برای استخدام سایر شرکتهای بیمه نیز مفید میباشد و منبع مهمی از جزوه های و سوالات بیمه ای و عمومی میباشد.
ش م : 142/1254

 

قیمت: 13,000 تومان

روش خرید: برای خرید نمونه سوالات آزمونهای استخدامی شرکت بیمه ایران با پاسخ و منابع آزمون:اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. 


خرید نمونه سوالات آزمونهای استخدامی شرکت بیمه ایران با پاسخ و منابع آزمون:اورجینال

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,دانلود برنامه سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,برنامه توپ سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,برنامه کاربردي ويندوز سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,برنامه خوب سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,برنامه بهينه سازي  سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟, برنامه پشتيبان گيري سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,برنامه جديد سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,برنامه بهينه سازي به نام سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,دانلود نرم افزار دکستاب سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,دانلود نرم افزار جديد سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,دانلود نرم افزار قديمي سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد سي دي سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد سي دي اصلي سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد رايگان سي دي سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد رايگان سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد سي دي رايتي سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد سي دي بازي سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد سي دي فيلم سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خديد سي دي کارتون سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد سي دي انميشن سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد CD سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد CD بازي سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد CD نرم افزار سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد CD کارتون سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد CD انميشن سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد DVD  سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد DVD بازي سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد DVD نرم افزار سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد DVD آموزش سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد DVD انميشن سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,خريد DVD  سوالات آزمون شرکت بيمه ايران ؟,آزمون استخدام شرکت بیمه ایران،سوالات آزمون استخدام،سوالات ازمون استخدام،فروش سوالات ازمون استخدام،نمونه سوالات ازمون استخدام،منابع ازمون استخدام شرکت بیمه،فروش اینترنتی سوالات ازمون استخدام،سی دی نمونه سوالات آزمون استخدام،شرکت بیمه ایران،آزمون های استخدامی،

حسین بازدید : 318 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز 

 

سوالات آزمون استخدامی علوم پزشکی

معرفی محصول:

» نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز 

» بهمراه با  پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام

» جزوات منابع استخدام و منتخبی از سوالات آزمون استخدامی 

این مجموعه شامل 2 بخش زیر است

 

بخش اول:

» جزوه استخدامی دروس زیر جهت کسب آمادگی برای آزمون استخدامی 
» جزوه زبان انگلیسی
» جزوه کامپیوتر و فناوری اطلاعات
» جزوه معارف اسلامی
» جزوه ریاضی و آمار
» جزوه آشنایی با قوانین
» جزوه زبان و ادبیات فارسی
» کلیه جزوات با کیفیت خوب ارائه شده و بیشتر جزوات به صورت تایپ شده می باشد

 

بخش دوم:

» نمونه سوالات دوره های قبلی استخدامی به شرح زیر
» سوالات استخدامی اطلاعات سیاسی اجتماعی و مسائل روز
» سوالات استخدامی زبان انگلیسی
» سوالات استخدامی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
» سوالات استخدامی معارف اسلامی
» سوالات استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی
» سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی
در این بخش حدود 1450 سوال استخدامی با پاسخ ارائه شده است
شما میتوانید با مطالعه نمونه سوالات و منابع این آزمون با نحوه طراحی سوال و همچنین سوالات طرح شده در آزمونهای گذشته آشنا شده و به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید.تضمین موفقیت شما در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز.
ش م : 142/1254

 

قیمت: 13,000 تومان

روش خرید: برای خرید سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز:اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز:اورجینال 

 

 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,دانلود برنامه سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,برنامه توپ سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,برنامه کاربردي ويندوز سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,برنامه خوب سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,برنامه بهينه سازي  سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟, برنامه پشتيبان گيري سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,برنامه جديد سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,برنامه بهينه سازي به نام سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,دانلود نرم افزار دکستاب سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,دانلود نرم افزار جديد سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,دانلود نرم افزار قديمي سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد سي دي سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد سي دي اصلي سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد رايگان سي دي سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد رايگان سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد سي دي رايتي سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد سي دي بازي سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد سي دي فيلم سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خديد سي دي کارتون سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد سي دي انميشن سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد CD سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد CD بازي سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد CD نرم افزار سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد CD کارتون سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد CD انميشن سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد DVD  سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد DVD بازي سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد DVD نرم افزار سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد DVD آموزش سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد DVD انميشن سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,خريد DVD  سوالات آزمون دانشگاه علوم پزشکي؟,,خريد ارزان سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز:اورجینال, خريد اينترنتي سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز:اورجینال, خريد سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز:اورجینال ارزان قيمت, سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز:اورجینال خريد پستي, فروش اينترنتي سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز:اورجینال, فروش سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز:اورجینال،سوالات آزمون استخدامی،فروش سوالات استخدامی،دانشگاه علوم پزشکی،نمونه سوالات استخدامی،سایت فروش سوالات ازمون استخدامی،ازمون جذب دانشگاه علوم پزشکی،منابع ازمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی،آزمون استخدام خدمات بهداشتی البرز،خرید پستی سوالات استخدامی،سوالات استخدامی،
حسین بازدید : 423 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

نمونه سوال ازمون استخدامی وزارت نیرو

سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت توانیر با پاسخ تشریحی و منابع استخدام / رشته عمران

» کلیه گرایشها و کلیه مقاطع

» کتاب ، جزوه و سی دی های آموزشی

» با پاسخ تشریحی و تحلیلی

این مجموعه شامل چهار بخش زیر است:

 

بخش اول:جزوات تایپ شده از منابع دروس تخصصی آزمون استخدامی رشته عمران

حاوی 1400 صفحه جزوه با تاکید بر مطالب مهم آزمون استخدامی عمران

شامل جزوه های زیر:
» جزوه مقاومت مصالح
» جزوه مکانیک سیالات
» جزوه مکانیک خاک
» جزوه هیدرولوژی
» جزوه مهندسی پی
» جزوه روساری راه
» جزوه سازه
» جزوه ریاضیات
» جزوه زبان انگلیسی
نکته:جزوات با کیفیت خوب ارائه شده و تمام جزوه ها به صورت تایپ شده می باشد

 

بخش دوم:سوالات تخصصی آزمونهای استخدامی رشته عمران با پاسخ تشریحی به صورت کتاب

در این قسمت سوالات تخصصی آزمونهای استخدامی رشته عمران به صورت کتاب اورجینال ارائه شده است این بخش شامل 130 صفحه می باشد .

کلیه تست ها از آزمونهای استخدامی ادارات مختلف دولتی انتخاب شده است
کلیه سوالات این بخش دارای پاسخ تشریحی می باشد

 

بخش سوم: نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی رشته عمران به صورت کتاب و جزوه
شامل تست های زیر با پاسخ:
ادبیات فارسی
زبان انگلیسی
کامپیوتر
ریاضی و آمار
اطلاعات عمومی و سیاسی اجتماعی

بخش چهارم: آموزش روش های افزایش مهارت تست زنی در آزمونهای استخدامی.

جهت افزایش درصدها در آزمون های استخدامی .

این قسمت به شما به کمک می کند تا میزان درصد ها ی خودتان را در آزمون استخدامی افزایش دهید.

این بخش در قالب یک سی دی ارائه شده است
ش م : 978-967-7284-95-4

 

قیمت: 18,000 تومان

روش خرید: برای خرید سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت توانیر با پاسخ تشریحی و منابع استخدام / رشته عمران، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو و شرکت توانیر  با پاسخ تشریحی و منابع استخدام / رشته عمران 

 

 

کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

خريد نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد سي دي نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد سي دي اصلي نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد رايگان سي دي نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد رايگان نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد سي دي رايتي نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد سي دي بازي نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد سي دي فيلم نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خديد سي دي کارتون نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد سي دي انميشن نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد CD نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد CD بازي نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد CD نرم افزار نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد CD کارتون نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد CD انميشن نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد DVD  نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد DVD بازي نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد DVD نرم افزار نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد DVD آموزش نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد DVD انميشن نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,خريد DVD  نمونه سوالات آزمون وزارت نيرو؟,ازمون استخدامی،نمونه سوالات آزمون استخدامی،نمونه سوال استخدامی وزارت نیرو،نمونه سوال ازمون استخدامی ،سایت نمونه سوال،سی دی نمونه سوال ازمون استخدامی،فروش اینترنتی نمونه سوال،سوالات آزمون جذب وزارت نیرو،سوالات آزمون جذب وزارت نیرو،سوالات ازمون استخدامی وزارت نیرو،

حسین بازدید : 234 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

سوالات امتحانی پیام نور - آموزش و پرورش ابتدائی  

نمونه سوالات پیام نور -آموزش و پرورش ابتدایی

معرفی:

نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور رشته آموزش و پرورش ابتدائی

مجموعه سوالات عمومی و تخصصی دانشگاه پیام نور در رشته آموزش و پرورش ابتدائی
بانک جامع سوالات امتحانی و پایان ترم دانشگاه پیام نور

شامل حدود 15000 ( پانزده هزار ) سوال به صورت سی دی
این مجموعه شامل سوالات عمومی و تخصصی رشته آموزش و پرورش ابتدائی و همچنین سوالات عمومی سایر رشته های دانشگاه پیام نور می باشد.
قابل استفاده برای:

دانشجویان دانشگاه پیام نور

داوطلبان دوره های فراگیر

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 
اکثر سوالات به صورت تستی می باشد و مربوط به مقطع کارشناسی می باشد

 

قیمت: 7,000 تومان

روش خرید: برای خرید سوالات امتحانی پیام نور - آموزش و پرورش ابتدائی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید سوالات امتحانی پیام نور - آموزش و پرورش ابتدائی  

 

 
کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
خريد سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد سي دي سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد سي دي اصلي سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد رايگان سي دي سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد رايگان سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد سي دي رايتي سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد سي دي بازي سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد سي دي فيلم سوالات امتحاني پيام نور؟,خديد سي دي کارتون سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد سي دي انميشن سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد CD سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد CD بازي سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد CD نرم افزار سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد CD کارتون سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد CD انميشن سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد DVD  سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد DVD بازي سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد DVD نرم افزار سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد DVD آموزش سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد DVD انميشن سوالات امتحاني پيام نور؟,خريد DVD  سوالات امتحاني پيام نور؟,نمونه سوالات پیام نور،نمونه سوالات آزمون کارشناسی ارشد ،آموزش و پرورش ابتدایی،نمونه سوال،سی دی نمونه سوال،سایت نمونه سوال،نمونه سوالات،فروش نمونه سوالات،
حسین بازدید : 368 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معرفی:

» نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام
» این مجموعه شامل جزوات منابع استخدام و منتخبی از سوالات آزمون استخدامی سال های قبل وزارت آموزش و پرورش با پاسخ در یک سی دی می باشد.
» 2500 سوال استخدامی وزارت آموزش و پرورش با جواب به همراه منابع آزمون.

این مجموعه شامل 2 بخش زیر است

 

بخش اول:

جزوه استخدامی دروس زیر جهت کسب آمادگی برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
» جزوه زبان انگلیسی
» جزوه کامپیوتر و فناوری اطلاعات
» جزوه معارف اسلامی
» جزوه ریاضی و آمار
» جزوه زبان و ادبیات فارسی
» جزوه حقوق و قوانین
» جزوه تاریخ اسلام
» 1000 صفحه جزوه با تاکید بر مطالب مهم آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
 

بخش دوم:

نمونه سوالات دوره های قبلی استخدامی به شرح زیر:
» سوالات استخدامی اطلاعات سیاسی اجتماعی و مسائل روز
» سوالات استخدامی زبان انگلیسی
» سوالات استخدامی هوش و استعداد شغلی
» سوالات استخدامی ICDL
» سوالات استخدامی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
» سوالات استخدامی معارف اسلامی
» سوالات استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی
» سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی
***پاسخنامه سوالات نیز ارائه شده است***
 در این بخش حدود 2500 سوال استخدامی با پاسخ ارائه شده است.

شما میتوانید با مطالعه نمونه سوالات و منابع این آزمون با نحوه طراحی سوال و همچنین سوالات طرح شده در آزمونهای گذشته آشنا شده و به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید. ضمین موفقیت شما در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش.
ش :964-6403-26-3

 

قیمت: 14,000 تومان

روش خرید: برای خرید سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام،  پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام:اورجینال     

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

خريد نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد سي دي نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد سي دي اصلي نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد رايگان سي دي نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد رايگان نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد سي دي رايتي نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد سي دي بازي نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد سي دي فيلم نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خديد سي دي کارتون نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد سي دي انميشن نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد CD نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد CD بازي نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد CD نرم افزار نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد CD کارتون نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد CD انميشن نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد DVD  نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد DVD بازي نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد DVD نرم افزار نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد DVD آموزش نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد DVD انميشن نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,خريد DVD  نمونه سوال آزمون استخدامي آموزش و پرورش؟,نمونه سوالات ازمون استخدامی آموزش وپرورش،جذب آموزش و پرورش،استخدام آموزش و پرورش،نمونه سوال آزمون استخدام،نمونه سوال،آزمون های استخدامی،فروش نمونه سوال استخدامی آموزش و پرورش،آزمون جدید استخدام آموزش و پرورش،استخدام آموزش و پرورش،سی دی نمونه سوالات استخدامی ،سایت نمونه سوال استخدامی،آزمون استخدام آموزش و پرورش،سوالات آزمون استخدام آموزش و پرورش،نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش،ازمون استخدامی،

حسین بازدید : 211 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

آموزش تصویری تعمیر خودرو ها

جديدترين تكنولوژي تاير اتومبيل
در ميان صنايع مختلف تايرسازي را صنعتي به مرحله بلوغ رسيده خطاب مي كنند و طبقه بندي كرده اند ولي در عين حال بخش تحقيق و توسعه يا  R&D  در اين كارخانجات بسيار فعال بوده وهمواره درشرف معرفي محصولات جديدي به بازار هستند.اما اين موضوع مشكلي راحداقل براي دست اندركاران و كارشناسان صنعت ايجاد كرده است چرا كه فواصل زماني ارائه تايرهاي جديدي كه به بازار عرضه مي شود با انواع قبلي به حدي كوتاه است كه حتي درزمان معرفي انها محصولي ازرده خارج تلقي مي شود ولي بهرحال بد نيست كه درجريان تحولاتي كه در اين صنعت و تكنولوژي مربوط به ان روي مي دهد باشيم .
 
