loading...
پارسیان آموز
حسین بازدید : 293 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

هزینه های پرورش قارچ

پرورش قارچ

» آيا تصميم به كشت قارچ و انتخاب اين حرفه به عنوان شغل را داريد ؟

» آيا در مورد اين شغل اطلاعات كمي داريد و سوالات شما زياد است؟

پيشتهاد ميكنم اين پست را به دقت مطالعه كنيد :

سرمايه مورد نياز پرورش قارچ

پرورش قارچ چقدر سرمايه ميخوهد ؟ چقدر درآمد داره ؟

سرمايه مورد نياز در پرورش قارچ به نسبت حجم كار و متراژي كه در نظر گرفته ايد متفاوت است . بیشتر سرمایه مورد نیاز شما مربوط به قفسه بندی و کمپوست میشود که در صورت تامین ایندو تهیه سایر لوازم کار مشکلی نخواهد بود .

برای شروع بکار نباید توقع داشت که حتما با درآمد میلیونی کار را آغاز کنیم، حتما هم چنین طرز فکری باعث خسته شدن و بریدن از کار خواهد شد.در عوض کار را با تحقیق و آگاهانه آغاز کنید.

اگر فکر میکنید شغلی در دنیا وجود دارد که شما را یک شبه پولدار میکند (البته از راه صحیح) مطمئنا در اشتباهید. اما اگر با تفکر و اصولی شغلی را انجام دهید و آنرا ادامه دهید حتما پس از چند سال نتیجه آنرا خواهید دید

شغل قارچ هم در این زمینه استثنا نیست. حتی چه بسا این شغل را بتوانید با کمترین سرمایه گذاری یاد بگیرد ، در مقابل مشاغل دیگر که برای ورود به آن باید هزینه های میلیونی انجام داد ، این شغل برای شروع بکار میتواند با کمتر از 100 هزارتومان آغاز شود.

و حتی بیشتر از سرمایه گذاری برای آزمایش این شغل میتوانید از همین 100 هزارتومان هم هزینه اولیه و هم سود کنیدپس برای شروع بکار نباید تردید داشت ، هیچ ضرری در کار نخواهد بود ، با چند کمپوست شروع کنید ، کمپوست را در گران ترین حالت هر کیلو 300 تومان فرض کنید و به ازای هر کمپوست 20 کیلو.پس اگر میتوانید فضایی حتی در کنار اتاق خود با یک متر مربع اماده کنید همین امروز اقدام بکار کنید.اما در کنار این توصیه ، بایدگفت که برای گسترش کار عجله نکنید .

چند دوره پروش قارچ را در همین حالت انجام دهید ، اگر توانایی انجام و ادامه اینکار را داشتید زیر زمین یا حیاط خانه را برای ادامه به کار آماده کنید و همینطور حداقل 6 ماه کار کنید

حتما در طی این مدت با تمام زیر و بم کار آشنا خواهید شد ، و آن موقع است که برای شروع بکار تصمیم خواهید گرفت (البته باز هم تکرار میکنم که هنوز نه تنها ضرر نکرده اید بلکه قارچ مورد نیاز خانواده و اقوام را تامین کرده اید ، علاوه بر انکه مقدار بسیاری را هم فروخته اید)

پس در مورد پرورش قارچ دو دل نباشید کار را آغاز کنید ، اما برای گسترش آن عجله نکنید . هیچ کس تا بحال یک روزه به درامد های میلیونی پرورش قارچ نرسیده.

حتی اگر مایل به گسترش کار نبودید ، بدانید که میتوانید در حیاط منزل یا اتاق خانه درآمد ماهیانه ای ثابت برای خود داشته باشید و البته زمان زیادی از وقت شما را در طول روز نخواهد گرفت

پرورش قارچ

براي شروع كار به چه وسايلي احتياجه ؟

» سی دی آموزش پرورش قارچ 

» مواد اوليه تولید قارچ که شامل :كمپوست آماده، خاك پوششي، كيسه پلاستيكي 5 كيلويي

» ابزارشامل: كولر، بخاري، دستگاه رطوبت ساز (مانند دستگاه بخور و...)،  چاقو براي برداشت قارچ ، وسايل و مواد شستشوي سالن

