loading...
پارسیان آموز
حسین بازدید : 576 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

درمان انواع مراقبتهای جنسی درکودکان 

 مراقبت های جنسی کودکان

معرفی محصول:

» آیا کودک شما نسبت به مسائل جنسی حساس هست؟

» آیا کودک شما پیش فعال جنسی دارد؟

» آیا نگران کودک خود نسبت به مسائل جنسی هستید؟

» چه مسائلی را باید نسبت به کودک خود بدانیم تا دچا تحریکات جنسی نشود؟

» پوشش مناسب والدین در حضور کودکان چگونه باید باشد؟

» حد و مرز رعایت پوشش در حضور فرزندان چیست؟

» آیا بین دختران و پسران در این باره تفاوتی هست؟

» بی‌مبالاتی در روابط جنسی والدین چه اثرهایی بر روحیه کودکان دارد؟

» چگونه باید عفت یا مراقبت جنسی را در حضور کودکان رعایت کرد؟

» آیا اصلا نیازی به چنین مراقبتهایی هست؟

این‌ها از جمله پرسش‌هایی است که آگاهیهایی درباره آن را در ادامه این مطلب پیش رویتان نهاده‌ایم.

جام جم سرا: در دوران شیر خوارگی و خصوصاً نوزادی، کودک خود را از مادرش جدا نمی بیند. به نحوی که خود و مادر را موجود واحدی می بیند.کودک آن چنان خود را به مادر نزدیک می بیند که وقتی سینه مادر را می مکد احساس می کند، دارد مادرش را می خورد .

در دوران طفولیت، دیدن یا لمس کردن سینه مادر، پاسخ های مکیدن را در کودک پدید می آورد که می توان این خواسته را با شیر دادن به کودک، ارضا کرد .

اما در دوران کودکی (سه تا چهار سالگی به بعد) دیدن پدر یا مادر برهنه، بر انگیخته شدن و تحریک و میل جنسی کودک را سبب می شود که به هیچ وجه نمی توان در یک زمینه کودک را ارضا کرد .

در حضور فرزندان پسر و دختر خود به صورت عریان و نیمه عریان حاضر می شوند. برخی از آن ها فکر می کنند با این کار، حساسیت جنسی فرزندانشان کم خواهد شد و چشم فرزندشان از دیدن صحنه ها پر خواهد شد. در صورتی که 3 تا 4 سالگی، سن بیداری جنسی و تشکیل خاطرات در ذهن کودکان است و در 5 تا 7 سالگی، کودکان، وقتی با بدن برهنه والدین مواجه می شوند، کنجکاو می شوند که بدن آن ها چه ویژگی هایی دارد و همین ممکن است خطرآفرین و نگران کننده باشد .

میزان پوشش در خانواده های مختلف، با فرهنگ ها و اعتقادات مختلف، متفاوت است. رعایت پوشش مناسب بر اساس الگوهای اخلاقی و اسلامی در خانواده بسیار مهم و با ارزش است و ثبات و آرامش و امنیت در خانواده ایجاد می کند. پوشش مناسب نه تنها سبب آرامش والدین می شود، بلکه رشد طبیعی کودکان را نیز تضمین می کند. بر عکس، عریان و نیمه عریان بودن، پوشیدن لباس های تنگ و چسبان که اعضای بدن را به صورت برجسته نشان می دهد، در حضور فرزندان که به سن تمیز رسیده اند،خصوصاً فرزندان غیر هم جنس، می تواند بسته به سنین متفاوت آن ها، تبعات و اثرات منفی متفاوتی به جای بگذارد .

شایسته است والدین با نشان دادن حساسیت و رعایت پوشش مناسب در حضور کودکان و در ارتباط با غیرمحارم، کودکان را از 4 سالگی به بعد با محارم و غیرمحارم آشنا کنندو میزان پوشش مناسب و عدم تماس بدن با نامحرم را بوضوح برای کودکان توضیح دهند
ش.م:956/652

 

قیمت: 19,000 تومان

روش خرید: برای خرید درمان انواع مراقبتهای جنسی درکودکان/جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید درمان انواع مراقبتهای جنسی درکودکان/جدید و کامل - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

 خريد  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي اصلي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد رايگان سي دي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد رايگان  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي رايتي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي بازي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي فيلم  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خديد سي دي کارتون  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد سي دي انميشن  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD بازي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD نرم افزار  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD کارتون  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد CD انميشن  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD   درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD بازي  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD نرم افزار  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD آموزش  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD انميشن  درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,خريد DVD   درمان انواع مراقبتهاي جنسي درکودکان؟,پیش فعال،پزشکی،مراقبت های جنسی،روانشناسی کودک،سی دی آموزشی،درمان خود ارضایی،