در اين تحقيق هدفمان معرفي سه تكنولوژي نو در زمينه ساخت تايربوده كه عبارتند از:
1) سيستم PAX ابداعي كمپاني ميشلن
2) سيستمهاي كنترل باد تايرپيشنهادي انجمن ايمني ترافيك بزرگراه ها
3) تاير كنتينانتال مدل ContiSportContact 2 Vmax
 
سيستم PAX ميشلن با قابليت حركت بدون باد
ارزش و اعتبار سيستم ابداعي ميشلن يعنيPAX  (كه نوعي تاير است كه حتي درحالت بدون باد هم قابل حركت است.)درايناست كه نحوه عملكرد ان درهرهرشرايطي اعم ازوجود فشارباد و يا پنچري كملا يكسان است.سيستم بر PAX خلاف ساير سيستم هاي حركتي بدون باد اين امكان را به مهندسين مي دهد كه نسبت به بهينه سازي عملكرد تايربدون باد بدون درنظرگرفتن شرايط تايردرحالت بادداراقدام نمايند.اما رمزاين موفقيت را بايد درلبه تايرو فصل مشترك تايرو رينگ جستجو كرد.درسيستم PAX برخلاف سايرتكنولوژي هاي لبه تايربخش نگهدارنده يا Anchoring ازنوع پنوماتيكي نيستند بلكه صددرصد مكانيكي بوده وازانجايي كه هيچگونه ارتباطي با ميزان فشارباد موجود درتايرندارد بنابراين خالي شدن باد تاثيري روي لبه تاير و فصل مشترك ان با رينگ ندارد.اين وضعيت حتي  درعبورازپيچهاي بسيار تند نيز صادق است.  

 

جدیدترین مدل تایر خودرو

 

اجزاي  سيستم PAX  
يك تايرازنوعPAX  داراي يك حلقه با رينگ نگهدارنده داخلي است كه جنس ان دربعضي ازمدل ها ازپلي اورتان و دربعضي ديگر از لاستيك است.در هنگام پنچري سطح داخلي تايربراي اينكه بتواند وزن وارده را تحمل كند روي رينگ كه داراي پوششي ژلاتيني است قرار مي گيرد.
تاير PAX به صورت غير متقارن مي باشد.ارتباط رينگ وتاير PAX با حسگرها به طور كاملا مستقيم است و علائم اين حسگرها مستقيما دريافت شده و به اطلاع راننده مي رسد.

 جدیدترین تایر

 نماي از تاير PAX برش خورده
در مورد درج سايزتاير روشي كه براي PAX مورد استفاده قرار گرفته از بسياري جهات با تايرهاي معمولي متفاوت است. بطور مثال چنانچه ابعادي از تاير PAX به اين شكل مطرح شود:
 
195/62R-420A اين اعداد و ارقام نشانگر و توضيح دهنده يك تايرPAX  هستند كه عرض ان 195 ميليمتربوده وقطركلي ان 620 ميليمتروداراي ساختار راديال است كه برروي يك رينگ نامتقارن به صورت عمودي ثابت شده و قطران تا مركز رينگ 420 ميليمتر است.اگر بخواهيم ابعادي مشابه اين در تاير معمولي پيدا كنيم بايد به اين ابعاد اشاره كنيم :195/51R-16.5                              
 
كمپاني ميشلن براي درك بيشتر قابليت هاي تكنولوژي PAX اقدام به برگزاري آزمايش هاي مقايسه اي نمود.ان هم با اتومبيل هايي مانند دو دستگاه رنوي سنيك Scenics كه يكي ازانها مجهز به تايرهايي با سيستم PAX و ديگري داراي رينگ و تايرمعمولي بود و هر دو داراي فشار باد تاير مناسب بودند
 
بدون انكه متوجه باشند كه هر كدام از اين دو رنو مجهز به كداميك از تايرها و تكنولوژي هستند انها را مورد ازمايش قرار داده وتفاوت ها واقعا اندك بود به طوري كه راننده احساس مي كرد كه يك اتومبيل چنانچه با سرعت معمولي حركت مي كرد قدري راحت تر نسبت به ديگري بود و زماني كه قصد داشت دور پيست را با سرعت زياد طي كند از چسبندگي بيشتر برخوردار بود.اما خود نمي دانست كه كداميك است ولي اين همان اتومبيلي بود كه مجهز به تاير PAX  بود.ازمايش بعدي طي يك مسير خياباني با يك هونداي اديسه جديد بود كهPAX  دران به صورت استاندارد قرار دارد. اما استثنا مدل اوديسه اي كه مورد آزمايش قرار گرفت تاير عقب سمت چپ آن فاقد باد بود و اين موضوع از  
طريق يك چراغ هشدار دهنده در جلو داشبورد مشخص مي گرديد.
 
در يك رانندگي عادي درون شهري حركت اتومبيل و برخورد تايرها بخصوص در عبور از سطوح ناصاف توام با صدا بوده و اين موضوع خاطر نشان مي ساخت كه تاير در وضعيت بدون باد قرار دارد و فقط نوع ساختار و توانايي آن است كه موجب مي شود به حركت ادامه دهد.تايرهاي PAX را مي توان به گونه اي تنظيم كرد كه پيداري آن درحالت پنچري افزايش پيدا كند. به طور مثال در مورد هونداي اوديسه مي توان مسافتي معادل 200 كيلومتر را با سرعت 88 كيلومتر در ساعت در حال پنچري طي كرد. اما آخرين تمرين يا آزمايش، سنگين تر از قبلي ها بود.در اين آزمايش قرار كه يك آئودي A8L كه بزرگترين مدل آئودي مي باشد، در حالي كه تاير عقب سمت راست آن كاملا خالي از باد است را به حركت درآورده و از مسيرهاي گونان با عبور كنند. مهندسين كمپاني ميلشن خاطر نشان مي ساختند كه رانندگان در چنين شرايطي بايد انتظار چه چيز را داشته باشند.

جدید ترین لاستیک ماشین

حركت بدون باد خودروي آئودي
ولي در حين حال مي گفتند جاي هيچگونه نگراني نيست و پيشنهاد  مي كردند كه حالتي كه مايل هستيد رانندگي كنيد و مطمئن باشيد كه تاير از رينگ جدا نخواهد شد و براستي نيز چنين چيزي اتفاق افتاد. همانطور كه انتظار مي رفت در عبور از پيچ هاي راست گرد تند، اين طور به نظر مي رسد كه تاير عقب سمت چپ بدوا تمايل به آن دارد كه از رينگ جدا شود اما برجستگي آن مانع از انجام اينكار شده و خود را بروي رينگ جاي مي كرد و همين امر باعث ايجاد چسبندگي مي گرديد، به طوري كه تا 75 درصد چسبندگي يك تاير پرباد را به همراه داشت. در حركت مارپيچي از اين مخروط ها نيز اين آئودي به راحتي به حركت خود ادامه مي داد. 

در تصوير زير مقطع عرضي تاير PAX به خوبي نشان داده شده است.

 تایر خودرو

آينده تايرهاي PAX
تا اينجا مشخص گرديده كه كيفيت ساختاري تايرها و تكنولوژي PAX مورد تاييد بسياري از سازندگان بزرگ اتومبيل بوده به طوريكه درحال حاضردراتومبيل هايي مانند رنوي سنيك و رولزرويس فانتوم به صورت استاندارد از ان استفاده شده است واخرين اتومبيلي كه به اين جمع پيوسته هونداي اوديسه تورينگ است.اين تكنولوژي در بعضي ديگر از انواع اتومبيل به عنوان يك انتخاب نيزپيش بيني شده كه عبارتند از انواع مدل هاي آئودي A8, A6, A4 وشايعاتي  
وجود دارد مبني بر اينكه بزودي محصولات كمپاني نيسان نيز از اين تايرها استفاده خواهند كرد.
 
شركت ميشلن بر اين باور است كه ميزان توليد اين تايرها تا پايان سال 2006 ميلادي به 200 الي 250 هزار مجموعه چهار تايي يا همان حدود يك ميليون حلقه تايردر سال برسد. اما يك نكته مهم وجود دارد بر خلاف ساير تكنولوژي ارائه شده در خصوص افزايش قدرت حركت و جابه جايي كه از جماه انها تايرهايي است كه ساخت خود كمپاني ميلشن بوده وقادرند با ميزان فشار حتي صفر نيز حركت كنند در تكنولوژي PAX به راحتي ميتوانيد ان ها را در انواع اتومبيل حتي SUVها و ميني ون ها كه وزن زيادي هم دارند استفاده كنيد و بد نيست بدانيد كه امروزه حدود 52 درصد اتومبيل هايي كه در امريكا هستند از انواع اين دو گروه مي باشند.بنابراين چنين ويژگي ميتواند مورد علاقه و توجه سازندگان اتومبيل باشد.ساير نكاتي كه انها نيز مورد توجه اتومبيل سازان بوده عبارتند از:چهار حلقه تاير PAX كه از وزني معادل 7/4 حلقه تايرهاي معمولي است كه بنابراين نشانگر سبكتر بودن انهاست.
 
از انجايي دراتومبيلي كه مجهزبه سيستم وتكنولوژي PAX بوده نيازي به استفاده ازتايريدكي نيست لذا همازنظروزني وهم ازنظرفضا صرفه جويي قابل توجهي مي شود.امتيازات PAX به اينجا خاتمه پيدا نمي كند بلكه برتري ان اينست كه مقومت چرخشي ان درمقايسه با تايرهاي معمولي 12 درصد و مقايسه با ساير انواع تايركه قابليت حركت درحالت پنچري را نيزدارند بين 30 تا40 درصد كمتراست. يكي ازويژگي هاي اين تايرها براي مصرف كنندگان اطمينان و خاطر جمعي خاص است كه اين كمپاني به دارندگان اتومبيل هايي كه مجهزبه تكنولوژي PAX هستند مي دهد وبدين صورت است كه درصورت پنچر شدن مي توانيد به مراكزخاصي كه براي همين منظور تدارك ديده شده مراجعه كرده و اقدام به تعويض ان نمائيد.درمورد تعويض چنانچه پنچري دردو سال اول خريداري اتومبيل انجام شود بدون دريافت هيچگونه وجهي ان را براي شما تعويض مي كنند به شرطي كه 50 درصد ازآج تايرها باقي مانده باشد.چنانچه تايرPAX به هر دليلي از بين رود كمپاني ميشلن بدون دريافت هيچگوننه وجهي اقدام به جايگزيني ان با يك تاير نو مي نمايد.
 
قيمت
از انجايي كه قيمت اين تايرها تو سط نمايندگان فروش تعيين  مي شود و نه به وسيله سازنده تاير لذا كمپاني ميشلن در مورد قيمت اين تايرها چيزي را مشخص نكرده است ولي سخنگوي كمپاني ميشلن قيمت ان را حدود 10 درصد بيشترازقيمت تايرهاي معمولي مي داند جالب توجه است كه بسياري از كمپاني هاي تاير سازي مانند پيرلي. گودير. سوميتومو و تويوToyo  هر كدام تكنولوژي pax را به عنوان محصول ارائه شده توسط خود معرفي كرده و براي ان حتي اقدام به صدور گواهي نيز كرده اند.به طوري كه حتي در نمايشگاه اتومبيل پاريس كه چندي پيش برگزار شد يكي از اتومبيل هاي ايده اي معرفي شده در اين نمايشگاه مجهز به تايرهاي PAX ساخت شركت گرديده بود.
 
سازمان ملي ايمني ترافيك بزرگراهها كه به  NHTSA Nationa Highway Traffic Safety  Administration)) 
معروف است پيشنهاد نموده كه اتومبيل ها وكاميون هاي سبك (داراي وزني معادل 5/4 تن) مي بايست مجهز به سيستم هاي كنترل باد تايرها باشند كه البته اين پيشنهاد مورد مخالفت گروهي نيز واقع شده است و حتي ان هايي كه با موافقت داشته اند اظهار نموده اند كه مي بايست اصلاحاتي در اين پيشنهاد صورت گيرد. البته نظر سازمان ملي ايمني ترافيك در بزرگراهها و مسئولين ان اين بوده كه نوعي از سيستم هشدار دهنده مي بايست در خودروها نصب شود كه چنانچه ميزان فشار باد تايرها بيش از 25 درصد رقم پيشنهادي كارخانه سازنده كاهش پيدا كرد اين سيستم مشكل را به نظر راننده برساند.
 