در پرورش قارچ تجربه و تخصص چقدر نياز است ؟

در اینکار تجربه و تخصص هر دو به یک اندازه اهمیت دارند . البته شما ميتوانيد با تحقيق و مطالعه و تهيه پكيجهاي آموزش پرورش قارچ تخصص در حد نياز اين فن را پيدا كنيد و براي بدست آوردن تجربه شما بهتر است با سرمایه کم در اتاقی از منزل یا حمام و ... در کل محلی کوچکتر اقدام به پرورش قارچ نمایید تا بعد از كسب تجربه شروع به اين شغل در مقياسهاي بالاتر با ريسك كمتر كنيد . 

شروع هيچ كاري بدون تجربه و آگاهي كامل كاري نامعقول و با ريسك ضرر بالاست پس اگر تازه کارید برای جلوگیری از ضرر در متراژ کم شروع کنید و بعد از كسب تجربه و آشنايي كامل در متراژهاي بالاتر سرمايه گزاري كنيد

امیدوارم مورد استفاده شما واقع شود

منبع:میهن وب

 

 توصیه وپیشنهاد:پرورش قارچ

تولید قارچ
 

کلمات کلیدی:
دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي هزينه هاي پرورش قارچ؟,دانلود برنامه هزينه هاي پرورش قارچ؟,برنامه توپ هزينه هاي پرورش قارچ؟,برنامه کاربردي ويندوز هزينه هاي پرورش قارچ؟,برنامه خوب هزينه هاي پرورش قارچ؟,برنامه بهينه سازي  هزينه هاي پرورش قارچ؟, برنامه پشتيبان گيري هزينه هاي پرورش قارچ؟,برنامه جديد هزينه هاي پرورش قارچ؟,برنامه بهينه سازي به نام هزينه هاي پرورش قارچ؟,دانلود نرم افزار دکستاب هزينه هاي پرورش قارچ؟,دانلود نرم افزار جديد هزينه هاي پرورش قارچ؟,دانلود نرم افزار قديمي هزينه هاي پرورش قارچ؟, خرید سی دی آموزش پرورش قارچ، خرید سی دی آموزش پرورش قارچ،دانلود سی دی پرورش قارچ
حسین بازدید : 220 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

مزایا و فوايد توليد قارچ

 

فواید تولید پرورش قارچ

پرورش قارچ مزایای بسیاری دارد از جمله :

» نیاز به سرمایه کم:کشت قارچ در یک کیسه حداکثر با مبلغی معادل 1000 تومان ممکن است در صورتیکه هزینه تولید یک دوره قارچ در یک سالن 78 متر مربعی استاندارد برای به دست آوردن یک تن محصول شامل هزینه های آب برق سوخت بذر بستر آفت کش استهلاک ساختمان و تاسیسات و نیروی کارگری فقط 350 ، 000 تا 450,000 تومان است.پس هزینه تولید قارچ در منزل زیاد نیست. 

نیاز به فضای کم: کشت قارچ را در هر مکانی حتی به وسعت یک کیسه پلاستیکی به قطر 50 سانتیمتر نیز می توان انجام داد و حداکثر واحد های استاندارد تولیدی مساحتی معادل 78 مترمربع طبق الگوی کشور هلند دارند.

» زود بازدهی این محصول : یک دوره کامل برای پرورش قارچ که شامل دوره های کاشت داشت و برداشت به صورت غیر حرفه ای حداکثر 60 روز و به صورت حرفه ای حداکثر 35 روز می باشد.

» راندمان بیولوژیکی بالا: میزان باردهی محصول در مورد قارچ های صدفی اغلب بیش از 100درصد بوده و این میزان محصول قارچ را در ردیف محصولات با راندمان بیولوژیکی بالا در دنیا قرار داده است.

» امکان کشت در هر آب و هوایی : علاوه بر این که قارچ ها به طور طبیعی دراکثر نقاط جهان رشد می کنند اما کشت کنترل شده آن در هر نوع آب و هوایی امکان پذیر بوده و از این حیث هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

» امکان تهیه مواد اولیه در داخل کشور: مهمترین وعمده ترین مواد اولیه در تولید انواع قارچ کاه کود مرغی و بذر است که در حال حاضر در کشور ما به آسانی و با قیمت مناسب قابل تهیه می باشد.

