loading...
پارسیان آموز
حسین بازدید : 255 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

روبان دوزی یه فرصت شغلی

روبان دوزی وسرمه دوزی میتونه برای خانم خونه تبدیل به یه شغل پر دارمد باشد واگر بتوانید دیگر اعضاء خانواده را در ارتقاء آن به یاری بطلبید این حرفه میتواند تبدیل به شغلی بشود که خود شما همه کاره آن هستید وبالا سری ندارید در عین اینکه زندگی شما رو هم میتواند تغییر بدهد کاری که از ما بر می اید این است که شما رو با مجموعه روبان دوزی وسرمه دوزی که به صورت تصویری است آشنا کنیم و هر از گاهی نمونه والگوهای مختلفی بگذاریم که خلاقیتهای شمارو زنده تر کند با این مجموعه که اصلا نیازی به کسی ندارید میتوانید حرفه ای شوید و حداقل این است که در منزل خود کلاس های خصوصی بگذارید و درآمدی کسب کنید .در آخر این مجموعه آموزشی را خدمت شما معرفی میکنیم.

 ساختن یه گل رز سفید با روبان ساتنی

ساخت گل رز سفید با روبان ساتنی

این گل رز را به روش های مختلفی می شود با روبان درست کرد .این یکی از روش هاست !

دوخت گل رز روبانی

از روبان 5 سانتی 10 سانت ببرید نیم سانت آن را تا بزنید .

گل رز سفید روبانی

مثل شکل دو طرف روبان را به لبه پائین بدوزید.

دوخت گل رز سفید با روبان ساتنی

 

نخ را بکشید تا دوختتان جمع شود. 14 تا از این گلبرگ ها درست کنید.

دوخت گل رز سفید روبان ساتنی

گلبرگ اول را کاملا” جمع کنید و یک گلبرگ دیگر کنارش بگذارید.

 

دوخت گل رز سفید با روبان ساتنی

و یک گلبرگ دیگر.

 

دوخت گل رز سفید با روبان ساتنی

بعد از گذاشتن هر گلبرگ با نخ محکم بدوزید .

 

دوخت گل رز سفید با روبان ساتنی

و یک گلبرگ دیگر .

 

سوخت گل رز سفید با روبان ساتنی

و بعدی!

 

ساخت گل رز سفید با روبان ساتنی

این کارهای تکراری را انجام می دهیم .

 

ساخت گل رز سفید با روبان ساتنی

این هم گل رز آماده!

منبع:مجله اینترنی همراه علم

» توصیه وپیشنهاد:مجموعه تصویری روبان وسرمه دوزی

 

» موضوعات مرتبط:طریقه ساخت پاپیون با روبان و ساخت گل لاله با روبان و ساخت گل با روبان ساتنی

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي گل رز با روبان ساتني؟,دانلود برنامه گل رز با روبان ساتني؟,برنامه توپ گل رز با روبان ساتني؟,برنامه کاربردي ويندوز گل رز با روبان ساتني؟,برنامه خوب گل رز با روبان ساتني؟,برنامه بهينه سازي  گل رز با روبان ساتني؟, برنامه پشتيبان گيري گل رز با روبان ساتني؟,برنامه جديد گل رز با روبان ساتني؟,برنامه بهينه سازي به نام گل رز با روبان ساتني؟,دانلود نرم افزار دکستاب گل رز با روبان ساتني؟,دانلود نرم افزار جديد گل رز با روبان ساتني؟,دانلود نرم افزار قديمي گل رز با روبان ساتني؟,تصوير گل رز با روبان ساتني؟,بهترين تصوير گل رز با روبان ساتني؟,جديدترين تصوير گل رز با روبان ساتني؟,دانلود تصوير گل رز با روبان ساتني؟,مشاهده جديد ترين تصوير گل رز با روبان ساتني؟,عکس گل رز با روبان ساتني؟,تصوير جديد گل رز با روبان ساتني؟,تصوير اين ماه گل رز با روبان ساتني؟,اخبار جديد در باره گل رز با روبان ساتني؟,تصوير کيفيت دار گل رز با روبان ساتني؟,تصوير مينياتوري گل رز با روبان ساتني؟,کاريکاتور گل رز با روبان ساتني؟,دانلود تصوير هاي  گل رز با روبان ساتني؟,دانلود تصوير گل رز با روبان ساتني؟,عکس گل رز با روبان ساتني؟, فروش سی دی آموزش هنر های دستی،فروش سی دی آموزش هنر های دستی،خرید آموزش هنر های دستی،فروش برنامه آموزش تصویری روبان دوزی،روبان دوزی