اما اين پيشنهاد باعث بروز دو اشكال مي گردد كه عبارتند از:1-با انجام محاسبات رياضي متوجه خواهيم شد كه چنانچه باد تايربيش از 25 درصد رقم پيشنهادي كمپاني سازنده كاهش پيدا كند در وضعيت خطرناك قرارمي گيرد.به طورمثال چنانچه فشارباد تايري 30 پاوند بر اينچ مربع پيشنهاد شده باشد سيستم هشداردهنده ان تا زماني كه فشار به كمتر از5/22 پاوند بر اينچ مربع نرسد هيچگونه علائم هشدار دهنده اي از فرد بروز نمي دهد.چنين تايري در حين حركت بسيار گرمتر از تايري كه فشار باد معمولي دارد مي گردد و ميزان فرسايش ان نيز بسيار شديدتر است و قابليت هاي هدايتي ان نيز بسيار ضعيف مي گردد.علاوه بر اينها به موضوع قابليت حمل بار و تحمل وزن نيز اشاره اي مي نماييم.
 
فرض كنيد ميزان بار يا فشار وارده بر روي يك تاير 95 ميباشد . اين بدان معني است كه چنانچه فشار تاير 30 پاوند بر اينچ مربع باشد اين تاير قادر است وزني معادل 600 كيلوگرم را بر روي خود تحمل كند. حال اگر فشار باد تاير به 22 پاوند بر اينچ مربع تقليل پيدا كند ميزان باري كه ميتواند تحمل كند به 460 كيلوگرم ميرسد كه به معناي كاهش 23 درصدي تحمل فشار بار مي باشد. به عبارت ديگر كاهش 25 درصد فشار باد تاير كاهش 23 درصدي تحمل بار و وزن را به دنبال خواهد داشت و چون كاهش 24 درصدي فشار باد تاير هيچگونه سيستم هشدار دهنده اي را فعال نمي كند لذا مي تواند خطرات زيادي را به دنبال داشته باشد. بنابراين سيستم هاي هشدار دهنده باد تاير كه فعاليت آنها زماني روي مي دهد كه 25 درصد فشار باد كم شده باشد، نمي تواند سيستم چندان اعتماد بخشي به حساب آيد.

 توصیه وپیشنهاد:آموزش جامع تعمیرات خودرو-مکانیک وبرق خودرو

آموزش تصویری تعمیر خودرو ها

تهیه کنندگان : مهدی ذاکر زاده و  محمود زاهدی


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
تصوير جديدترين تاير هاي خودرو؟,بهترين تصوير جديدترين تاير هاي خودرو؟,جديدترين تصوير جديدترين تاير هاي خودرو؟,دانلود تصوير جديدترين تاير هاي خودرو؟,مشاهده جديد ترين تصوير جديدترين تاير هاي خودرو؟,عکس جديدترين تاير هاي خودرو؟,تصوير جديد جديدترين تاير هاي خودرو؟,تصوير اين ماه جديدترين تاير هاي خودرو؟,اخبار جديد در باره جديدترين تاير هاي خودرو؟,تصوير کيفيت دار جديدترين تاير هاي خودرو؟,تصوير مينياتوري جديدترين تاير هاي خودرو؟,کاريکاتور جديدترين تاير هاي خودرو؟,دانلود تصوير هاي  جديدترين تاير هاي خودرو؟,دانلود تصوير جديدترين تاير هاي خودرو؟,عکس جديدترين تاير هاي خودرو؟,مکانیک،مکانیکی،تعمیر خودرو،آموزش تعمیر خودرو،سی دی آموزش تعمیر خودرو،فروش سی دی تعمیر خودرو،تایر ماشین،جدیدترین تایر های خودرو،سی دی تعمیر خودرو،جدیدترین تایر ماشین،
حسین بازدید : 364 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

 هواگیری ترمز

طریقه هواگیری سیستم ترمز خودرو

عواملی که باعث وارد شدن هوا در مدار می شود :

1 - اگر سوراخ  پر کردن گرفته شود در موقع برگشت پیستون هوا از راه کلاهک عقب وارد دستگاه می شود.

2- خالی شدن مخزن روغن ترمز باعث هوا گرفتن مدار می شود.

3- در اثر سوراخ شدن یا عدم ابندی قطعات

طریقه هواگیری :

برای هواگیری از سیلندر چرخی که دورتر از سیلندر اصلی است شروع کرده و سپس نوبت به سیلندر مقابل در روی همان محور می رسد  بعد از سیلندر های واقع در محور دیگر  بالاخره نوبت به  نزدیگترین  سیلندر چرخی  که به سیلندر  اصلی قرار دارد  می رسد  اما در صورتی که اتومبیل در چرخهای جلو از ترمز دیسکی و عقب کاسه ای باشد ابتدا باید از چرخهای جلو چرخی که دورتر از سیلندر قرار دارد هواگیری را اغاز کرده و بعد چرخهای عقب را اما نکته مهم این که اگر سیستم ترمز دارای  بوستر باشد حتما  باید به خاطر اینکه  بوستر در مدار قرار گیرد  اتومبیل را روشن  نموده و هواگیری را انجام داد  برای  هواگیری ابتدا اطراف درپوش مخزن را کاملا  تمیز می کنیم سپس درب مخزن را برداشته و  داخل ان را کاملا از  روغن  پر می کنیم در ضمن حین  هواگیری باید  دقیقا  مقدار روغن ترمز در مخزن را مد نظر داشته باشیم  که کمتر از حد معیین نشود سپس برای  اینکه هواگیری  کاملا انجام شود  شیلنگ پلاستیکی شفافی را انتخاب کرده ابتدا  اچار پیچ هواگیری را در  محل اچار گیر گذاشته سپس  لوله لاستیکی را روی سوراخ پیچ هواگیری نصب می کنیم وسر دیگر  شیلنگ را در داخل ظرف یا لیوان  شیشه ای که داخل ان روغن  ترمز می باشد  قرار می دهیم برای هواگیری  که یک نفر کمک داشته باشیم بدین طریق عمل می کنیم که نفر کمکی پدال ترمز را چندین مرتبه فشارداده که خوب پدال ترمز زیر پایش سفت شده و دیگر  پایین نرود  در این حالت پای خود را از روی پدال بر نمی دارد و محکم  به روی ان فشار می اورد  سپس با هماهنگی  به شخصی که می خواهد هواگیری  کند علامت می دهد  (میگوید ترمز برای هواگیری اماده است) در این موقع  نفر دوم پیچ هواگیری را شل نموده تا روغن وهوا از داخل  سیلندر مربوطه به  داخل ظرف شیشه ای  تخیله  شود در این زمان با تخلیه شدن روغن و هوا پدال ترمز به سمت پایین حرکت می کند نفر اول تا زمانی که بوسیله نفر دوم اعلام نشده که پدال ترمز را بزن باید پای خود را محکم  روی پدال فشار دهد  زمانی که نفر دوم  پیچ  هواگیری را بست و  اعلام کرد پدال بزن نفر اول دوباره مانند قبل عمل کرده  تا پدال زیر  پایش کاملا سفت شود نفر دوم هم مانند قبل عمل کرده البته این عمل دو الی سه مرتبه تکرار شود تا زمانی که روغن ترمز بدون کف از پیچ هواگیری خارج شود

 

توصیه وپیشنهاد:آموزش تعمیر تخصصی خودرو سمند

آموزش کامل تعمیر خودرو سمند 

 منبع : اتومکانیک به زبان ساده 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,دانلود برنامه طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,برنامه توپ طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,برنامه کاربردي ويندوز طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,برنامه خوب طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,برنامه بهينه سازي  طريقه هواگيري سيستم ترمز؟, برنامه پشتيبان گيري طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,برنامه جديد طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,برنامه بهينه سازي به نام طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,دانلود نرم افزار دکستاب طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,دانلود نرم افزار جديد طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,دانلود نرم افزار قديمي طريقه هواگيري سيستم ترمز؟,مکانیک،مکانیکی،تعمیر خودرو،آموزش تعمیر خودرو،فیلم تعمیر خودرو،سی دی تعمیر خودرو،تعمیر خودرو،هواگیری ترمز،هواگیری سیستم ترمز خودرو،طریقه هواگیری ترمز خودرو،تعمیر خودرو سمند،آموزش تعمیر سمند،فیلم تعمیر ماشین،

حسین بازدید : 250 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

بانک فیلم های تعمیر خودرو

ترمز ABS

امروزه با پیشرفت زیادی که در الکترونیک و کاربرد تراشه های نیمه هادی بوجود آمده است تحول بزرگی درهدایت خودرو و ترمزهای آن رخ داده است که استفاده از ترمزهای ABS یکی از انهاست .

همه کسانی که تجربه ممتد رانندگی با اتومبیل به خصوص در جاده های خیس و لغزنده را دارند به خوبی می دانند که در این شرایط چقدر کنترل خودرو مشکل است و تا چه اندازه خطر سر خوردن و به خصوص هنگام ترمزهای ناگهانی وجود دارد که کمترین نتیجه آن پرتاب خودرو به بیرون جاده است .

هدف از ترمز ABS

هدف از طراحی ترمز ABS این بوده است که هنگام ترمزگیری کنترل خودرو حفظ شود با این نوع ترمز دیگر نیازی ندارید که پدال ترمز را پر کنید (چندین بار فشار دهید )و یا به جهت جلوگیری از قفل شدن ترمز مرتباً ترمز گرفته و آن را رها کنید چون سیستم به طور خودکار این کار را انجام می دهد .

تنها کافیست که پدال را به طور پیوسته و محکم فشار دهید و در این حالت ضرباتی در زیر پایتان احساس می کنید

قطعات اصلی سیستم ABS به شرح ذیل می باشد

»  واحد

» واحد کنترل هیدرولیک

» واحد کنترل الکترونیک

» سنسور سرعت چرخ  (در شکل زیر موجود نمی باشد)

ABS

ترمز ABS


ترمزABS

سنسور سرعت چرخ:

سنسورهای سرعت چرخ بر اساس نوع کارکرد به دو نوع تقسیم می شوند

الف: سنسورهای غیرفعال

این نوع سنسورها بر اساس خاصیت القای مغناطیسی کار می کنند . در سنسورهای القایی منبع تغذیه وجود ندارد و سنسو ر شامل یک آهنربای دائمی می باشد که سیم پیچی به دور آن می باشد و در مقابل یک صفحه دندانه دار نظیر چرخ دنده حرکت می کند .هنگامی که قسمت بالایی دندانه ها در مقابل سنسور رد می شود جریان ی در سیم پیچ القا می شود که با عبور دندانه های پایینی این القا از بین می رود .

» آهنربای دائمی

» میدان مغناطیسی

» سیم پیچ

» صفحه دندانه دار

سیگنال ارسالی از این سنسور شبیه یک موج سینوسی می باشد که با افزایش سرعت میزان دامنه و فرکانس موج افزایش می یابد . اگر به هر دلیلی شیار دندانه های صفحه دندانه دار کثیف شود و یا فاصله بین سنسور با صف حه دندانه دار تغییر یابد سیگنال ارسالی تغییر خواهد نمود .

سنسورهای القایی برای ارسال سیگنال دارای دو سیم می باشد.

 


ترمز خودرو

ترمز خودرو

ب: سنسورهای فعال

اساس کارکرد این نوع سنسورها تقریبا مشابه خاصیت اثر هال می باشد .لکن اندکی با آن متفاوت می باشد .در سنسورهای با اثر هال با حرکت دادن یک آهنربای دا ئمی از مقابل سیمی که جریان از آن عبور می کند یک اختلاف پناسیل به صورت سیگنال بین دو نقطه A,B ارسال می کند سنسور با اثر هال از یک کریستال سلسیوم تشکیل شده است که چند اتم سلسیوم بوسیله اتمهای دیگر جایگ زین شده است و بدین شکل خاصیت اثر هال را پیدا می کند و تا زمانی که آهن ربا نزدیک سنسور است سیگنال به صورت اختلاف پتانسیل از کریستال خارج می شود سنسورهای با خاصیت اثر هال دارای سه سیم به شرح ذیل می باشد

» منبع تغذیه

» اتصال بدنه

» سیگنال

ترمز ای بی اس اما در سنسور ABS نوع فعال بدین صورت است که سیگنال مستقیما از کریستال سلیسیوم خارج نمی شود بلکه با عبور آهن ربا در مقابل سنسور تغییر مقاومت به بورد الکترونیکی موجود در سنسور منتقل می شود وقتی تغییر مقاومت مغناطیسی توسط بورد تشخیص داده شد از طریق اتصال کوتاه دو سر سیم سیگنال به صورت

تغییر ولتاژ ارسال می شود لذا نتیجه دقیقا مشابه اثر هال بوده ولی به لحاظ نوع عملکرد با آن متفاوت می باشد.

این سنسور بر خلاف اثر هال اغلب شامل دو سیم می باشد .تغییرات سیگنال بسته به نوع سنسور متفاوت می باشد

امتیاز این نوع سنسورها نسبت به سنسورهای غیرفعال این است که در سرعتهای پایین حتی 1 کیلومتر بر ساعت نیز عمل می کنند ولی سنسورهای غیر فعال از سرعت 7 کیلومتر بر ساعت به بعد شروع به فعالیت می کنند 

 

ترمز abs

در سیستم ABS با سنسور فعال آهن ربا بر روی یک طرف بلبرینگ چرخ نصب می گردد که به همراه چرخش چرخ و بلبرینگ ، آهنربا نیز در مقابل سنسور حرکت می کند.