حسین بازدید : 358 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

آموزش ساخت کاردستی اوریگامی

اوریگامی، هنر و اندیشه تا کردن کاغذ، از کاردستی‌های جذاب ژاپنی است که امروزه در سراسر دنیا علاقه‌مندان و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. هدف این هنر زیبا، خلق طرح‌ها و اشکال مختلف با کمک تا زدن‌های مکرر کاغذ به روش‌های خاص می‌باشد. “اوری” در ژاپنی به معنی با اندیشه تا زدن و “گامی” به معنی کاغذ است که ترکیب این دو با یکدیگر واژه اوریگامی را می‌سازد.با اوریگامی می‌توان شکل‌های متفاوتی از جمله بسیاری از حیوانات، پرندگان، ماهی‌ها، گل‌ها، وسایل بازی، دکوری‌ها، انواع هواپیماها، شکل‌های هندسی، اشکال مختلف گرافیکی و غیره را خلق کرد.

امروز یه نمونه براتون گذاشتم امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد.

برای ساخت این نمونه گل تصاویر زیر را دنبال کنید.

ساخت مرحله به مرحله گل  

 وسایل مورد نیاز: 

 آموزش مرحله به مرحله گلسازی 

کاردستی اوریگامی 

آموزش گام ب گام گلسازی

آموزش ساخت کاردستی اوریگامی 

اوریگامی 

کاردستی اوریگامی 

کاردستی 

آموزش گلسازی

 

 

توصیه وپیشنهاد:کتاب های کاردستی های اوریگامی

 

 


 کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

کتاب های هنر اوریگامی،کتاب کامل هنر اوریگامی،آموزش ساخت کاردستی های اوریگامی،آموزش مرحله به مرحله کاردستیاوریگامی،اوریگامی،انواع تا کردن کاغذ،تا کردن کاغذ،تا کردن کاغذ، کاردستی ژاپنی،تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,بهترين تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,جديدترين تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,دانلود تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,مشاهده جديد ترين تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,عکس کاردستي هاي اوريگامي؟,تصوير جديد کاردستي هاي اوريگامي؟,تصوير اين ماه کاردستي هاي اوريگامي؟,اخبار جديد در باره کاردستي هاي اوريگامي؟,تصوير کيفيت دار کاردستي هاي اوريگامي؟,تصوير مينياتوري کاردستي هاي اوريگامي؟,کاريکاتور کاردستي هاي اوريگامي؟,دانلود تصوير هاي  کاردستي هاي اوريگامي؟,دانلود تصوير کاردستي هاي اوريگامي؟,عکس کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي اصلي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد رايگان سي دي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد رايگان کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي رايتي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي فيلم کاردستي هاي اوريگامي؟,خديد سي دي کارتون کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD نرم افزار کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD کارتون کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD  کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD نرم افزار کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD آموزش کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD  کاردستي هاي اوريگامي؟,

حسین بازدید : 411 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه کامل کتاب‌های هنر اوریگامی

کتاب کاردستی اوریگامی

اوریگامی، هنر و اندیشه تا کردن کاغذ، از کاردستی‌های محبوب ژاپنی می‌باشد که امروزه در سراسر دنیا علاقه‌مندان و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در واقع هدف این هنر زیبا، خلق طرح‌ها و اشکال مختلف با کمک تا زدن‌های مکرر کاغذ به روش‌های خاص می‌باشد. “اوری” در ژاپنی به معنی با اندیشه تا زدن و “گامی” به معنی کاغذ است که ترکیب این دو با یکدیگر واژه اوریگامی را می‌سازد.با اوریگامی می‌توان شکل‌های متفاوتی از جمله بسیاری از حیوانات، پرندگان، ماهی‌ها، گل‌ها، وسایل بازی، دکوری‌ها، انواع هواپیماها، شکل‌های هندسی، اشکال مختلف گرافیکی و غیره را خلق کرد.

این بسته هنری که در تلاشی دیگر از گروه بربالهای کتاب گردآوری شده است، مجموعه‌ای است بی‌نظیر از بهترین و پرخواننده‌ترین کتاب‌های آموزش هنر اوریگامی که برای بهره‌مندی و لذت هرچه بیشتر از انجام این کاردستی، تقدیم به دوستداران این هنر زیبا شده است.