حسین بازدید : 629 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

آموزش ساخت کلیپس با پارچه روبان ساتنی 

اول پارچه ساتن رو اندازه مربع ۵ در ۵ میبریم و دورشو یا با هویه میسوزونیم یا روی شمع میگیریم تا کناره هاش نخ کش نشه..برای هر گل ۱۰ تا مربع نیاز داریم و برای یه گل سر ۲۰ تا مربع..ازین گل میشه روی لباس هم استفاده کرد حتی روی تل مو.کیف کفش . رومیزی و تابلو و سایر چیزای تزیینی..

کلیپس

 

بعد مربع رو مثلثی تا میکنیم


کلیپس روبانی

 

و دوباره مثلثی تا میکنیم


کلیپس روبانی

 

حالا با نخ و سوزن اینجوری کوک میزنیم و نخ رو میکشیم و محکم میدوزیم

 

کلیپس روبانی

..

کلیپس

 

۱۰ تا گلبرگ احتیاج داریم

 

کلیپس روبانی

 

حالا ۵ تا گلبرگ رو گذاشته و یه تیکه پارچه که دورشو سوزوندیم رو ته کار چسب حرارتی میزنیم و ۵ گلبرگ رو روی پارچه مثل شکل میچسبونیم

عکس پشت کار (جایی که متصل میشه با گیره مو)

 

کلیپس روبانی

عکس جلوی گل

 

کلیپس روبانی

 

حالا ۵ تا گلبرگ دیگه رو روی گلبرگ های قدیمی گذاشته البته این بار گلبرگ هارو وسط گلبرگ های قدیمی گذاشته

 

کلیپس روبانی

..

کلیپس روبانی

بعد از درست کردن 2 تا ازین گل ها وسطشون رو نگین میچسبونیم با چسب حرارتی یا با نخ و سوزن میدوزیم اگه نگین ندارین میتونین از دگمه استفاده کنین و تو مراحل کار به جای چسب حرارتی از نخ و سوزن استفاده کنین.. در ضمن میتونین از اکلیل و یا چسب اکلیلی هم واسه وسط گلها استفاده کنینبه گیره مو چسب حرارتی می زنیم و گل هارو میچسبونیم.

 

 

»  توصیه وپیشنهاد:مجموعه تصویری روبان وسرمه دوزی

» موضوع مرتبط:ساخت گل لاله روبانی

 


کلمات کلیدی:

دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي گل سر با  روبان ساتني؟,دانلود برنامه گل سر با  روبان ساتني؟,برنامه توپ گل سر با  روبان ساتني؟,برنامه کاربردي ويندوز گل سر با  روبان ساتني؟,برنامه خوب گل سر با  روبان ساتني؟,برنامه بهينه سازي  گل سر با  روبان ساتني؟, برنامه پشتيبان گيري گل سر با  روبان ساتني؟,برنامه جديد گل سر با  روبان ساتني؟,برنامه بهينه سازي به نام گل سر با  روبان ساتني؟,دانلود نرم افزار دکستاب گل سر با  روبان ساتني؟,دانلود نرم افزار جديد گل سر با  روبان ساتني؟,دانلود نرم افزار قديمي گل سر با  روبان ساتني؟,تصوير گل سر با  روبان ساتني؟,بهترين تصوير گل سر با  روبان ساتني؟,جديدترين تصوير گل سر با  روبان ساتني؟,دانلود تصوير گل سر با  روبان ساتني؟,مشاهده جديد ترين تصوير گل سر با  روبان ساتني؟,عکس گل سر با  روبان ساتني؟,تصوير جديد گل سر با  روبان ساتني؟,تصوير اين ماه گل سر با  روبان ساتني؟,اخبار جديد در باره گل سر با  روبان ساتني؟,تصوير کيفيت دار گل سر با  روبان ساتني؟,تصوير مينياتوري گل سر با  روبان ساتني؟,کاريکاتور گل سر با  روبان ساتني؟,دانلود تصوير هاي  گل سر با  روبان ساتني؟,دانلود تصوير گل سر با  روبان ساتني؟,عکس گل سر با  روبان ساتني؟,فروش سی دی آموزش روبان دوزی،خرید سی دی آموزش سرمه دوزی،فروش برنامه ساتن دوزی