یکی از مهمترین مزایای سنسور ABS از نوع فعال این است که سنسور ثابت بوده و آهن ربای نصب شده بر روی بلبرینگ ، جل و آن حرکت می کند لذ ا طول عمر این سنسور بسیار بالاتر از سنسورهای غیر فعال که

بر اساس خاصیت القایی کار می کنند می باشد خروجی سیگنال این نوع سنسورها به صورت پله ای و مطابق شکل روبرو می باشد .

دامنه و فرکانس سیگنال خروجی بر اساس نوع سنسور متفاوت است . جهت دریافت سیگنال از دستگاه اسیلوسکوپ به صورت PORTABLE و یا از MEASURMENT BOX موجود در منوهای دستگاههای عیب یاب می توان استفاده کرد به شکلی که یک سر PROBE (سر سیم اسیلوسکوپ ) به بدنه خودرو و سر دیگر ، به سیم حامل سیگنال متصل می شود و بدین صورت می توان از سالم یا معیوب بودن سنسور اطمینان حاصل کرد .

واحد کنترل هیدرولیک:

این مجموعه شامل 8 شیربرقی می باشد که برای هر چرخ یک شیر برقی ورودی و یک شیر برقی خروجی وجود دارد . هر گاه در خودرویی تعداد شیر برقی ها بیشتر از 8 عدد بود سایر شیر برقی ها مربوط به سیستمهای دیگر ترمز، نظیرسیستم ESP می باشد در ضمن به هنگام کارکرد سیستم ABS روغن با فشار توسط پمپ هیدرولیک به سمت مستر سیلندر بر می گردد لذا به منظور جلوگیری از نوسانات و لرزش لوله های ترمز هنگام باز و بست شیر برقی و همچنین ایجاد افت ناگهانی فشار از آکومولاتور استفاده می گردد

 

قطعات ترمز abs

 

توصیه وپیشنهاد:آموزش تصویری تعمیر خودرو 

بانک فیلم های تعمیرات خودرو

منبع:سایپا یدک (سیروان زبیری)  


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟ 

برنامه کاربردي سيستم ترمز خودرو؟,دانلود برنامه سيستم ترمز خودرو؟,برنامه توپ سيستم ترمز خودرو؟,برنامه کاربردي ويندوز سيستم ترمز خودرو؟,برنامه خوب سيستم ترمز خودرو؟,برنامه بهينه سازي  سيستم ترمز خودرو؟, برنامه پشتيبان گيري سيستم ترمز خودرو؟,برنامه جديد سيستم ترمز خودرو؟,برنامه بهينه سازي به نام سيستم ترمز خودرو؟,دانلود نرم افزار دکستاب سيستم ترمز خودرو؟,دانلود نرم افزار جديد سيستم ترمز خودرو؟,دانلود نرم افزار قديمي سيستم ترمز خودرو؟,مکانیک،مکانیکی،تعمیر خودرو،آموزش تعمیر خودرو،ترمز خودرو،

 

حسین بازدید : 212 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

تعمیر خودرو

جهت پایین آمدن هزینه تعمیر و نگهداری خودرو برای هم وطنان گرامی و ارتقاء سطح معلومات دانشجویان مرتبط، مطالب فنی از چند قطعه را بصورت مختصر و مفید در اختیار عزیزان قرار داده و امیدواریم مورد استفاده قرار بگیرد

فلایویل خودرو
فلایویل وزنه ای است که در انتهای میل لنگ نصب می گردد تا ذخیره نیرو کرده و در زمانهای افت نیرو در موتور به آن باز پس دهد تا از شتاب آن کاسته شود.
در ضمن یکی از قطعات انتقال نیرو نیز می باشد که توسط دیسک و صفحه کلاچ که روی آن نصب می شود، نیرو را به قوای محرکه انتقال دهد.
همچنین دندهی دور آن جهت روش شدن موتور توسط درگیری با دنده استارت می باشد و در موتور های انژکتوری دور موتور نیز از آن گرفته می شود.
 
تشخیص معایب آن جهت تعویض :
» بد استارت خوردن بدلیل مصطهلک شدن دنده فلایویل.
» مصطهلک شدن جای لنت صفحه کلاچ.
که در این وضعیت تعویض دنده بد صورت می گیرد و یا کشش خودرو کم است.
» مصطهلک شدن بوش و یا بلبرینگ فلایویل.
 
نحوه تشخیص یک فلایویل سالم و مناسب :
» سطح آن ( مخصوصاً جای صفحه کلاچ ) از تراشکاری خوبی برخوردار باشد ( کاملاً آینه ای و بدون خطوط محسوس).
» جای صفحه حدود 1 میلی متر برجسته باشد ( در هنگام دست کشیدن روی سطح آن کاملاً محسوس است).
» بالانس شده باشد و تعداد سوراخ هایی که در اثر بالانس روی آن ایجاد شده هر چه کمتر باشد بهتر بوده و در کل از 7 سوراخ نباید بیشتر باشد.
» دنده آن سخت کاری شده بوده و شیار های سنسور دور موتور منظم و پرداخت شده باشد. همچنین اختلاف شیار بین دو دنده با دو مرحله اندازه گیری بیش از 2 میلی متر نباشد.
» چنانچه از نوع بلبرینگی آن استفاده می شود، بلبرینگ آن از برند های معروف اروپایی، ژاپنی و یا کره ای باشد و در موقع خرید، آن را با دست چند دور بچرخانید تا زبر و صدا دار نباشد.
 
چند تذکر مهم :در هنگام خرید مطمئن شوید،
1-فلایویل تعمیری نباشد زیرا که فلایویل های تعمیری هم وزنشان تغییر می کند و هم بالانس آن بهم می خورد و همچنین ضخامت جای صفحه کلاچ در آن ها از استاندارد خارج شده و فقط به صورت یک خط نمایان می شود.
2-جای پیم های آن و خود پیم ها استاندارد باشد ( یعنی ضخیم تر از سوراخ دیسک نباشد) زیرا که در فلایویل های تعمیری بدلیل مصطهلک بودن فلایویل، پیم ها را تعویض و گاهی اوقات ضخیم تر جایگزین می کنند که در این صورت باید سوراخ پیم در دیسک توسط تراشکار گشاد شود که از استاندارد خارج می گردد.
فلایویل از حساسیت خاصی برخوردار است و چنانچه راننده بدون توجه و با دور موتور نامناسب (دور موتور بالا) دنده معکوس بکشد، در درجه اول موتور به تعمیر می افتد یعنی یا یاطاقان می زند و یا شاطون می برد و یا دیواره سیلندر را سوراخ می کند؛ همچنین در میل لنگ های تعمیری با سایز بالا امکان بریدن میل لنگ نیز وجود دارد و در درجه بعدی بدلیل فشار اصطکاک بیش از اندازه، فلایویل آسیب می بیند.
مواد فلایویل باید از چدن آلیاژی توسط ریخته گری پیشرفته ریخته شده باشد که دارای حباب نباشد. لازم بذکر است که فلایویل های استاندارد با علامت حک شده مگاموتور و بسته بندیهای شرکتی متفاوت با نام و نشان مشخص در بازار عرضه می گردد.
 
کیت کلاچ خودرو ( دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ )
از آنجایی که کیت کلاچ در اتومبیل مستقیما با روح و روان راننده مرتبط است پس کیفیت آن از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.
 
عیب یابی ساده توسط راننده:
چنانچه راننده احساس کرد که کشش اتومبیل مخصوصا در سر بالایی و یا با سرنشین زیاد، کم شده است و یا دنده گیربکس خوب جا نمی رود، راننده می تواند با یک آزمایش ساده متوجه عیب خودروی خود بشود.
راننده ابتدا اهرم تعویض دنده را در حالت دنده یک قرار داده و بدون اینکه پدال گاز را فشار دهد، پای خود را از روی پدال کلاچ بصورت ناگهانی بردارد. چنانچه اتومبیل خاموش نشود و با حرکتی هِندِل مانند از آن مشاهده گردد، خرابی از کیت کلاچ خودرو بوده و چنانچه خاموش شود خرابی از پمپ کلاچ و یا سیم کلاچ می باشد.
 
تعریف کیت کلاچ :
کیت کلاچ خودرو مجموعه ای متشکل از دیسک کلاچ، صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ بوده که روی فلایویل و در انتهای میل لنگ نصب می باشد. و در حالیکه موتور روشن است همیشه دیسک و صفحه کلاچ دارای گشتاور بوده و می چرخد.
عملکرد انتقال نیرو و قطع نیروی موتور به قوای محرکه ( گیربکس ) توسط اراده راننده با فشردن پدال کلاچ می باشد. یعنی شفت جلوی گیربکس داخل هزار خاری صفحه کلاچ قرار گرفته و گشتاور را به گیربکس انتقال می دهد. تا اینکه راننده با پا گذاشتن روی پدال کلاچ و فشردن فنری خورشیدی دیسک کلاچ و عملکرد آن و خلاص نمودن صفحه کلاچ از اصطکاک انتقال نیرو را به گیربکس قطع می نماید.
 
برند های معروف کیت کلاچ خارجی در ایران شامل:
VALEO فرانسه، PEYONGHOWA ( ولئو کره)، SEOJIN (SECO) کره، SEGIN (SECO) مونتاژ شده در ایران که هر دو آنها در جعبه " target="_blank">جعبه های خارجی و شرکتی ایرانی نیز عرضه می گردد.
F&S آلمان، DAIKIN ژاپن، VERTO (ولئو اسپانیا)، LUK آلمان، کالای تولید داخل بنامهای شایان صنعت ( SKC ) و گروه صنعتی اعظام می باشند.
در مورد خرید هر یک از آنها باید با مکانیک خود مشورت کنید؛ ولی چنانچه قصد خرید کالای خارجی دارید ابتدا چند نمونه از آنها را در فروشگاه های مختلف رویت نموده ومقایسه نمودن و دقت کنید که جعبه آنها جعلی نباشد و سپس از فروشنده ضمانت کامل اصلی بودن آن را با قید در فاکتور بگیرید و چنانچه مکانیک شما آن کالا را تایید نمود مورد استفاده قرار دهید.
 
تصویر ساده ای از عملکرد کیت کلاچ :
دیسک کلاچ شامل پوسته (کاور)، چدنی دیسک، فنر خورشیدی، فنر گوشواره ای و تعدادی پیم های اتصال می باشد و در زمانی که راننده پا روی کلاچ می گذارد فنر خورشیدی داخل دیسک خم شده و چدنی دیسک را عقب می کشد و با ایجاد فاصله باعث خلاص شدن صفحه کلاچ بین چدنی دیسک و فلایویل می گردد.
فنر خورشیدی برای خودرو های CC1300 باید حدود 80 کیلو پوند نیرو و برای خودرو های CC1800 حدود 95 کیلو پوند نیرو بر میلیمتر مربع را دارا باشد.
چنانچه راننده ضمن رانندگی دائما پایش روی کلاچ نباشد این خورشیدی باید حدود 70000 کیلومتر کار مناسب انجام دهد و چدنی دیسک باید موقعی که صفحه کلاچ را روی آن قرار می دهید یک لنت صفحه کلاچ و نیمی از فاصله فنر فی ما بین دو صفحه کلاچ باید از سطح جای پیچ های دیسک بالا قرار گیرد. چنانچه پایین تر باشد یعنی چدنی لاغر کرده است و شما می توانید با کوبیدن لنت صفحه دوباره از آن استفاده کنید زیرا که دیسک خودرو تا 70000 کیلومتر کار می کند.( برای سمت فلایویل به ضخامت 2/3 میلی متر و برای سمت دیسک کلاچ 5/3 میلی متر) ولی اگر دیسک کلاچ و یا سطح فلایویل استاندارد باشد ضخامت هر دو لنت 2/3 میلی متر استاندارد است.
البته لازم به ذکر است که باید خورشیدی دیسک شما نیز سالم باشد.
آلیاژ خورشیدی دیسک Cr50V4  ( کروم 50 + وانادیوم 4 ) + 1% سیلیس می باشد. راس فنر خورشیدی دیسک سخت کاری شده است و چنانچه پای راننده دائما روی پدال کلاچ باشد سختی آن از بین می رود و سایش پیدا می کند که در آن صورت صلاح نیست از آن استفاده مجدد شود. فنر های گوشواره نگهدارنده چدنی به کاور بوده و آلیاژ آنها از CK60 و یا CK75 می باشد و از لرزش آن جلوگیری می تماید و به نیروی برگشت چدنی به حال اولیه کمک می کند. باید دقت نمایید که آنها شکسته نباشد.
ضمنا از انداختن دیسک کلاچ به زمین و ایجاد ضربه شدید جدا خودداری شود چون این قطعه بالانس می باشد که در این صورت از بالانس خارج می گردد.
هر گونه تعمیر بر روی دیسک کلاچ مانند تراشیدن چدنی دیسک و یا تراشیدن سطح جای پیم هایی که روی فلایویل نصب می شود و یا تعویض خورشیدی آن باید توسط فرد متخصص و داشتن دانش فنی و دستگاههای خاص و همچنین دستگاه تمام اتوماتیک بالانس انجام گیرد.
صفحه کلاچ مجموعه ای بسیار پیچیده می باشد که از یک طرف توسط لنت و اصطکاک، نیرو را از فلایویل گرفته و توسط شفت به گیربکس انتقال می دهد و از طرف دیگر با قطع اصطکاک باعث عدم انتقال نیرو به گیربکس می شود.
صفحه کلاچ متشکل از 2 عدد لنت صفحه کلاچ به ضخامت 2/3 میلی متر، فنر های پره ای بین دو صفحه کلاچ که از لرزش های طولی در هنگام تعویض دنده ( قطع و وصل نیرو ) جلوگیری می کند و از آلیاژCK75 ساخته و فنر شده است.
 
