loading...
پارسیان آموز
حسین بازدید : 576 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

درمان انواع مراقبتهای جنسی درکودکان 

 مراقبت های جنسی کودکان

معرفی محصول:

» آیا کودک شما نسبت به مسائل جنسی حساس هست؟

» آیا کودک شما پیش فعال جنسی دارد؟

» آیا نگران کودک خود نسبت به مسائل جنسی هستید؟

» چه مسائلی را باید نسبت به کودک خود بدانیم تا دچا تحریکات جنسی نشود؟

» پوشش مناسب والدین در حضور کودکان چگونه باید باشد؟

» حد و مرز رعایت پوشش در حضور فرزندان چیست؟

» آیا بین دختران و پسران در این باره تفاوتی هست؟

» بی‌مبالاتی در روابط جنسی والدین چه اثرهایی بر روحیه کودکان دارد؟

» چگونه باید عفت یا مراقبت جنسی را در حضور کودکان رعایت کرد؟

» آیا اصلا نیازی به چنین مراقبتهایی هست؟

این‌ها از جمله پرسش‌هایی است که آگاهیهایی درباره آن را در ادامه این مطلب پیش رویتان نهاده‌ایم.

جام جم سرا: در دوران شیر خوارگی و خصوصاً نوزادی، کودک خود را از مادرش جدا نمی بیند. به نحوی که خود و مادر را موجود واحدی می بیند.کودک آن چنان خود را به مادر نزدیک می بیند که وقتی سینه مادر را می مکد احساس می کند، دارد مادرش را می خورد .

در دوران طفولیت، دیدن یا لمس کردن سینه مادر، پاسخ های مکیدن را در کودک پدید می آورد که می توان این خواسته را با شیر دادن به کودک، ارضا کرد .

اما در دوران کودکی (سه تا چهار سالگی به بعد) دیدن پدر یا مادر برهنه، بر انگیخته شدن و تحریک و میل جنسی کودک را سبب می شود که به هیچ وجه نمی توان در یک زمینه کودک را ارضا کرد .

در حضور فرزندان پسر و دختر خود به صورت عریان و نیمه عریان حاضر می شوند. برخی از آن ها فکر می کنند با این کار، حساسیت جنسی فرزندانشان کم خواهد شد و چشم فرزندشان از دیدن صحنه ها پر خواهد شد. در صورتی که 3 تا 4 سالگی، سن بیداری جنسی و تشکیل خاطرات در ذهن کودکان است و در 5 تا 7 سالگی، کودکان، وقتی با بدن برهنه والدین مواجه می شوند، کنجکاو می شوند که بدن آن ها چه ویژگی هایی دارد و همین ممکن است خطرآفرین و نگران کننده باشد .

میزان پوشش در خانواده های مختلف، با فرهنگ ها و اعتقادات مختلف، متفاوت است. رعایت پوشش مناسب بر اساس الگوهای اخلاقی و اسلامی در خانواده بسیار مهم و با ارزش است و ثبات و آرامش و امنیت در خانواده ایجاد می کند. پوشش مناسب نه تنها سبب آرامش والدین می شود، بلکه رشد طبیعی کودکان را نیز تضمین می کند. بر عکس، عریان و نیمه عریان بودن، پوشیدن لباس های تنگ و چسبان که اعضای بدن را به صورت برجسته نشان می دهد، در حضور فرزندان که به سن تمیز رسیده اند،خصوصاً فرزندان غیر هم جنس، می تواند بسته به سنین متفاوت آن ها، تبعات و اثرات منفی متفاوتی به جای بگذارد .

شایسته است والدین با نشان دادن حساسیت و رعایت پوشش مناسب در حضور کودکان و در ارتباط با غیرمحارم، کودکان را از 4 سالگی به بعد با محارم و غیرمحارم آشنا کنندو میزان پوشش مناسب و عدم تماس بدن با نامحرم را بوضوح برای کودکان توضیح دهند
ش.م:956/652

 

قیمت: 19,000 تومان

روش خرید: برای خرید درمان انواع مراقبتهای جنسی درکودکان/جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید درمان انواع مراقبتهای جنسی درکودکان/جدید و کامل - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

 خريد  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي اصلي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد رايگان سي دي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد رايگان  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي رايتي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي بازي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي فيلم  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خديد سي دي کارتون  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي انميشن  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD بازي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD نرم افزار  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD کارتون  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD انميشن  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD   درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD بازي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD نرم افزار  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD آموزش  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD انميشن  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD   درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,پیش فعال،پزشکی،مراقبت های جنسی،روانشناسی کودک،سی دی آموزشی،درمان خود ارضایی،

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 1,165
  • بازدید سال : 23,226
  • بازدید کلی : 876,871
  • کدهای اختصاصی