حسین بازدید : 288 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

روش كار براي روبان دوزي گل آفتابگردان :

روبان دوزی

 

طریقه ساخت:

براي آماده كردن گل آفتابگردان، روبان كرم رنگ چهار سانتي را برداشته 144 سانت برش بزنيد و از وسط، روبان را تا بزنيد و دولا كنيد و 6 سانت، 6 سانت به روش خانه اي بدوزيد كه به اين ترتيب 12 گلبرگ خواهيد داشت.

دوخت خانه اي چگونه است؟ از ابتداي روبان شلال بزنيد. به 6 سانت كه رسيديم عرض روبان را به صورت رفت و برگشت شلال مي زنيم.به همين ترتيب تا انتهاي روبان دوخت را ادامه مي دهيم.در انتها نخ را مي كشيم.حالا انتها و ابتداي روبان آماده شده را با نخ و سوزن به هم وصل كنيد.

براي تهيه ي مغزي گل، مقداري از يك پارچه را داخل كارگاه بگذاريد. در وسط پارچه، براي مغزيِ گل آفتابگردان دايره اي بكشيد(آموزش ربان دوزي: كه معمولاً بين 3 تا 4 سانت قطر دايره مي باشد) و داخل دايره را با گره ي فرانسوي پر كنيد؛ به اين ترتيب كه روبان قهوه اي نيم سانتي را در سوزن فرو كرده و از وسط دايره درآوريد. روبان را روي پارچه گره بزنيد و سپس سوزن را نزديك به همان نقطه ي خروج سوزن، داخل پارچه كنيد.

توجه:

» به مراحل دوخت دقت كنيد.

» به چگونگي عبور سوزن دقت كنيد.

روبان دوزی گل افتاب گردان

» پارچه را از كارگاه درآوريد.

» روبان دوزي گل آفتابگردان

حدود يك و نيم ساعت دور مغزي گل را كوك بزنيد.همچنين مي توانيد با قيطان مابين گره ها را دوخت هاي شل بزنيد. كمي نخ را بكشيد تا چين بخورد و از زير، مقداري پنبه را داخل حفره ايجاد شده بگذاريد و نخ را كامل بكشيد تا جمع شود و بعد با كمك نخ و سوزن مغزي را به گلبرگ ها وصل كنيد. براي آماده كردن برگ ها، حدود 40 سانت از روبان 4 سانتي سبز را برداشته و از وسط به صورت مثلثي تا بزنيد تا تيزي سر برگ مشخص شود.

توجه:

» دو طرف داخلي روبان را روي هم گذاشته و شلال بزنيد.

» كار مانند شكل آماده مي شود.

» نخ را كامل بكشيد تا برگ چين بخورد.

در صورتي كه از روبان هايي كه لبه هاي آن ها داراي سيم است استفاده نمي كنيد، بايد دو طرف روبان را هم شلال بزنيد و همزمان با اينكه نخ وسط نمونه ي آماده شده ي برگ را در شكل مي بينيد. سپس لبه هاي خارجي برگ را شلال زده و نخ را بكشيد تا لبه ها هم چين بخورد براي رنگ آميزي گل ها، ابتدا روبان را كمي نم دار كنيد و رنگ زرد يا نارنجي را برداشته و با قلم مو روي گلبرگ ها بزنيد.( دو سوم گلبرگ ها از داخل به خارج رنگ مي شود.)بعد از آن كمي رنگ سبز را برداشته و از داخل گل و كنار مغزي گل، سايه بزنيد. سپس با رنگ قهوه اي روي آن بزنيد تا خامي رنگ سبز گرفته شود. مي توانيد براي سوخته به نظر رسيدن گلبرگ هاي آفتابگردان لبه هاي بيروني گلبرگ ها را نيز با رنگ قهوه اي سايه بزنيد.