معرفی محصول:

مجموعه کامل کتاب‌های هنر اوریگامی

اوریگامی هنر جذاب جان دادن به کاغذ است که باعث پرورش خلاقیت و حافظه می‌شود. این هنر طیف بسیار گسترده‌ای از سنین را در بر می‌گیرد، از کودکان دبستانی تا اساتید دانشگاه، تمام مردم می‌توانند از آن لذت برده و با خلق طرح‌های جدید و زیبا به تاریخ اوریگامی بپیوندند، حتی شما!

طرح‌ها و شکل‌های اوریگامی با یک برگ کاغذ مربعی شکل انجام می‌شوند که می‌توان با انتخاب کاغذهای رنگی زیبا به نتیجه کار جلوه‌ی زیباتر و جذاب‌تری بخشید.

اوریگامی فواید بسیاری از جمله هماهنگی بین چشم و دست را در بر دارد و لازمه آن داشتن مهارت و دقت کافی است. این هنر خلاق و پویا به گونه‌ای است که منجر به افزایش شکیبایی و صبر، مهارت‌های خاص جسمانی، نتیجه‌گیری‌های منطقی و ریاضی، افزایش نوآوری و تقویت قوه تخیل در کارهای فکری می‌شود.
برای یادگیری اولیه و اصولی نیاز به پیروی از طرح‌های ابتدایی و ساده‌ای است که مراحل کار را به صورت گام به گام نشان دهند. همچنین برای کسب ایده‌های نو به منظور انجام پروژه‌های بسیار خاص و منحصر به فرد نیاز به مراجعی برای الهام گرفتن از تصاویر، الگوها و آموزش‌های بی‌نظیر آنها است که همه این‌ها به صورت کامل و جامع در این مجموعه استثنایی گنجانده شده‌اند.
محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:
» بیش از ۱۲۰ کتاب آموزشی ارزشمند و طبقه‌بندی شده هنر اوریگامی
» تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها و مجلات
» نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
» بسته‌بندی شکیل و زیبا
مجموعه کتاب‌ها:
این بسته هنری فوق‌العاده زیبا شامل بیش از ۱۲۰ کتاب آموزشی از کتاب‌های مطرح دنیا در زمینه هنر و علم اوریگامی است که حاوی کتاب‌هایی برای آموزش ابتدایی و اصولی مخصوص افراد تازه‌کار و مبتدی و همچنین کتاب‌های آموزش حرفه‌ای و پیشرفته اوریگامی برای کسانی که آشنایی قبلی با این هنر دارند، می‌باشد.
در لیست زیر به صورت اجمالی عناوین موجود در بین کتاب‌های این مجموعه هنری منحصر‌به‌فرد ارائه شده است:
» انواع هواپیما
» حیوانات
» پرندگان و حشرات
» جانوران دریایی
» اریگامی ژوراسیک
» گل‌ها
» جعبه‌ها
» اوریگامی با دلار
» تزئینات کریسمس
» اوریگامی‌های دوستانه
» تزئینات و دکوراسیون منزل
» سطوح و اجسام چند وجهی
» اوریگامی سه بعدی
» دانشنامه‌ها
» مجموعه‌های عمومی.
کتاب‌های موجود در این بسته جامع اغلب در فرمت PDF بوده و برخی از آنها نیز در فرمت‌های DJVU ، JPG و EPUB هستند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
این مجموعه در 1 دی وی دی با بسته‌بندی زیبا و شکیل و طبقه‌بندی کتاب‌ها و تصاویر جلد‌های آنها، تقدیم علاقمندان خواهد گردید. 
تصاویر جلد برخی از کتابهای این مجموعه:

 

کتاب های اوریگامی

 

 

کاردستی اوریگامی

 

قیمت: 14,800 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه کامل کتاب‌های هنر اوریگامی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه کامل کتاب‌های هنر اوریگامی

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

خريد کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي اصلي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد رايگان سي دي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد رايگان کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي رايتي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي فيلم کاردستي هاي اوريگامي؟,خديد سي دي کارتون کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد سي دي انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD نرم افزار کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD کارتون کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد CD انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD  کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD بازي کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD نرم افزار کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD آموزش کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD انميشن کاردستي هاي اوريگامي؟,خريد DVD  کاردستي هاي اوريگامي؟, کاردستی های اوریگامی،کاردستی های درآمد زا،،کتاب اوریگامی،آموزش ساخت کاردستی ،ساخت مرحله به مرحله کاردستی،آموزش گام به گام کاردستی،کاردستی های زیبا،کاردستی های جذاب،

حسین بازدید : 379 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

 جدید ترین مجموعه قصه به دو زبان فارسی و انگلیسی برای دلبندانتان
 

قصه های کودکانه 

 

معرفی محصول:

مجموعه از بهترین قصه های خاطره انگیز به دو زبان فارسی و انگلیسی
به همراه گزیده ای از قصه های شب مناسب برای خواب کودکان
مناسب برای مهد کودک هاو کودکستان و مدارس
مناسب برای تقویت زبان
این مجموعه شامل قصه های:

» آرش کمان گیر
» شش جوجه کلاغ و یک روباه
» امیر ارسلان نامدار
» انگشت طلایی
» بز بز قندی
» پری کوچولو
» پینوکیو
» تام انگشتی
» تورب
» تیز چنگال و ماهیچه دوست
» حسن و گلی
» حسن کچل
» حسن و خانم حنا
» خاله پیرزن
» خرگوش شجاع
» خروس زری پیرهن پری
» رامین در جنگل
» زبون دراز
» زورو
» سند باد
» سیندرلا
» شاپرک خانم
» شاه زاده کوچولو
» شغال دانشمند
» شهر موش ها
» دالی موشه
» عروسی
» علی در شهر شیطان
» علی مردان خان
» غنچه گل 
» غول خود خواه
» کدو قلقله زن
» کرم شب تاب
» گربه ای چکمه پوش
» گربه های اشرافی
» گردن کج گلابی
» لورل هاردی
» ماری پاپ نیز
» ماه و پلنگ
» موش شکمو
» آزاده و خط کش جادویی
» آلیس در سرزمین عجایب
» آهوی نقره ای
» اسباب بازی
» بادبادک محسن
» بره ناقلا

» بلبل زیبا

» بیبی گلاب
» بیبی مهربان
» پرستوی باهوش
» پریسا کوچولو
» توپ قلقلی
» تولد مادر بزرگ
» جنگل بزرگ
» خاله سوسک
» خانم بهار با مداد رنگی ها
» خوشه های گندم
» خیاط خوش قول
» درخت سیب طلایی
» دوستی با بهار
» دهکده مهربانی
» دید بازدید عید
» رودخانه قصه گو
» ستاره دنباله دا

» شهر تنبل

» شهر موش ها قسمت 1 تا 4
» عروسک ستاره
» فانوس قدیمی
» فرشته مهربون
» فیل کوچولو
» قصه های گالیور
» کتاب داستان
» موش زیرک
» مهمان های نا خوانده
»  نازی کوچولو
قابل اجرا در کامپیوتر و دستگاه های پخش خانگی

شماره مجوز 13-754865


 

قیمت: 12,000 تومان

روش خرید: برای خرید قصه های کودکانه/ kids stories /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید قصه های کودکانه/ kids stories  /اورجینال 

 

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید:
برنامه کاربردي قصه هاي کودکانه؟,دانلود برنامه قصه هاي کودکانه؟,برنامه توپ قصه هاي کودکانه؟,برنامه کاربردي ويندوز قصه هاي کودکانه؟,برنامه خوب قصه هاي کودکانه؟,برنامه بهينه سازي  قصه هاي کودکانه؟, برنامه پشتيبان گيري قصه هاي کودکانه؟,برنامه جديد قصه هاي کودکانه؟,برنامه بهينه سازي به نام قصه هاي کودکانه؟,دانلود نرم افزار دکستاب قصه هاي کودکانه؟,دانلود نرم افزار جديد قصه هاي کودکانه؟,دانلود نرم افزار قديمي قصه هاي کودکانه؟,خريد قصه هاي کودکانه؟,خريد سي دي قصه هاي کودکانه؟,خريد سي دي اصلي قصه هاي کودکانه؟,خريد رايگان سي دي قصه هاي کودکانه؟,خريد رايگان قصه هاي کودکانه؟,خريد سي دي رايتي قصه هاي کودکانه؟,خريد سي دي بازي قصه هاي کودکانه؟,خريد سي دي فيلم قصه هاي کودکانه؟,خديد سي دي کارتون قصه هاي کودکانه؟,خريد سي دي انميشن قصه هاي کودکانه؟,خريد CD قصه هاي کودکانه؟,خريد CD بازي قصه هاي کودکانه؟,خريد CD نرم افزار قصه هاي کودکانه؟,خريد CD کارتون قصه هاي کودکانه؟,خريد CD انميشن قصه هاي کودکانه؟,خريد DVD  قصه هاي کودکانه؟,خريد DVD بازي قصه هاي کودکانه؟,خريد DVD نرم افزار قصه هاي کودکانه؟,خريد DVD آموزش قصه هاي کودکانه؟,خريد DVD انميشن قصه هاي کودکانه؟,خريد DVD  قصه هاي کودکانه؟,گزیده داستان های کودکانه،داستانک،سی دی قصه های کودکانه،قصه های مناسب کودکان،
حسین بازدید : 293 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه بی نظیر کودک متفکر برای والدین متفکر

کودک باهوش

معرفی محصول:

 

مجموعه بی نظیر کودک متفکر برای والدین متفکر
آیا میدانید حدود 50% از رشد هوشی کودک بین زمان تولد تا 4 سالگیو حدود 30% بین 4 تا 8 سالگی و 20% باقیمانده بین 8 تا 17 سالگی شکل می گیرد
آینده کودک خود را از هم اکنون بسازید .