بدنه اصلی شامل :
» یک عدد توپی فورج شده به همراه هزار خار شفت که جایگاه 4 عدد فنرلول در آن در آمده و این قطعه پس از فورج و ماشین کاری حتما باید سخت کاری شود بعلاوه کاور پشت و رو.
» دو عدد لنت اصطکاکی به قطر داخلی توپی صفحه کلاچ بنام Friction Lining  جهت ترمز گرفتن مجموعه در لحظه برگشت از حالت ثانویه به حالت اولیه و جلوگیری از لرزش های عرضی.
» چهار عدد فنر لول با آلیاژ Cr50V4 جهت جلوگیری از لرزش در مرحله ثانویه ( حالت رفت ). یعنی زمانی که پدال کلاچ در حال رها کردن است، صفحه کلاچ طبق گشتاور موتور به سمت عقربه های ساعت می چرخد و توپی آن توسط شفت کلاچ و وزن اتومبیل در جهت خلاف عقربه های ساعت می گردد. در این حالت فنر ها جمع می شوند و زمانی که دو نیرو همسان می شود و فنر ها با شدت می خواهند به حالت خود برگردند که آن لنت های اصطکاکی از سرعت این عمل کاسته و باعث جلوگیری از لرزش های عرضی می گردد. ولی تداوم این عمل باعث خورده شدن جای فنر ها در توپی صفحه شده و از حالت مستطیل به شکل H مانند در می آید که در این حالت صفحه کلاچ دیگر عملگرد مناسبی ندارد و باعث لرزش زیاد می شود.
» لنت صفحه کلاچ مناسب معمولا حدود 35000 کیلومتر باید کار کند و در صورت عملکرد صحیح راننده می تواند یک بار  لنت بکوبد و دوباره دیسک را استفاده کند زیرا که دیسک 70000 کیلومتر کار مناسب دارد.
سیستم بلبرینگ کلاچ نیز می تواند باعث بد جا رفتن دنده شود. چنانچه یک سمت شاخه بلبرینگ کلاچ خورده شده باشد و یا یک سمت دو شاخه کلاچ خورده شده باشد و یا جایگاه دو شاخه کلاچ در کاسه کلاچ خورده شده باشد، بعبارت دیگر بلبرینگ کلاچ به هر صورت که به شکل مورّب روی خورشیدی کلاچ بنشیند، باعث می شود خورشیدی را مورب فشرده و چدنی کلاچ نیز به صورت مورّب از صفحه کلاچ جدا شده و دنده بد جا می رود و یا اتومبیل دچار لرزش می گردد.
بلبرینگ کلاچ برای اتومبیل هایی که دور موتور آنها حدود RPM5500 می باشد حداقل باید RPM 11500 سرعت داشته باشد که در غیر این صورت باعث گیرپاچ بلبرینگ می گردد.
هموطنان گرامی در زمان خرید لطفا دقت نمایید که بلبرینگ کف دست هیچ گونه گیر و یا زبری نداشته باشد و از اصلی بودن آن مطمئن شوید زیرا که شاخه های آن پلیمری بوده و عیب فوق خیلی زود نمایان می شود و برای مصرف کنندگان عزیز ایجاد هزینه مضاعف می کند.

این توضیحات جهت خودرو های سواری 4 سیلندر تولید داخل در ایران می باشد 

 

پیشنهاد ویژه:

آموزش جامع تعمیرات خودرو -تعمیر وبرق خودرو

منبع:http://khodrosalamat.mihanblog.com


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي تعمير ونگهداري خودرو؟,دانلود برنامه تعمير ونگهداري خودرو؟,برنامه توپ تعمير ونگهداري خودرو؟,برنامه کاربردي ويندوز تعمير ونگهداري خودرو؟,برنامه خوب تعمير ونگهداري خودرو؟,برنامه بهينه سازي  تعمير ونگهداري خودرو؟, برنامه پشتيبان گيري تعمير ونگهداري خودرو؟,برنامه جديد تعمير ونگهداري خودرو؟,برنامه بهينه سازي به نام تعمير ونگهداري خودرو؟,دانلود نرم افزار دکستاب تعمير ونگهداري خودرو؟,دانلود نرم افزار جديد تعمير ونگهداري خودرو؟,دانلود نرم افزار قديمي، تعمير ونگهداري خودرو؟, تعمیرخوردرو , مکانیک خودرو , مکانیکی , فلایویل خودرو , کیت کلاچ خودرو ,آموزش تعمیر خودرو،

حسین بازدید : 190 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

راهکارهایی موقتی برای راه اندازی مجددخودرو

راه اندازی موتور خودرو

راهکارهای فنی به هنگام بروز مشکلات پایین برای خودرو شما

» به هنگام فراموش کردن کلید خودرو چه باید کرد؟

» به هنگام شستشوی ماشین سیستم برق ماشین دچار مشل میشود در آن صورت چه باید کرد؟

» به هنگام گیر کردن در گل باید چه کار کرد؟

» اگر خودروی شما برف پاک کن ندارد به هنگام بارندگی چه باید کرد؟

» به هنگام پارگی تسمه پروانه و نداشتن پروانه چه باید کرد؟

» هنگام نشتی رادیاتور چه راهکاری دارید؟

و چندین سوال دیگر که پیشنهاد میکنیم تا اخر مطالعه بفرمایید.

بکار گیری موارد زیر فقط در مواقع اظطراری و با احتیاط کامل و رعایت اصول ایمنی مجاز است. 

1)جا گذاشتن کلیددر خودرو و یا گم کردن آن معضلی است که امکان دارد برای هر فرد رخ دهدکه البته با پیشبینی از قبل میتوانید یک کلید یدکی در پلاستیکی پیچیده و با یک تکه سیم در جایی پشت سپر یا زیر اتومبیل به طوری مه فقط خود و خوانوادهتان از آن خبر داشته باشید پنهان نمائئد.

2)برای خودروهایی مانند پژو۲۰۶ و رانتیا که کلیدشان کد مخصوص دارد باید خود کلید اصلی را در کابین مخفی کنیدو از کلید یدکی دیگر استفاده کنید.که فقط به وسیله ان بتوانید در خودرو را باز کنید. 

3)در مواقعی که به خاطر رطوبت محیط و سردی هوا یا پس ازموتور شویی خودرو درکارواش ها با نقص در سیستم برق رسانی مواجه میتوانید با احتیاط کامل بوسیله یک سشوار قسمتهای دلکو-کوئل-شمع ها و اتصالات مربوطه را گرم کنید تا اتومبیل آسانتر روشن شود. 

4)بکسوات کردن خودرو در گل و لای و برف نیز از مشکلاتی است که میتوان با کم کردن باد تایرها و قرار دادن کفی لاستیکی یا گونی در زیر آنها باعث اصطکاک بیشتر شویدو خود را از مهلکه نجات دهید. 

5)در مواقع بارندگی که برف پاک کن خراب است میتوانید یک سیب زمینی را از وسط نصف کنید و روی شیشه اتومبیل بمالید.نشاسته موجود در سیب زمینی باعث پائین آمدن قطرات آب شده و مزاحم دیدتان نشود. 

6)در هنگام پاره شدن تسمه پروانه و نداشتن تسمه میتوانید با شل کردن پیچ تنطیم و استفاده از یک جوراب زنانه نایلون با نوارهای بریده شده از تیوپ کهنه -خود را به تعمیر گاه برسانید.البته از نوارهای بریده تیوپ میتوانید برای نشتی لوله های رادیاتور نیز سود ببرید.  

7)در مواقع جوش آوردن خودرو باید سریعا بخاری را با حداکثر درجه روشن کنید تا گرمای اضافه موتور را جذب کند. به هیچوجه اتومبیل را خاموش نکنید و قبل ازباز کردن ذر رادیاتور مقداری آب به شبکه های رادیاتور پاشیده تا خوب حرارت موتور جذب شود. 

8)اگر متوجه نشتی رادیاتور شدید وتا مقصد هم راه زیادی دارید در صورت امکان ترموستات را از مدار خارج کنید در رادیاتور را نیز باز بگذارید.از مخزن شیشه شوی استفاده کرده و شیلنگ آن را با داخل رادیاتور یا روی شبکه ها هدایت کنید.اگر هم میتوانید بوسیله یک شیلنگ از یک ظرف آب که به باربند یا برف پاک کن وصل کرده ایداستفاده کنیدو احیانا اگر فن برقی هم از کار افتادهابتدا فیوز آن را چک کنید در غیر این صورت با احتیاط کامل و تشخیص سیم مثبت مستقیم ن را به باطری وصل کنید. 

9)کم بادی لاستیکها نیز  اغلب دردسر ساز بوده و راه چاره این است که بوسیله یک شیلنگ باد که از قبل به هر دو سر آن والو خور زده اید از باد چرخهای دیگر برای چرخ دیگر استفاده کنید چون فشار بیشتر همیشه بر فشار تایر کم باد قلبه کرده ونهایتا باد دو چرخ یکی خواهد شد.حتی از باد تایر کامیونها نیز به این وسیله میتوانید استفاده کنید و یا به موتور سیکلت و درچرخه کمک کنید. 

10)در مواقع نبود جک برای تعویض چرخ ابتدا باید جسمی بیش از ارتفاع سطح زمین تا شاسی آماده نموده و با حرکت خودرو چرخ را به روی یک آجر برده و شیء را زیر شاسی گذاشته و با ضربه خارج کنید تا چرخ آزاد شود. 

11)در مواقع بریدن سیم کلاچ که امکان ترمیم یا وصل مجدد به وسیله یک سیم فلزی نباشد میتوان به طور موقت برای مسافتهای کوتاه و خلوت با احتیاط کامل اتومبیل را در دنده دو قرار داده همزمان استارت زده وحرکت کنید. 

12)در مواقع نبودن بکسل برای کشیدن خودرو میتوانید از کمربند ایمنی خودرو کمک بگیرید.طرز صحیح بکسل کردن بصورت مورب است بصورتی که سمت چپ خودروی عقبی به سمت راست خودروی جلویی وصل شود. 

موارد ذکر شده باید فقط در موارد ضروری و با احتیاط کامل مورد استفاده قرار گیرد. وسائل ضروری که باید همیشه به همراه داشته باشیدعبارتند از:

» جعبه " target="_blank">جعبه ابزار مجهز

» کیف کمکهای اولیه

» کپسول اطفای حریق

» سیم فلزی

» چراغ قوه

» چسب دوقلو

» تیغ موکت بری

» سیم رابط

» شیلنگ

» چند تکه نوار بریده شده از توپ

» سیم بکسل و طناب

» تعدادی پیچ و مهره

» مثلث شبرنگ

» بیلچه کوچک

» فندک

» ۲عدد ظرف چهار لیتری

» چند عدد فیوز مناسب و سیم اتصال باطری به باطری.

 

پیشنهاد ویژه:آموزش تعمیرات خودرو

منبع:aet.blogfa.com


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,دانلود برنامه راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,برنامه توپ راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,برنامه کاربردي ويندوز راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,برنامه خوب راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,برنامه بهينه سازي  راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟, برنامه پشتيبان گيري راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,برنامه جديد راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,برنامه بهينه سازي به نام راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,دانلود نرم افزار دکستاب راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,دانلود نرم افزار جديد راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟,دانلود نرم افزار قديمي راهکارهاي موقتي براي مشکلات فني خودرو؟, مکانیک , مکانیکی , تعمیر خودرو , راه اندازی خودرو , نگهداری ازخودرو ,مشکلات فنی خودرو،فیلم آموزش تعمیر ماشین،تعمیرخودرو،

حسین بازدید : 317 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

مشکلات فنی ماشین (موتورواگزوز)

مشکلات فنی خودرو 

ریپ زدن موتور در حال حرکت.

توضیح مشکل:

روشن شدن موتور و حرکت آن بدون مشکل است ولی هنگامیکه سعی می کنید با سرعت ثابت حرکت کنید، موتور بد کار می کند. مشاهده می کنید که عملکرد موتور هنگامیکه گرم و سرد است متفاوت است.

مشکلات احتمالی عبارتند از:

» اگر خودروی شما دارای کاربراتور است، دهانه آن ممکن است تنظیم نباشد و یا خراب شده باشد.

» موتور ممکن است خیلی داغ شده باشد.

» تنظیم کننده فشار بنزین ممکن است در فشار خیلی کمی کار کند.

» زمانبندی احتراق ممکن است غلط باشد.

» ممکن است مشکل احتراق وجود داشته باشد.

» ممکن است مشکلی در کامپیوتر کنترل کننده خودرو وجود داشته باشد.

» فیلتر بنزین ممکن است که گرفتگی داشته باشد.

» مبدل گشتاور در گیربکس ممکن است که در زمان صحیحی قفل نکند یا سر بخورد.

» ممکن است نشت در سیستم واکیوم وجود داشته باشد. 

» موتور ممکن است مشکل مکانیکی داشته باشد. 

» سوپاپ EGR ممکن است گیر کرده باشد. 

» اکسل ها ممکن است شل شده باشند یا خوردگی داشته باشند. 

» انژکتورهای سوخت ممکن است کثیف شده باشند. 

-----------------------------------

صدای سوت آرام از موتور در حال کار کردن شنیده می شود.

توضیح مشکل:

موتور ممکن است که خوب کار کند یا با مشکل.معمولا به این صدا هنگامی توجه می شود که موتور مشکلی داشته باشد.