» امکان صادرات محصول:صادرات این محصول در انحصار نبوده و به راحتی می توان قارچ تازه و یا انواع فرآورده های آن را به کشور های مختلف صادر و از درآمد خاص حاصل از صادرات این محصول با ارزش برخوردار شد.

» فرآورده های جنبی متعدد :همچون ترشی مربا شور بلنچ منجمد خشک پودر کالباس برگر کنسرو و یا سایر فراورده های دیگر که علاوه بر ایجاد تنوع در مصرف محصول ارزش افزوده فراوانی را به همراه خواهد داشت.

» جوانب مختلف صنعت :  قارچ در صنایع مختلف داروئی و غذایی تولید آن را نیز می توان در هر سطحی یعنی تولید خانگی جهت مصارف خانگی تولید جانبی به منظور تأمین کمک هزینه های زندگی و نیز تولیدات صنعتی جهت مصارف داروئی و غذایی انجام داد که در مقایسه با طیف متعددی از تولیدات دیگر نیاز به سرمایه گذاری بسیار کمتری دارد.

» زیبائی صنعت : تولید قارچ از زیبائی خاصی برخوردار بوده و تولید آن همواره انسان را به هیجان آورده و موجب شگفتی می گردد.

 منبع :میهن وب

 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه ستید؟
برنامه کاربردي فوايد توليد وپرورش قارچ؟,دانلود برنامه فوايد توليد وپرورش قارچ؟,برنامه توپ فوايد توليد وپرورش قارچ؟,برنامه کاربردي ويندوز فوايد توليد وپرورش قارچ؟,برنامه خوب فوايد توليد وپرورش قارچ؟,برنامه بهينه سازي  فوايد توليد وپرورش قارچ؟, برنامه پشتيبان گيري فوايد توليد وپرورش قارچ؟,برنامه جديد فوايد توليد وپرورش قارچ؟,برنامه بهينه سازي به نام فوايد توليد وپرورش قارچ؟,دانلود نرم افزار دکستاب فوايد توليد وپرورش قارچ؟,دانلود نرم افزار جديد فوايد توليد وپرورش قارچ؟,دانلود نرم افزار قديمي فوايد توليد وپرورش قارچ؟,خرید سی دی آموزش پرورش قارچ،خرید فیلم آموزش تولید قارچ،سرمایه برای تولید قارچ،خرید اینترنتی سی دی آموزش پرورش قارچ،نکات مهم در پرورش قارچ
حسین بازدید : 248 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

فرایند پرورش قارچ دکمه ای

 

                                   قارچ دکمه ای

 

آموزش تولید وپرورش قارچ دکمه ای شامل ۳ مرحله کلی میباشد که هر کدوم به طور مختصر توضیح داده میشود.

مراحل سه گانه پرورش قارچ دکمه ای

الف) کاشت قارچ

(شامل مراحل:  بذر و کمپوست قارچ دکمه ای)

کمپوست به بستری گفته میشود که در نهایت روی آن قارچ تولید میشود.

کارعمده  کمپوست، ایجاد یک محیط غذایی مناسب و یکنواخت، برای رشد میسلیوم قارچ دکمه ای میباشد که باید عاری از هرگونهباکتری و ویروس باشد.(پاستوریزه)برای تهیه کمپوست حاوی بذر و اماده کاشت در صورت داشتن حجم تولید بالا میتوانید مستقیما با ما در تماس باشید.در حال حاصر ما عرضه کننده کمپوست قارچ دکمه ای چهار شرکت بزرگ هستیم.

2) داشت

(شامل مراحل: خاک پوششی . هوادهی . نگه داری محیط در دمای ثابت)

خاک پوششی به خاکی گفته میشود که پس گذشت حدود ۱۵ روز از مرحله کاشت اولیه باید به کمپوست اضافه شود.سالن پرورش قارچ همواره در طول شبانه روز باید در رنج دمای مشخص۱۷ تا  ۲۶ درجه باشد.