 

روبان دوزی گل افتاب گردان

منبع:KALAPEYK

 

»  توصیه وپیشنهاد: مجموعه کامل روبان دوزی وسرمه دوزی(تصویری)

» موضوع مرتبط:ساخت پاپیون روبانی (وگل لاله روبانی)

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي گل افتاب گردون با روبان؟,دانلود برنامه گل افتاب گردون با روبان؟,برنامه توپ گل افتاب گردون با روبان؟,برنامه کاربردي ويندوز گل افتاب گردون با روبان؟,برنامه خوب گل افتاب گردون با روبان؟,برنامه بهينه سازي  گل افتاب گردون با روبان؟, برنامه پشتيبان گيري گل افتاب گردون با روبان؟,برنامه جديد گل افتاب گردون با روبان؟,برنامه بهينه سازي به نام گل افتاب گردون با روبان؟,دانلود نرم افزار دکستاب گل افتاب گردون با روبان؟,دانلود نرم افزار جديد گل افتاب گردون با روبان؟,دانلود نرم افزار قديمي گل افتاب گردون با روبان؟,تصوير گل افتاب گردون با روبان؟,بهترين تصوير گل افتاب گردون با روبان؟,جديدترين تصوير گل افتاب گردون با روبان؟,دانلود تصوير گل افتاب گردون با روبان؟,مشاهده جديد ترين تصوير گل افتاب گردون با روبان؟,عکس گل افتاب گردون با روبان؟,تصوير جديد گل افتاب گردون با روبان؟,تصوير اين ماه گل افتاب گردون با روبان؟,اخبار جديد در باره گل افتاب گردون با روبان؟,تصوير کيفيت دار گل افتاب گردون با روبان؟,تصوير مينياتوري گل افتاب گردون با روبان؟,کاريکاتور گل افتاب گردون با روبان؟,دانلود تصوير هاي  گل افتاب گردون با روبان؟,دانلود تصوير گل افتاب گردون با روبان؟,عکس گل افتاب گردون با روبان؟,فروش برنامه هنر های دستی،خرید برنامه آموزش روبان دوزی،دانلود برنامه روبان دوزی،خرید سی دی روبان دوزی،

حسین بازدید : 345 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

 آموزش نرم افزاری ربان دوزی به صورت تصویری

روبان دوزی

آموزش سرمه دوزی و روبان دوزی به صورت تصویری 

محتویات این مجموعه:

» وسایل اولیه و مواد اولیه در سرمه دوزی و روبان دوزی

» آماده سازی سرمه دوخت زناردوزی خوابیده

» پیاده کردن طرح و نصب ترمه روی کارگاه

» معرفی سرمه دوزی وسایل مورد نیاز

» ساتن دوزی یکسره و کوتاه و بلند

» آموزش دوخت سنتی و ایرانی

» دوخت زناردوزی برجسته نوع

» دوخت گل های برجسته نوع

» پیاده کردن طرح روی پارچه

» دوخت گل مینای خوابیده

» پروانه دوزی روی پارچه

» پروانه دوزی روی پارچه

» دوخت چشم خروسی

» برگ دوزی جناخی باز

» دور دوزی و لبه دوزی

» دوخت برگ برجسته

» معرفی روبان دوزی

» ردوزی روی پارچه

» دوخت زرک دوزی

» روش دوخت گل

» برگ دوزی 

سر فصل های مجموعه سرمه دوزی وروبان دوزی

 فصل ۱:

»پیاده کردن طرح وو نصب ترمه روی کارگاه

»معرفی روبان دوزی وسایل و مواد اولیه

»پیاده کردن طرح روی پارچه

»دوخت گل های برجسته ۱

»دوخت گل های برجسته ۲

»دور دوزی و لبه دوزی ۱

»دور دوزی و لبه دوزی ۲

»ساقه دوزی روی پارچه

»پروانه دوزی روی پارچه

»پر دوزی روی پارچه

»روش دوخت گل ۱

»روش دوخت گل ۲

»برگ دوزی

فصل ۲ :

»آماده سازی سرمه دوخت زناردوزی خوابیده

»معرفی سرمه دوزی وسایل مورد نیاز

»دوخت زناردوزی برجسته نوع ۱

»دوخت زناردوزی برجسته نوع ۲

»دور دوزی و لبه دوزی ۳

»دوخت گل مینا خوابیده

»دوخت زرک دوزی

فصل ۳

»ساتن دوزی یکسره و کوتاه بلند

»دوخت چشم خروسی

»برگ دوزی جناغی باز

»دوخت برگ برجسته

قابل استفاده در کامپیوتر و قابل پخش در کامپیوتر , چند سانه ای , مولتی مدیاشماره مجوز وزارت ارشاد اسلامی