مشکلات احتمالی عبارتند از:

» موتور جوش آورده است.

» سیستم اگزوز یا مبدل کاتالیتیک وصل شده است.

» خط واکیوم قطع شده است.

» نشت از یک وسیله واکیوم.

-----------------------------------

 هنگامیکه به موتور گاز داده نمی شود، صدای کلیک از آن شنیده می شود.

توضیح مشکل:

با گاز ندادن از موتور صدای کلیک و برخورد فلز ضعیف شنیده می شود. این صدا با گرم شدن موتور بیشتر می شود و هنگام حرکت معمولا شنیده نمی شود.

مشکلات احتمالی عبارتند از:

» سوپاپ ها باید تنظیم شوند.

» روغن موتور کم شده است.

» فشار روغن موتور پایین آمده است.

-----------------------------------

صدای اگزوز

صدای تق تق از اگزوز.

توضیح مشکل :

با فشار دادن پدال گاز، از اگزوز صدای تق تق می شنوید. کار کردن موتور بنظر خوب می رسد ولی مصرف سوخت بالا رفته است.

مشکلات احتمالی عبارتند از:

» در سیستم واکیوم نشت وجود دارد.

» یک یا چند تا از انژکتورهای خودروی شما نشت دارند.

» در اگزوز خودرو سوراخی پدید آمده است.

----------------------------------- 

دود خاکستری از اگزوز.

توضیح مشکل:

متوجه دود خاکستری از اگزوز در هنگام روشن کردن خودرو می شوید. این دود ممکن است که با گرم شدن خودرو کمتر شود. رنگ آن نیز ممکن است کمی به آبی بزند. این مشکل با زمان زیاد می شود و میزان دود، وخامت اوضاع را بیان می کند.

مشکلات احتمالی عبارتند از:

» رینگ پیستون خورده شده.

» خوردگی بوش سوپاپ.

» خرابی بوش سوپاپ.

-----------------------------------

مصرف روغن بیش از حد معمول است و از اگزوز دود بیرون می آید.

توضیح مشکل:

متوجه می شوید که سطح روغن هنگام تعویض روغن بسیار پایین است. به نظر می رسد که روغن توسط موتور سوخته می شود. قدرت خودرو نیز کم شده است.

مشکلات احتمالی عبارتند از:

» سیستم PCV درست عمل نمی کند.

» موتور ممکن است مشکل مکانیکی داشته باشد.

» واشرهای سوپاپ موتور ممکن است فرسوده شده باشند.

» رینگهای پیستون موتور ممکن است فرسوده شده باشد.

پیشنهاد ویژه آموزش تعمیرات خودرو

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي مشکلات فني خودرو؟,دانلود برنامه مشکلات فني خودرو؟,برنامه توپ مشکلات فني خودرو؟,برنامه کاربردي ويندوز مشکلات فني خودرو؟,برنامه خوب مشکلات فني خودرو؟,برنامه بهينه سازي  مشکلات فني خودرو؟, برنامه پشتيبان گيري مشکلات فني خودرو؟,برنامه جديد مشکلات فني خودرو؟,برنامه بهينه سازي به نام مشکلات فني خودرو؟,دانلود نرم افزار دکستاب مشکلات فني خودرو؟,دانلود نرم افزار جديد مشکلات فني خودرو؟,دانلود نرم افزار قديمي مشکلات فني خودرو؟,مکانیکی , مکانیک , تعمیرخودرو , مشکلات فنی ماشین , مشکلات فنی موتورماشین , مشکلات فنی اگزوزماشین ,مشکلات فنی اگزوزماشین،آموزش تعمیرات خودرو،

 

حسین بازدید : 321 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

اطلاعات کلی و زمان بهینه تعویض روغن موتور 

تعویض روغن موتور ماشین

زمان استاندارد تعویض روغن چه وقت است؟

انواع روغن موتور را میدانید؟

چرا روغن موتور باید تعویض شود؟

عوامل موثر در مدت زمان كاركرد و تعویض روغن موتور چیست؟

آیا سیاه شدن روغن موتور نشان‌دهنده زمان مناسب تعویض روغن است؟

نوع و كیفیت سوخت مصرفی چه تاثیری در تعویض روغن دارد؟

در این رویکرد ابتدا توضیحات کلی در مورد روغن موتور و زمان مناسب تعویض آن ارائه خواهد شد.

چرا روغن موتور باید تعویض شود؟

روغن از زمان شروع به‌كار موتور در معرض اكسیده شدن و تجزیه حرارتی قرار گرفته و روغن پایه آن آلوده شده و از كیفیت آن كاسته می‌شود و همچنین مواد افزودنی استاندارد آن نظیر مواد افزودنی پاك كننده نیز، مصرف می‌شوند. در این حالت خاصیت روان‌كاری، پاك كنندگی و جذب ذرات معلق و ناخالصی‌ها، كاهش می‌یابد.

آیا سیاه شدن روغن موتور نشان‌دهنده زمان مناسب تعویض روغن است؟

این تصور كه سیاه شدن نشانه خراب شدن و عدم كیفیت آن می‌باشد، صحیح نمی‌باشد. اگر در دستگاه یا موتور خودرو روغن پس از مدتی تغییر رنگ ندهد و اصطلاحا سیاه نشود، می‌باید در اسرع وقت آن را تعویض نمود زیرا سیاه شدن آن به‌علت خاصیت پاك‌كنندگی دوده ناشی از احتراق و جذب ذرات معلق و ناخالصی روغن موتور می‌باشد. در غیر این‌صورت ذرات ناخالصی و دوده روی قطعات متحرك موتور رسوب كرده و ‌باعث جلوگیری از انتقال حرارت، ساییدگی زودرس قطعات، روغن‌سوزی، كاهش راندمان و توان موتور می‌شود.

راننده حرفه‌اي اصلا به اطلاعات روی قوطی روغن نباید اکتفا کند بلكه اگر بیشتر داخل شهر رانندگی می‌کنید دو سه روز يک‌بار و اگر خارج از شهر رانندگی می‌کنید ۵۰۰ كیلومتر يك‌بار گِيج را بیرون کشیده و چربي و رنگ و مقدار روغن را چك کنید.روی گیج دو عدد خط یا سوراخ هست.

مقدار روغن هرگز نباید کمتر از خط پایینی و نباید بیشتر از خط بالایی باشد. اگر دو یا سه میلی‌متر بالاتر از خط بالایی (ماکسیمم) بود، زیاد مهم نیست.

روغنی که رنگش از قهوه‌ای سوخته به‌سمت سیاهی رفته باشد زمان تعویض آن نزدیک شده است، پس باید چربي آن‌را با دست چك كنيد و  مقدار رانندگی با آن‌را نیز بدانید. قابل ذکر است که خودروهای دنده اتومات دارای دو گیج روغن هستند، یکی برای موتور و دیگری برای سیستم انتقال قدرت (مانند شکل زیر).

عوامل موثر در مدت زمان كاركرد و تعویض روغن موتور:

شرایط كاری موتور مانند رانندگی با سرعت بالا، رانندگی با بار بیش از حد استاندارد در جاده‌هایی با شیب زیاد، در جا كاركردن زیا موتور در ترافیک‌های سنگین، رانندگی با سرعت بالا در هوای سرد قبل از گرم شدن موتور، خاموش روشن نمودن موتور به دفعات زیاد در هوای سرد و رانندگی در جاده‌های خاكی و گرد و غبار به مدت طولانی.

» كیفیت احتراق موتور (تنظیم به‌موقع موتور و رفع ایرادات برقی و سوخت رسانی)

» كیفیت روغن موتور و سوخت مصرفی

» كیفیت فیلترهای هوا و روغن و تعویض به‌موقع آنها

نوع و كیفیت سوخت مصرفی چه تاثیری در تعویض روغن دارد؟

سربی كه برای بهسوزی به بنزین اضافه می‌شد پس از ورود به موتور باعث اكسیده شدن سریع‌تر روغن و افت كیفیت آن می‌گردید كه خوشبختانه در حال حاضر حذف شده است. بنزین با اكتان پایین به دلیل ایجاد احتراق ناقص و اضافه نمودن دوده به روغن می‌شود كه این موضوع نیز با كاهش خاصیت روان‌كاری آن می‌شود. استفاده از بنزین‌های سوپر متناسب با تكنولوژی موتور، این مشكل را تا حدودی بر طرف می‌كند.

آیا نوع روغن در مدت زمان تعویض آن موثر می‌باشد؟

با پیشرفت تكنولوژی ساخت موتورها، شرایط كاركرد موتور از لحاظ افزایش دور، نسبت تراكم بالا، دمای احتراق بیشتر، فشار زیادتر به یاتاقان‌های ثابت و متحرك بیشتر شده است. لذا در این راستا سازندگان روغن موتور را بر این داشته است تا محصولاتی متناسب با تكنولوژی موتور‌ها یا زمان تعویض بیشتر تولید نمایند. امروزه با توجه به استاندارد‌های زیست محیطی، تبخیر و كاهش سطح روغن موتور محدود شده است و سرریز روغن به‌منظور تامین كسری آن كاهش یافته است. از آنجا كه در بازار انواع روغن‌ها با درجات و كیفیت‌های مختلف موجود می‌باشد، پیشنهاد می‌شود با رجوع به دستورالعمل كارخانه سازنده خودرو، نسبت به استفاده از روغن توصیه شده و تعویض به‌موقع آن با توجه به نكات بیان شده، اقدام نمایید.

انتخاب روغن مناسب، تضمین كننده عمر طولانی و راندمان بالای موتور:

برای انتخاب یك روغن موتور خوب، عوامل و پارامترهای مختلفی باید مدنظر قرار گیرد. یك روغن موتور مرغوب دارای گرانروی مناسب و ضریب اصطكاک بسیار پایین بوده و توانایی روان‌كاری بخش‌های مختلف و قطعات متحرك موتور را داراست، ضمنا علاوه بر سازگاری با تركیبات پلیمری موجود باید دارای اثرات بازدارندگی خوبی در مقابل زنگ‌زدگی،‌ خوردگی ‌ اكسیداسیون و سایش باشد.

وظایف روغن موتور به‌طور كلی شامل موارد زیر می‌باشد:

» كاهش اصطكاک قطعات متحرك موتور

» كاهش سایش قطعات موتور

» خنک نمودن قطعات داخلی موتور

» تمیز نگه‌داشتن قطعات داخل موتور از دوده و تركیبات حاصل از تجزیه روغن و رسوبات بین قطعات

» آب‌بندی كامل بین سیلندر و پیستون

» محافظت قطعات موتور در مقابل خوردگی

»كاركرد بهینه قطعات متحرک موتور در دماهای مختلف

پایه گرانروی روغن:

ویسكوزیته یا گرانروی، مقاوت سیال در مقابل جاری شدن است. از لحاظ گرانروی، روغن به دو بخش تقسیم می شود:

» الف : تك درجه‌ای Mono Grade

» ب : چند درجه‌ای یا چهار فصل Multi Grade

امروزه استفاده از روغن‌های تك درجه‌ای مانند ۳۰ یا ۴۰، در موتورها توصیه نمی‌شود و چند درجه‌ای‌ها (‌چهار فصل) كاربرد بیشتری دارند. این روغن‌ها مطابق طبقه‌بندی SAE (انجمن مهندسی خودرو) در چند دسته تعریف می‌شوند که پرکاربردترین آنها ۲۰W50 و ۱۰W40 هستند. عدد قبل از W نشان‌دهنده گرانروی روغن موتور در دمای پایین بوده و هرچه این عدد كمتر باشد، قابلیت استفاده در دمای پایین‌تر را دارا است. عدد بعد از W نشان‌دهنده گرانروی در دمای بالا بوده و هرچه این عدد بزرگتر باشد روغن در دمای بالاتر چسنده‌تر و سفت‌تر خواهد بود.مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین خاصیت روغن، حضور آن از لحظه استارت تا خاموش شدن موتور به‌صورت بی‌وقفه است، به‌نحوی كه با تمامی قطعات متحرك و ثابت در تماس باشد. لذا ویسكوزیته بایستی به‌گونه‌ای انتخاب شود كه بهترین حالت روان‌كاری را در كمترین زمان، ممکن سازد. ضمن اینكه خودرو در حالت سرد به‌راحتی استارت خورده و بدین ترتیب عمر باتری و استارت طولانی‌تر شود.

مشخصات روغن:

انستیتو نفتی آمریكا API برای طبقه‌بندی روغن‌ها بر چسب كیفیت و فناوری ساخت آنها كدبندی خاصی ابداع نموده است. حرف اول معرف نوع موتور محل مصرف (حرف C برای خودروهای دیزلی و حرف S برای خودروهای بنزینی)‌ و حرف دوم نشان‌دهنده سطح كیفیت روغن خواهد بود. به این مفهوم كه حرف A پایین‌ترین سطح كارایی را نشان می دهد و با بالا رفتن حروف سطح كارایی نیز افزایش خواهد یافت مانند SG ،SJ ،SL ،SM و غیره. سطوح كارایی بالاتر ، نشان از میزان افزودنی‌های بیشتر در روغن بوده و در تست آزمایشگاهی و عملكردی، شرایط حادتری را تحمل می‌كنند. افزودنی‌های مختلف، مقاومت روغن را برای شرایط سخت حرارتی و فشار زیاد موتور بهینه می‌كنند. روغن‌های توصیه شده توسط شركت‌های سازنده خودرو دارای خواص لازم بوده و نبایستی افزودنی‌های متفرقه موجود در بازار را به آن اضافه نمود زیرا موجب اختلال در عملكرد و خواصی كه از ابتدا در روغن وجود دارد می‌شوند.