3) برداشت (شامل مراحل: برداشت و فروش)برداشت قارچ در سه چین جدا انجام می شود.و بعد از هر بار برداشت باید بستر کمپوست با کمی خاک پوششی مجددا اماده باردهی قارچ شود.مرحله پایانی کار فروش هست که میتوان گفت مهم ترین بخش کار میباشد. چون از زمان برداشت شما مدت کمی برای عرضه به بازار خواهید داشت.

منبع : gharch.com

 

توصیه و پیشنهاد: آموزش تولید وپرورش قارچ با هزینه کم 

موضوع مرتبط: طرز تهیه بذر قارچ

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,دانلود برنامه فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,برنامه توپ فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,برنامه کاربردي ويندوز فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,برنامه خوب فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,برنامه بهينه سازي  فرايند توليد قارچ دکمه اي؟, برنامه پشتيبان گيري فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,برنامه جديد فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,برنامه بهينه سازي به نام فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,دانلود نرم افزار دکستاب فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,دانلود نرم افزار جديد فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,دانلود نرم افزار قديمي فرايند توليد قارچ دکمه اي؟,

حسین بازدید : 1184 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

 آموزش تهیه بذر قارچ خوراكی

 

بذر قارچ خوراکی

فرایند تهیه بذر قارچ از گندم

برای تهیه ی بذر قارچ خوراکی درآغاز باید  دانه های گندم مرغوب را شسته ویک شب آن را خیس کنید ، سپس آب آن را عوض کرده ودانه های خیس خورده را به خوبی در آب بجوشانید تا کاملاً نرم بشود، آب اضافی را تخلیه وگندم ها را روی سطح  صاف پارچه ای یا توری پهن کنید تا آب موجود در سطح آن ها کاملاً تبخیر بشود.

به منظورجلوگیری از لیزشدن وبه هم چسبیدن دانه ها به میزان 2درصد پودرکربنات کلسیم به آنها بیفزایید وبه خوبی مخلوط کنید وآنها را تا 4.3 حجم درشیشه  1.5 لیتری یا 0.5 لیتری تمیز بریزید، شیشه ها را با درپوشهای پنبه ای محکم بپوشانید و سپس از قراردادن یک لایه ورق آلومینیوم روی آن،به مدت 1ساعت درحرارت 121درجه سانتیگراد وفشار15پونه استریل کنید.کیسه های پلاستیکی را تا نصف ازگندم های آماده شده پر کنید،یک حلقه ی آلومینیوم را به قطروارتفاع 5 تا 4 سانتیمترتهیه کرده ودهانه ی کیسه را ازداخل آن عبوردهید سپس لبه های آن را روی حلقه برگردانده و به کمک  نخ روی حلقه محکم ببندید.پس از استریل کیسه ها،با شیشه ی حاوی دانه ی گندم عمل تلقیح را با دقت کامل ودرشرایط استریل انجام می شود. برای تلقیح شیشه ها یا کیسه ها را در محل مناسب با حرارت 25 درجه ی سانتیگراد نگهداری کنید.

در این شرایط پس از 10 تا 20 روز میسیلم در تمامی توده  ی بذر نفوذ کرده وبذر برای استفاده بر روی بسته آماده است. مصرف سریع آن پس از آماده شدن بهتر است زیرا توده های میسیلم قارچ با گذشت زمان و درموقع استفاده ،سبب یکنواختی درسطح بسته خواهد شد.

 

 توصیه وپیشنهاد:

آموزش کامل پرورش قارچ خوراکی با هزینه کم

پرورش قارچ

 


کلمات کلیدی :
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود برنامه آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه توپ آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه کاربردي ويندوز آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه خوب آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه بهينه سازي  آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟, برنامه پشتيبان گيري آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه جديد آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه بهينه سازي به نام آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود نرم افزار دکستاب آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود نرم افزار جديد آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود نرم افزار قديمي آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,تصوير آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,بهترين تصوير آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,جديدترين تصوير آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود تصوير آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,مشاهده جديد ترين تصوير آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,عکس آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,تصوير جديد آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,تصوير اين ماه آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,اخبار جديد در باره آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,تصوير کيفيت دار آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,تصوير مينياتوري آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,کاريکاتور آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود تصوير هاي  آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود تصوير آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,عکس آموزش توليد بذر قارچ خوراکي؟,خرید سی دی پرورش قارچ،خرید دی وی دی آموزش تولید قارچ،فروش سی دی پرورش قارچ،دانلود سی دی آموزشی پرورش قارچ،سی دی فروشی پرورش قارچ 
حسین بازدید : 1054 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