شماره مجوز155/786433

توصیه ای مهم:برای برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :

لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد.ارسال سریع به سراسر کشور و با اطمینان خاطر خرید کنید.کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

 قیمت: 20,000 تومان

 روش خرید: برای خرید آموزش سرمه دوزی و روبان دوزی به صورت تصویری{جدیدترین ورژن}، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویلبگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک 

 

روبان

 

  موضوع مرتبط:

ساخت گل لاله روبانی


 کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,مشاهده فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,نسخه جديد فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود آموزش تصويري روبان دوزي؟,فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,فيلم اکشن آموزش تصويري روبان دوزي؟,فيلم کمدي آموزش تصويري روبان دوزي؟,فيلم قشنگ آموزش تصويري روبان دوزي؟,فيلم جديد آموزش تصويري روبان دوزي؟,فيلم هاي  آموزش تصويري روبان دوزي؟, پشت صحنه فيلم  آموزش تصويري روبان دوزي؟,تصاوير فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,بازيگر فيلم  آموزش تصويري روبان دوزي؟,تيتراژ فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,نقد فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,سوتي فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم  آموزش تصويري روبان دوزي؟,فيلم قديمي آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم جذاب آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود زيرنويس آموزش تصويري روبان دوزي؟,زيرنويس آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم هاليوودي آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم با کيفت720 آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم با کيفيت320 آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم کم حجم آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم ايراني آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم هندي آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم امريکايي آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود فيلم آلماني آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  آموزش تصويري روبان دوزي؟,برنامه کاربردي آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود برنامه آموزش تصويري روبان دوزي؟,برنامه توپ آموزش تصويري روبان دوزي؟,برنامه کاربردي ويندوز آموزش تصويري روبان دوزي؟,برنامه خوب آموزش تصويري روبان دوزي؟,برنامه بهينه سازي  آموزش تصويري روبان دوزي؟, برنامه پشتيبان گيري آموزش تصويري روبان دوزي؟,برنامه جديد آموزش تصويري روبان دوزي؟,برنامه بهينه سازي به نام آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود نرم افزار دکستاب آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود نرم افزار جديد آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود نرم افزار قديمي آموزش تصويري روبان دوزي؟,تصوير آموزش تصويري روبان دوزي؟,بهترين تصوير آموزش تصويري روبان دوزي؟,جديدترين تصوير آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود تصوير آموزش تصويري روبان دوزي؟,مشاهده جديد ترين تصوير آموزش تصويري روبان دوزي؟,عکس آموزش تصويري روبان دوزي؟,تصوير جديد آموزش تصويري روبان دوزي؟,تصوير اين ماه آموزش تصويري روبان دوزي؟,اخبار جديد در باره آموزش تصويري روبان دوزي؟,تصوير کيفيت دار آموزش تصويري روبان دوزي؟,تصوير مينياتوري آموزش تصويري روبان دوزي؟,کاريکاتور آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود تصوير هاي  آموزش تصويري روبان دوزي؟,دانلود تصوير آموزش تصويري روبان دوزي؟,عکس آموزش تصويري روبان دوزي؟,فروش سی دی آموزش روبان دوزی،خرید برنامه آموزش روبان دوزی،دانلود برنامه روبان دوزی،اموزش روبان دوزی،سرمه دوزی،فیلم روبان دوزی،

حسین بازدید : 339 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

 ساخت پاپیون با روبان

پاپیون روبانی

آموزش تصویری ساخت پاپیون با روبان

پاپیون

 

 