نكات مهمی که باید به‌خاطر داشته باشید:

سیاه نشدن روغن در حین كاركرد، نشانه مرغوبیت آن نیست بلكه به این معناست كه روغن قابلیت جذب ذرات اسیدی و ناخالصی را نداشته است.

از تركیب چند روغن با یكدیگر و مصرف هم‌زمان آنها در موتور خودداری نمایید.

فیلتر روغن:

اگر روغن مورد استفاده شما مرغوب است و زودبه‌زود آن‌را عوض می‌کنید و فیلتر روغن مورد استفاده شما نیز با کیفیت است، فیلتر را یک‌بار در میان عوض کنید، یعنی یک‌بار روغن عوض کنید و دفعه بعد روغن و فیلتر را عوض کنید. وقتی روغن عوض می‌کنید اگر تمایلی به تعویض فیلتر ندارید، بعد از خالی شدن روغن از کارتل، یک استارت بزنید و یک گاز بدید فقط ۲ یا ۳ ثانیه تا روغن درون فیلتر نیز درون کارتل بریزد و خالی شود.

 

 
 
کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
مکانیک , مکانیکی , تعمیرخودرو , تعویض روغن ماشین , روغن ماشین , زمان تعویض روغن ,برنامه کاربردي زمان تعويض روغن ماشين؟,دانلود برنامه زمان تعويض روغن ماشين؟,برنامه توپ زمان تعويض روغن ماشين؟,برنامه کاربردي ويندوز زمان تعويض روغن ماشين؟,برنامه خوب زمان تعويض روغن ماشين؟,برنامه بهينه سازي  زمان تعويض روغن ماشين؟, برنامه پشتيبان گيري زمان تعويض روغن ماشين؟,برنامه جديد زمان تعويض روغن ماشين؟,برنامه بهينه سازي به نام زمان تعويض روغن ماشين؟,دانلود نرم افزار دکستاب زمان تعويض روغن ماشين؟,دانلود نرم افزار جديد زمان تعويض روغن ماشين؟,دانلود نرم افزار قديمي زمان تعويض روغن ماشين؟,تعویض روغن خودرو،تعمیر برق خودرو
حسین بازدید : 254 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

چرا موتور خودرو جوش می آورد؟ 

علت جوش آمدن موتور خودرو

چقدر لذت بخش است که بتوانیم ماشین خود را عیب یابی و تعمیر کنیم

همه رانندگان خودرو با اصطلاح «جوش آوردن خودرو» آشنا هستند. 

در این نوشته، می کوشم اطلاعات لازم پیرامون دلایل جوش آوردن خودرو، راهکارهای پیشگیرانه و اقدامات ایمنی لازم در موقع اضطرار را در اختیارتان قرار دهم.

به طور کلی، گرفتن بار زیاد از موتور خودرو به هر طریق (مثلا به خاطر ترافیک سنگین، حرکت در سربالایی، روشن کردن کولر خودرو، اضافه بار خودرو و امثال آن) موجب افزایش دمای موتور و جوش آمدن خودرو می شود.

رایج ترین علل و راه حل های جوش آوردن خودرو عبارتند از:

» پایین بودن سطح آب رادیاتور:

سطح آب رادیاتور باید حداقل هفته ای یک بار بازدید شود. البته در سیستم خنک کننده خودرویی که مداربسته و تحت فشار است، باید با توجه به مندرجات کتابچه راهنمای خودرو عمل شود و در صورت نیاز به اضافه کردن آب، حداقل نیم ساعت صبر کرد تا آب رادیاتور خنک شود.

» کثیف بودن مدار رادیاتور:

وجود املاح در آب معمولی و همچنین حرارت بالا سبب ایجاد رسوب در مدار رادیاتور می شود و این رسوبات باعث اختلال در گردش آب خواهد شد. در این راستا سازندگان خودرو اغلب توصیه می کنند که در سیستم خنک کننده از مواد افزودنی ضدزنگ رادیاتور استفاده شود. ضدیخ خاصیت ضدزنگ نیز دارد که ریختن آن در رادیاتور در تمام طول سال کاری مفید و مقرون به صرفه خواهد بود. البته بهتر است هر ۲ سال یکبار مدار داخلی رادیاتور شست وشو شود.

» کثیف بودن شبکه رادیاتور و گرفتگی شیارهای آن:

بر اثر عبور هوا در سرعت بالا به مرور زمان شبکه های رادیاتور از برگ، حشرات مرده و کاغذ پوشانده شده و باعث اختلال در گردش هوا در شبکه ها می شود و در نتیجه می تواند افزایش دما را به همراه داشته باشد. بنابراین توصیه می شود شبکه ها حداقل سالی یک بار با مایع حلال روغن و آب کاملا شست وشو داده و تمیز شوند و باید از تراشیدن با اجسام تیز یا برس سیمی خودداری کرد.

» پارگی تسمه دینام یا تنظیم نبودن آن:

کارکرد صحیح سیستم خنک کننده بستگی به تسمه پروانه یا واترپمپ دارد که وظیفه اصلی آن، گردش آب در موتور است. اگر تسمه شل بوده و روغنی یا صدمه دیده باشد، آب با سرعت لازم در شبکه خنک کننده نخواهد چرخید و در نتیجه موتور داغ می کند.

» خرابی پمپ آب:

اگر مشاهده کردید که موتور خودرو آب کم می کند، فورا پمپ آب را بررسی کنید. در صورت مشاهده نشتی زیر پمپ آب، به احتمال قوی کاسه نمد داخل پمپ خراب است که در خودروهای جدید قابل تعمیر نیست و باید پمپ آب کامل تعویض شود.

» معیوب بودن ترموستات:

وظیفه ترموستات در موتور خودرو این است که وقتی موتور سرد است مسیر جریان آب را به رادیاتور موقتی مسدود می کند. هر ترموستات در درجه حرارت معینی باز می شود که این عدد روی آن حک شده و در بازار در ۲ نوع ۷۴ و ۸۲ درجه موجود است. اگر این نقطه به وظیفه خود به خوبی عمل نکند باعث افزایش دمای موتور می شود که در این حالت باید ترموستات را تعویض کرد.

» نشتی رادیاتور:

برخی اوقات، افزایش رسوب در رادیاتور باعث خوردگی آن می شود و آب نشت می کند، در نتیجه، سطح مایع خنک کننده کاهش می یابد و با افزایش دمای آب مواجه می شویم. در این حالت، می توان با اضافه کردن نوعی ماده درزگیر به آب رادیاتور به طور موقت از نشتی آن جلوگیری کرد. زردچوبه نیز نوعی ماده درزگیر است که به میزان ۷۵ گرم می توان از آن استفاده کرد.

» سایر موارد:

از دلایل دیگری که در جوش آوردن خودرو نقش دارند، می توان به نامیزانی دلکو، نامیزانی باد لاستیک، بار زیاد، استفاده طولانی از دنده های سنگین، سربالایی زیاد، نامیزانی سوپاپ ها، خرابی در رادیاتور، سفت بودن یا کار نکردن سوپاپ ها، سفت بودن چرخ ها، وزش باد مخالف، گیر کردن ترمز یکی از سیلندرهای چرخ، کثیفی بدنه موتور و ممانعت از تبادل حرارتی خوب، تنظیم نبودن سیستم جرقه و عمل نکردن فن اشاره کرد.

» توصیه های ایمنی

در صورت جوش آوردن آب رادیاتور، قبل از سرد شدن، مبادرت به باز کردن در رادیاتور نکنید؛ چون به دلیل وجود بخار تحت فشار با دمای بسیار بالا امکان دارد که در اثر پاشیده شدن آب داغ، آسیب جدی به دست و صورت وارد شود و سوختگی شدیدی به وقوع بپیوندد.

پس از جوش آوردن خودرو باید سریعا آن را متوقف کرده و خودرو را بدون خاموش کردن بگذارید چند لحظه ای در حالت درجا کار کند. در این راستا اولین اقدام پس از متوقف کردن خودرو، ریختن آب روی بدنه رادیاتور، برای کاهش دمای آن است. البته باید توجه کرد که آب باید روی بدنه رادیاتور ریخته شود، نه روی موتور؛ زیرا ریختن آب روی موتور ممکن است موجب ترک خوردگی بدنه آن شود. پس از خنک کردن بدنه رادیاتور، لازم است حدود ۲۰۰ متر خودرو را حرکت داد تا برخورد جریان هوا با رادیاتور خیس موجب کاهش سریع تر دمای آن شود.

پس از آن باید در رادیاتور را با دستمال نیم دور چرخاند تا در صورت وجود بخار داخل آن، به تدریج تخلیه شود. پس از آن می توان در رادیاتور را کامل باز کرده و در صورت نیاز آب رادیاتور را اضافه کرد.

 

منبع:http://www.akairan.com

توصیه وپیشنهاد:آموزش جامع تعمیرات خودرو

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي علت به جوش آمدن خودرو؟,دانلود برنامه علت به جوش آمدن خودرو؟,برنامه توپ علت به جوش آمدن خودرو؟,برنامه کاربردي ويندوز علت به جوش آمدن خودرو؟,برنامه خوب علت به جوش آمدن خودرو؟,برنامه بهينه سازي  علت به جوش آمدن خودرو؟, برنامه پشتيبان گيري علت به جوش آمدن خودرو؟,برنامه جديد علت به جوش آمدن خودرو؟,برنامه بهينه سازي به نام علت به جوش آمدن خودرو؟,دانلود نرم افزار دکستاب علت به جوش آمدن خودرو؟,دانلود نرم افزار جديد علت به جوش آمدن خودرو؟,دانلود نرم افزار قديمي علت به جوش آمدن خودرو؟,مکانیک , مکانیکی , تعمیرخودرو , جوش امدن موتور , جوش امدن اب رادیاتور ,فیلم تعمیر خودرو 

 

حسین بازدید : 287 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

مجموعه چهارم هنر معماری؛ دکوراسیون داخلی ۲مجلات وکتاب های دکوراسیون

معرفی:

» مجموعه دوم مجلات دکوراسیون داخلی

» شامل آرشیو وسیعی از دیگر منابع معتبر و ارزشمند طراحی دکوراسیون داخلی

» همگی از مجلات معروف و شناخته شده این رشته می‌باشد.

» در این مجموعه علاوه بر موضوعات اصلی طراحی دکوراسیون، مجلات هنرهای تزئینی، مجلات دکوراسیون بومی برخی کشورها، دکوراسیون چوبی و مجلاتی متمرکز بر دکوراسیون خانه‌های خاص مانند ویلاهای ساحلی و … ارائه شده است.
» این مجموعه شامل آرشیو بی‌نظیری از ۱۶۰ شماره از ۲۶ مجله معتبر و شناخته شده دکوراسیون داخلی می باشد.

» تصاویر جلد تمامی مجلات

» نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و mobireader برای نمایش فایل‌ها
» بسته بندی زیبا و شکیل
» تمامی مجلات موجود در این بسته جامع به زبان اصلی و در فرمت PDF می‌باشند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
برخی از عناوین مجلات موجود در این مجموعه:

که همگی از بهترین و معروفترین مجلات و منابع این عرصه هنری می‌باشند.
» Alberta Home
» American Antiques and Decorative
» At Home in Arkansas
» Atlanta Homes & Lifestyles
» Budget Decorating
» Campagne Decoration
» Casaviva
» Casaviva India
» Create & Decorate
» Decorative Painting & Fine Art
» Decorative Woodcrafts
» Decormag
» Furniture & Decorative Arts
» Habitat
» Home Decoration
» LaCasa
» Maison Decoration

این مجموعه در ۳ دی وی دی با بسته‌بندی زیبا و شکیل درب منزل شما عزیزان، تقدیم خواهد شد.