کاملترین مجموعه آموزش پرورش قارچ خوراکی در ایران


کسب درامد در منزل
 

جدیدبعد از ماه ها انتظار نسخه جدید و به روز این مجموعه آموزشی رسید

گروه ما برآن شد تا جهت آموزش کاشت وپرورش قارچ خوراکی برای اولین بار در ایران مجموعه ای را تهیه کند تا آموزشی باشد مفید برای علاقه مندان به این صنعت وهمچنین ایجاد اشتغال کرده باشد برای افرادی که دنبال شغلی ایده آل هستند ومیخواهند با سرمایه ای کم وفضایی کوچک حتی در منزل ، شغلی مناسب داشته باشند .
عاقبت بعد از مدتها انتظار با جدیدترین نسخه آموزشی پرورش قارچ خوراکی در خدمت شما هستیم

کاملترین مجموعه آموزشی پرورش قارچ در ایران در 2 عدد دی وی دی  

برای اولین بار در دنیا تولید قارچ بدون مصرف انرژی یعنی در فضای آزاد مثل (پشت بام - حیاط - تراس - زمینهای کشاورزی)

خصوصییات کسب درآمد از پرورش قارچ:

»تولید قارچ در منزلاز روزنامه باطله!!!

» تولید قارچ در فضای آزاد!!!

»تولید قارچ از ضایعات گیاهی در منزل

»کاری جدید و در منزل بدون نیاز به سرمایه و وقت زیاد

»بدون نیاز به مکان خاص , حتی در انباری و یا گوشه ای از حمام منزل

» پرورش قارچ در آپارتمان

» ثمردهی هر بستر تا چندین ماه

»تهیه خوراک لذیذ و سالم و مقوی جهت مصرف در منزل

» آسانی کار و به فروش عمده رساندن محصول

»قابل استفاده در بیش از 200 نوع غذا

»خوداشتغالی در منزل

آموزش پرورش قارچ دکمه ای و صدفی شامل فیلم و مطالب آموزشی و …

آموزش گام به گام کشت قارچ خوراکی به صورت ویدئویی با توضیحات فارسی به صورت جامع و کامل در مقیاس های خانگی تا کارگاهی و صنعتی

  پرورش قارچ

 بهترین فرصت درآمد سازی حتی در منزل.

 بدون نیاز به سرمایه اولیه آنچنانی و بدون نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری((این مجموعه (دی وی دی آموزش پرورش قارچ) قابل اجرا در دستگاه پخش خانگی به همراه نرم افزار اختصاصی پرورش قارچ برای کامپیوتر))این مجموعه کامل ترین مجموعه آموزشی پرورش قارچ می باشد و از ظرفیت کامل دی وی دی ها برای پر کردن 9 گیگ آموزش استفاده شده است.

معرفی محصول

دیسک شماره یک (DVD 01) :

»شروع کار با قالب های بی آراف
» تهیه لایه پوششی
» پنج مرحله به تخم ریزی کامل دانه
» تهیه بذر علف چاودار
»انتقال دانه به دانه
» پاستوریزه کردن گاه ها - بخش اول
» پاستوریزه کردن گاه ها - بخش دوم
» کود اسب
-------------***-------------
دیسک شماره دو (DVD 02) :
» گلونیک بافت قارچ
» دستورالعمل تلقیح استریل
» تلقیح کیسه سوبسترا
» در خاک اره، تراشه چوب
» چاپ اسپور و ساخت سرنگ
» اطلاعاتی درباره آگار
» جداسازی نژاد
» آماده سازی و استفاده از کشت های مادر
-------------***-------------
در این مجموعه آموزشی به عناوین زیر هم پرداخته شده است :
» چرا قارچ؟
» کشت قارچ دکمه ای
» آشنایی با قارچ های خوراکی
» آماده کردن محیط کشت قارچ
» پرورش کشت قارچ با کمترین تخصص
»  روش تهیه بذر قارچ دکمه ای
» روش تهیه کمپوست قارچ دکمه ای
» روش ساخت کمپوست قارچ صدفی
» روش کشت قارچ از طریق تزریق ریسه های قارچ بر کنده های درختان
» روش کشت قارچ بر روی کنده درختان
» مروری بر روش های مختلف کشت قارچ صدفی
» تکنیک های تولید و کشت قارچ آگار
» طرح های توجیهی
-------------***-------------