» توصیه وپیشنهاد:مجموعه کامل روبان دوزی

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي طرز درست کردن پاپيون؟,دانلود برنامه طرز درست کردن پاپيون؟,برنامه توپ طرز درست کردن پاپيون؟,برنامه کاربردي ويندوز طرز درست کردن پاپيون؟,برنامه خوب طرز درست کردن پاپيون؟,برنامه بهينه سازي  طرز درست کردن پاپيون؟, برنامه پشتيبان گيري طرز درست کردن پاپيون؟,برنامه جديد طرز درست کردن پاپيون؟,برنامه بهينه سازي به نام طرز درست کردن پاپيون؟,دانلود نرم افزار دکستاب طرز درست کردن پاپيون؟,دانلود نرم افزار جديد طرز درست کردن پاپيون؟,دانلود نرم افزار قديمي طرز درست کردن پاپيون؟,تصوير طرز درست کردن پاپيون؟,بهترين تصوير طرز درست کردن پاپيون؟,جديدترين تصوير طرز درست کردن پاپيون؟,دانلود تصوير طرز درست کردن پاپيون؟,مشاهده جديد ترين تصوير طرز درست کردن پاپيون؟,عکس طرز درست کردن پاپيون؟,تصوير جديد طرز درست کردن پاپيون؟,تصوير اين ماه طرز درست کردن پاپيون؟,اخبار جديد در باره طرز درست کردن پاپيون؟,تصوير کيفيت دار طرز درست کردن پاپيون؟,تصوير مينياتوري طرز درست کردن پاپيون؟,کاريکاتور طرز درست کردن پاپيون؟,دانلود تصوير هاي  طرز درست کردن پاپيون؟,دانلود تصوير طرز درست کردن پاپيون؟,عکس طرز درست کردن پاپيون؟,فروش برنامه روبان دوزی،دانلود روبان دوزی،فروش سی دی آموزش روبان دوزی،خرید پستی برنامه روبان دوزی،آموزش ساخت پاپیون با روبان،خرید سی دی روبان دوزی،

حسین بازدید : 494 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

 آموزش دوخت گل لاله با روبان (نوار ساتن) 

روبان دوزی گل لاله
 
 
دوخت گلبرگ های لاله را مرحله به مرحله برای شما گذاشتم شکوفه ها هم گره فرانسوی هستند.
 
 
روبان دوزی گل لاله
روبان دوز گل لاله
..
روبان دوزی گل لاله
..
روبان دوز گل لاله
..
روبان دوزی گل لاله
..
روبان دوزی گل لاله
..
روبان دوزی گل لاله
..
روبان دوزی گل لاله
..
روبان دوزی گل لاله
منبع : aftab92.mihanblog.com
 
 
 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي روبان دوزي گل لاله؟,دانلود برنامه روبان دوزي گل لاله؟,برنامه توپ روبان دوزي گل لاله؟,برنامه کاربردي ويندوز روبان دوزي گل لاله؟,برنامه خوب روبان دوزي گل لاله؟,برنامه بهينه سازي  روبان دوزي گل لاله؟, برنامه پشتيبان گيري روبان دوزي گل لاله؟,برنامه جديد روبان دوزي گل لاله؟,برنامه بهينه سازي به نام روبان دوزي گل لاله؟,دانلود نرم افزار دکستاب روبان دوزي گل لاله؟,دانلود نرم افزار جديد روبان دوزي گل لاله؟,دانلود نرم افزار قديمي روبان دوزي گل لاله؟,تصوير روبان دوزي گل لاله؟,بهترين تصوير روبان دوزي گل لاله؟,جديدترين تصوير روبان دوزي گل لاله؟,دانلود تصوير روبان دوزي گل لاله؟,مشاهده جديد ترين تصوير روبان دوزي گل لاله؟,عکس روبان دوزي گل لاله؟,تصوير جديد روبان دوزي گل لاله؟,تصوير اين ماه روبان دوزي گل لاله؟,اخبار جديد در باره روبان دوزي گل لاله؟,تصوير کيفيت دار روبان دوزي گل لاله؟,تصوير مينياتوري روبان دوزي گل لاله؟,کاريکاتور روبان دوزي گل لاله؟,دانلود تصوير هاي  روبان دوزي گل لاله؟,دانلود تصوير روبان دوزي گل لاله؟,عکس روبان دوزي گل لاله؟,فروش سی دی آموزش روبان دوزی،دانلود روبان دوزی،آموزش روبان دوزی گل لاله،سی دی روبان دوزی،سی ،گلسازی
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 1,249
  • بازدید سال : 23,310
  • بازدید کلی : 876,955
  • کدهای اختصاصی