تصاویر جلد برخی از مجلات این مجموعه:
مجلات تخصصی دکوراسیون
مجلات تخصصی دکوراسیون
کتاب و مجلات دکوراسیون

قیمت: 24,800 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه چهارم هنر معماری؛ دکوراسیون داخلی ۲، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه چهارم هنر معماری؛ دکوراسیون داخلی ۲ 

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي مجلات دکوراسيون؟,دانلود برنامه مجلات دکوراسيون؟,برنامه توپ مجلات دکوراسيون؟,برنامه کاربردي ويندوز مجلات دکوراسيون؟,برنامه خوب مجلات دکوراسيون؟,برنامه بهينه سازي  مجلات دکوراسيون؟, برنامه پشتيبان گيري مجلات دکوراسيون؟,برنامه جديد مجلات دکوراسيون؟,برنامه بهينه سازي به نام مجلات دکوراسيون؟,دانلود نرم افزار دکستاب مجلات دکوراسيون؟,دانلود نرم افزار جديد مجلات دکوراسيون؟,دانلود نرم افزار قديمي مجلات دکوراسيون؟,تصوير مجلات دکوراسيون؟,بهترين تصوير مجلات دکوراسيون؟,جديدترين تصوير مجلات دکوراسيون؟,دانلود تصوير مجلات دکوراسيون؟,مشاهده جديد ترين تصوير مجلات دکوراسيون؟,عکس مجلات دکوراسيون؟,تصوير جديد مجلات دکوراسيون؟,تصوير اين ماه مجلات دکوراسيون؟,اخبار جديد در باره مجلات دکوراسيون؟,تصوير کيفيت دار مجلات دکوراسيون؟,تصوير مينياتوري مجلات دکوراسيون؟,کاريکاتور مجلات دکوراسيون؟,دانلود تصوير هاي  مجلات دکوراسيون؟,دانلود تصوير مجلات دکوراسيون؟,عکس مجلات دکوراسيون؟,خريد مجلات دکوراسيون؟,خريد سي دي مجلات دکوراسيون؟,خريد سي دي اصلي مجلات دکوراسيون؟,خريد رايگان سي دي مجلات دکوراسيون؟,خريد رايگان مجلات دکوراسيون؟,خريد سي دي رايتي مجلات دکوراسيون؟,خريد سي دي بازي مجلات دکوراسيون؟,خريد سي دي فيلم مجلات دکوراسيون؟,خديد سي دي کارتون مجلات دکوراسيون؟,خريد سي دي انميشن مجلات دکوراسيون؟,خريد CD مجلات دکوراسيون؟,خريد CD بازي مجلات دکوراسيون؟,خريد CD نرم افزار مجلات دکوراسيون؟,خريد CD کارتون مجلات دکوراسيون؟,خريد CD انميشن مجلات دکوراسيون؟,خريد DVD  مجلات دکوراسيون؟,خريد DVD بازي مجلات دکوراسيون؟,خريد DVD نرم افزار مجلات دکوراسيون؟,خريد DVD آموزش مجلات دکوراسيون؟,خريد DVD انميشن مجلات دکوراسيون؟,خريد DVD  مجلات دکوراسيون؟,طرح های داخلی خانه،نرم افزار معماری،کتاب های هنری،مجلات هنری،فروش مجلات معماری،فروش مجلات،دکوراسیون داخلی،مجلات دکوراسیون،

حسین بازدید : 346 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

ژورنال دکوراسیون داخلی ، اتاق بچه ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، هتل و رستوران و پرده 

 

 ژورنال دکوراسیون اطاق بچه 

معرفی:

» ژورنال دکوراسیون داخلی

» ژورنال دکوراسیون داخلی منزل
» ژورنال دکوراسیون
» ژورنال دکوراسیون اتاق بچه
» ژورنال دکوراسیون اتاق خواب
» ژورنال دکوراسیون آشپزخانه
» ژورنال دکوراسیون هتل و رستوران
» کاتالوگ میز تلویزیون ,آشپزخانه های کوچک , دکوراسیون پرده , ...
این مجموعه در ادامه دکوراسیون شماره یک و دکوراسیون شماره دوکه هر دو از بهترین مجلات خارجی دکوراسیون و تصاویر دکوراسیون بوده اندعرضه شده است.
در این مجموعه دکوراسیون , علاوه بر مجلات و تصاویر زیبای دکوراسیون با موارد بیشتر آشنا خواهید شد . مواردی چون رنگ قرمز و آبی در دکوراسیون ,تعادل و آرامش در دکوراسیون , ایجاد محیط و فضا توسط رنگ در دکوراسیون و...
به روز بودن این بسته دکوراسیون یکی از مهمترین دلایل برتری آن نسبت به دکوراسیون,مجله دکوراسیون,مجله خارجی دکوراسیون آموزش,سی دی آموزشی برنامه موبایلگرافیک,مجله خارجی گرافیکسایر محصولات

 دکوراسیون است

دکوراسیون داخل خانه

بعضی از عناوین در این بسته دارای دو یا سه شماره هستند 
» Elle Decor
» Furniture.world
» Home
» Modern Design
» Hotel Design
» Homes & Gardens
» Ikea
» California Home Design
» Metropolitan Home
» پکیج دکوراسیون - 2008-2009-2010 - 2011
پنج حلقه Cd + یک DVD
 

قیمت: 16,800 تومان

روش خرید: برای خرید ژورنال دکوراسیون داخلی ، اتاق بچه ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، هتل و رستوران و پرده-اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ژورنال دکوراسیون داخلی ، اتاق بچه ،  اتاق خواب ، آشپزخانه ، هتل و رستوران و پرده-اورجینال 

 

 

  

کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود برنامه گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود نسخه جديد  گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود برنامه ي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود برنامه جديد گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود نسخه جديد  گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود نسخه جديد برنامه  گالري طرح هاي داخلي منزل؟,برنامه توپ گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود برنامه توپ گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود برنامه زيبا گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود نسخه قبلي برنامه گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود کرک برنامه  گالري طرح هاي داخلي منزل؟, رمز برنامه گالري طرح هاي داخلي منزل؟,کيجين برنامه گالري طرح هاي داخلي منزل؟,نسخه جديد برنامه  گالري طرح هاي داخلي منزل؟,سايت برنامه گالري طرح هاي داخلي منزل؟,سايت  گالري طرح هاي داخلي منزل؟,برنامه جديد گالري طرح هاي داخلي منزل؟,نقد برنامه گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد برنامه گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد نقدي  گالري طرح هاي داخلي منزل؟,download گالري طرح هاي داخلي منزل؟,download program گالري طرح هاي داخلي منزل؟,danlod barname گالري طرح هاي داخلي منزل؟,برنامه کاربردي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود برنامه گالري طرح هاي داخلي منزل؟,برنامه توپ گالري طرح هاي داخلي منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز گالري طرح هاي داخلي منزل؟,برنامه خوب گالري طرح هاي داخلي منزل؟,برنامه بهينه سازي  گالري طرح هاي داخلي منزل؟, برنامه پشتيبان گيري گالري طرح هاي داخلي منزل؟,برنامه جديد گالري طرح هاي داخلي منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود نرم افزار جديد گالري طرح هاي داخلي منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد سي دي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد سي دي اصلي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد رايگان سي دي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد رايگان گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد سي دي رايتي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد سي دي بازي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد سي دي فيلم گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خديد سي دي کارتون گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد سي دي انميشن گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد CD گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد CD بازي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد CD نرم افزار گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد CD کارتون گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد CD انميشن گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد DVD  گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد DVD بازي گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد DVD نرم افزار گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد DVD آموزش گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد DVD انميشن گالري طرح هاي داخلي منزل؟,خريد DVD  گالري طرح هاي داخلي منزل؟, دکوراسیون، دکوراسیون داخلی،ژورنال دکوراسیون،ژورنال دکوراسیون داخلی،طرح های داخلی منزل،فروش سی دی ژورنال دکوراسیون،فروشگاه سی دی،طراحی اطاق کودک،ژورنال پرده،دکوراسیون اطاق خواب،دکراسیون هتل،مجلات دکوراسیون،سی دی دکوراسیون،

 

حسین بازدید : 348 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

آموزش شصت شغل پردرآمد ایران 

 

 

آموزش شصت شغل در ایران

 

معرفی محصول:

آموزش شصت شغل پردرآمد

» آموزش شصت شغل پردرآمد + 1000طرح توجیهی زودبازده
» با داشتن این مجموعه بیکاری معنی ندارد
» بهترین راه درآمد سازی در منزل بدون نیاز به سرمایه اولیه
» اگر می خواهید درخانه درآمد داشته باشید
» اگر با تکنیک های مشاغل پردرآمد آشنایی ندارید
» با شصت شغل و مهارت یکجا به صورت ویدئویی و کامل آشنا شوید

» کافی است به کامپیوتر دسترسی داشته باشید و بتوانید فیلم های آموزشی فشرده ما را مشاهده کنید.

بعضی از این فیلم ها به زبان فارسی است و بعضی دیگر به زبان اصلی است.

 

» (4CD=1DVD)

لیست فیلم های آموزشی ویدئویی فارسی:
1) آموزش کامل و دقیق و ویدئویی کشت قارچ در منزل
2) آموزش ویدئویی چاپ سیلک انواع طرح ها روی سی دی و. دی وی دی و اساسا هر سطح صافی که تصور کنید مانند آئینه ، شیشه اتومبیل ، بدنه ماشین ، بشقاب ، جعبه " target="_blank">جعبه های غذاهای یکبار مصرف ، جعبه شیرینی ، بدنه اتومبیل ها ، قطعاتی که بخشی از آنها صاف باشند و….
3) آموزش ویدئویی ساخت مهرهای ژلاتینی با هر طرحی که دوست داشته باشید در منزل و بدون نیاز به کمک دیگران و در کمتر از نیم ساعت با توضیحات کاملا فارسی
4) آموزش شمع سازی و ساخت انواع شمع های فانتزی
5) آموزش ساخت جعبه های کادویی برای جواهرات و هدایا درمنزل
آموزش ویدئویی بسیار ساده و قابل فهمخیلی ها با این آموزش ها به درامد رسیده اند
با کیفیت فوق العاده که شما را به طور دقیق در جریان ساخت و تولید و نحوه کار قرار می دهد.


    آموزش شصت شغل در ایران 

لیست عناوین بعضی از مشاغل و مهارت های آموزشی در این مجموعه بی نظیر ویدئویی عبارتند از:

1) آموزش نحوه ساخت چسب زخم

2) آموزش نحوه ساخت چسب نواری
3) آموزش نحوه ساخت فیلتر روغن ماشین
4) آموزش نحوه ساخت ماء الشعیر
5) آموزش نحوه ساخت شمع های گرانقیمت در مقیاس تجاری
6) آموزش نحوه ساخت کورن فلکس و محصولات غذایی خشک شده
7) آموزش نحوه ساخت قفل های رمز دار
8) آموزش نحوه ساخت لوله های بتونی
9) آموزش نحوه ساخت لنز چشم
10) آموزش نحوه ساخت غذای سگ و گربه
11) آموزش نحوه ساخت سمعک
12) آموزش نحوه ساخت قفل الکترونیکی درب منازل
13) آموزش نحوه ساخت پازل های سه بعدی
14) آموزش نحوه ساخت علائم راهنمایی الکترونیکی
15) آموزش نحوه ساخت پاک کن
16) آموزش نحوه ساخت محصولات پلی استر کشی
17) آموزش نحوه ساخت کاغذ فویل آلومینیم
18) آموزش نحوه ساخت گل های برشی تازه
19) آموزش نحوه ساخت لامپ های لوله ای شیشه ای نئون
20) آموزش نحوه ساخت ابزارهای دستی مثل آچار و انبردست و…
21) آموزش نحوه ساخت شکلات های خشک
22) آموزش نحوه ساخت هلی کوپترهای کوچک
23) آموزش نحوه ساخت دستکش های هاکی
24) آموزش نحوه ساخت کایاک
25) آموزش نحوه ساخت آئینه
26) آموزش نحوه ساخت بلندگو
27) آموزش نحوه ساخت خلال دندان
28) آموزش نحوه ساخت نان های چند غلاته
29) آموزش نحوه ساخت پیچ و مهره
30) آموزش نحوه ساخت آسفالت
31) آموزش نحوه ساخت قالب های تزریق پلاستیک
32) آموزش نحوه ساخت شیشه های مسطح
33) آموزش نحوه ساخت ظروف سفالی
34) آموزش نحوه ساخت استامپ جوهری
35) آموزش نحوه ساخت علائم جاده
36) آموزش نحوه ساخت ریسمان و طناب
37) آموزش نحوه ساخت قایق نجات
38) آموزش نحوه ساخت شیشه ایمنی
39) آموزش نحوه ساخت کمربند ایمنی
40) آموزش نحوه ساخت شلوار جین
41) آموزش نحوه ساخت چسب ناخن
42) آموزش نحوه ساخت علائم نئون
43) آموزش نحوه ساخت ماست
44) آموزش نحوه ساخت شکلات
45) آموزش نحوه ساخت اجاق چوب سوز
46) آموزش نحوه ساخت روغن سبزیجات
47) آموزش نحوه ساخت سنگ توالت
48) آموزش نحوه ساخت کاغذ توالت
49) آموزش نحوه ساخت جک
50) آموزش نحوه ساخت تاتو
51) و ده ها فیلم آموزشی دیگر با کیفیت فوق العاده عالی که باید از نزدیک ببینید.

و به تعداد بسیار زیاد محصولاتی که می توانید به تنهایی یا به کمک دوستان خود تولید کنید پی ببرید. به خاطر داشته باشید که برای تولید یک محصول خیلی ها برای تولید یک محصول فقط می خواهند اطلاعات کلی از خط تولید و فرآیند ساخت آن داشته باشند و بقیه کار را به سرعت در عمل خودشان یاد می گیرند. این مجموعه برای این قبیل اشخاص یک گنج غیر قابل انکار است چرا که خیلی بیشتر از آنکه تصور کنند را در اختیار آنها قرار می دهد. همه آنها که می خواهند با تکیه بر توانایی ها و سرمایه های خود و از طرق شرافتمندانه و آبرومندانه به ثروت برسند این مجموعه طلایی ترین بانک اطلاعاتی آنها محسوب می شوند و تا آخر عمر آن را با حساسیت در کتابخانه خود حفظ خواهند کرد.

آشنایی با مشاغل در ایران

شماره مجوز 17-453568
توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

 

قیمت: 9,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش شصت شغل پردرآمد ایران / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش شصت شغل پردرآمد ایران / اورجینال 

 

 
کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
شغل , مشاغل , اشتغال , كسب و كار , درآمدزايي , سرمايه , جوياي كار , قارچ , پرورش قارچ , چاپ سیلک , مهر ژلاتيني , شمع سازي , جعبه كادو , ساخت ,

تعداد صفحات : 7

درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 1,247
  • بازدید سال : 23,308
  • بازدید کلی : 876,953
  • کدهای اختصاصی