پرورش قارچ
به کمک این مجموعه بی نظیر شما قادر خواهید بود

 » بذر هر نوع قارچ بر روی دانه های غلات ، گندم و جو پرورش دهید.

» خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در منزل حتی آپارتمان و سالن وحتی در فضای آزاد و بر روی کاغذ های باطله ، روزنامه ، کارتن ، مقوا ، چوب ،کاه ، خاک اره ، برگ درختان و تمامی مواد خشک شده گیاهی تولید کنید.

» تولید بذر قارچ در این روش نیاز به دستگاه خاصی ندارد وبه کمک این مجموعه شما خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در آپارتمان وحتی داخل اتاق پرورش دهید و بسترهای تولید قارچ مثل گلدانهای گل در فضای آزاد و در هر جایی می تواند قرار گیرد.

» در تولید قارچ به وسیله روش توضیح داده شده شما می توانیداز هر کیلو بذری که خودتان تولید کرده اید یکصد کیلو قارچ برداشت کنید، به عنوان مثال از یک اتاق 3 در 4 شما خواهید توانست روزانه 12 کیلو قارچ برداشت کنید.

 

***ارسال سریع به تمامی نقاط کشور***

شماره مجوز محصول اورجینال 1021/155

 

قیمت: 16,500 تومان

روش خرید: برای خرید بسته آموزشی پرورش قارچ خوراکی در ایران /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

 خرید کاملترین مجموعه آموزشی پرورش قارچ خوراکی در ایران

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,مشاهده فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,نسخه جديد فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود آموزش توليد وپرورش قارچ؟,فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,فيلم اکشن آموزش توليد وپرورش قارچ؟,فيلم کمدي آموزش توليد وپرورش قارچ؟,فيلم قشنگ آموزش توليد وپرورش قارچ؟,فيلم جديد آموزش توليد وپرورش قارچ؟,فيلم هاي  آموزش توليد وپرورش قارچ؟, پشت صحنه فيلم  آموزش توليد وپرورش قارچ؟,تصاوير فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,بازيگر فيلم  آموزش توليد وپرورش قارچ؟,تيتراژ فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,نقد فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,سوتي فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم  آموزش توليد وپرورش قارچ؟,فيلم قديمي آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم جذاب آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود زيرنويس آموزش توليد وپرورش قارچ؟,زيرنويس آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم هاليوودي آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم با کيفت720 آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم با کيفيت320 آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم کم حجم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم ايراني آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم هندي آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم امريکايي آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود فيلم آلماني آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  آموزش توليد وپرورش قارچ؟,تصوير آموزش توليد وپرورش قارچ؟,بهترين تصوير آموزش توليد وپرورش قارچ؟,جديدترين تصوير آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود تصوير آموزش توليد وپرورش قارچ؟,مشاهده جديد ترين تصوير آموزش توليد وپرورش قارچ؟,عکس آموزش توليد وپرورش قارچ؟,تصوير جديد آموزش توليد وپرورش قارچ؟,تصوير اين ماه آموزش توليد وپرورش قارچ؟,اخبار جديد در باره آموزش توليد وپرورش قارچ؟,تصوير کيفيت دار آموزش توليد وپرورش قارچ؟,تصوير مينياتوري آموزش توليد وپرورش قارچ؟,کاريکاتور آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود تصوير هاي  آموزش توليد وپرورش قارچ؟,دانلود تصوير آموزش توليد وپرورش قارچ؟,عکس آموزش توليد وپرورش قارچ؟, بذر قارچ،تولید قارچ،فیلم تولید قارچ،فیلم قارچ،

درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 1,133
  • بازدید سال : 23,194
  • بازدید کلی : 876,839
  • کدهای اختصاصی