کودک باهوش

» قیمت این مجموعه به صورت کامل در اروپا و آمریکا 250 دلار می باشد.
» مجموعه ای که ذهن کودک شما را بارور می کند
» مناسب برای رده سنی 9 ماه تا 5 سال
» اولین مجموعه آموزشی آماده شده برای کودکان پیش دبستانی در دنیا
» برنده 60 جایزه بین المللی کودک در 110 کشور
» با این مجموعه ارزشمند گام بزرگی در جهت
» رشد هوشی کودک دلبندتان بردارید
در این مجموعه کودک شما با موارد زیر آشنا می شود:
» کودک یاد می گیرد چگونه فکر کند و چگونه در بازی های
» مختلف خلاقیت فکر خود را افزایش دهد.
کودک با هوش


» کودک می آموزد که جگونه به الگو ها و مطالب پیرامون خودبه طریقی منطقی نگاه کند.
» نشاط و شادابی از طریق بازی با هم سن و سالان خود وبازی های مختلف اسامی حیوانات را می آموزد. اشکال و رنگ ها را یاد می گیرد
» با حروف و اعداد آشنا می شود.با 3 زبان زنده دنیا آشنا می شود.
» با موسیقی ، ریتم ها و هارمونی ها آشنا می شود
» رنگ ها و نقاشی ها و ... را می آموزد.
قسمت های مختلف این مجموعه شامل :
» (Right Brain) تفکر خلاق
برای سنین : 9 ماه -2سال

این ویدئو و ویدئوی تفکر منطقی مکمل یکدیگرندبرای عرضه و آموزش انواع فعالیت ها و تصورات منطقی و خلاقانه.
تفکر خلاق از موزیک کلاسیک و صداهای آرام تشکیل شدهو سرشار از افکار خلاقانه ،هنر و نقاشی ، شعر ،تخیل و... است.
» (Left Brain) تفکر منطقی
برای سنین : 9 ماه -2سال
این ویدئو و ویدئوی تفکر خلاق مکمل یکدیگرندبرای عرضه وآموزش انواع فعالیت ها و تصورات منطقی و خلاقانه.
تفکر منطقی از موزیک کلاسیک و صداهای آرام تشکیل شدهو در منطق ،الگوها ،حروف و اعداد ،ترتیبتجزیه و تحلیل جزئیات و... کاوش می کند.
» آشنایی با اعداد
برای سنین : 2-5 سال
معرفی اعداد از 1 تا 20 ،کوچولوهای جذاب ، آوازهای شاد ،اشیا ،انیمیشن های پر از رنگ این برنامه ی جذاب و خیره کننده را تشکیل می دهد.
» (Art) هنر
برای سنین : 2-5 سال
شامل مهارتهای نقاشی مثل رنگ ، بافت و ترکیبفعالیت های شاد ،سبک های نقاشی و نقاشی های هنرمندانکلاسیک مانند ونگوگ "شب پرستاره"

 




 

» (Peek-a-Boo) قایم باشک
برای سنین : 1-3 سال
این ویدئو موضوعات مهمی مانند دوام اشیاء ،ارتباطات ، علت ومعلول ها ،پایه های زبانو چیزهای بسیار دیگری را مطرح می کند.کودکان و نوباوه ها از دیدن این تصاویر فریبنده ،چهره های کودکانهاشعار وموزیک ها و بازیهای قایم باشک لذت خواهند برد.
» (Animals) حیوانات
برای سنین : 1-4 سال
انواع حیوانات سرگرم کننده و اجزای شگفت انگیز آنهامثل باله ها . حشرات زیبا ، بال های شگفت انگیز و...
» (Shapes & Colors) اشکال و رنگ ها
برای سنین : 4-1 سال
معرفی 12 شکل و 12 رنگ ، به همراه سرودهای جذاب و گیرا
» Laugh & Learn (خنده و یادگیری)
برای سنین : 1-5 سال
بیننده های جوان از دیدن چهره های ساده و بامزه بازی ها، مسابقه ها ،موسیقی وچیزهای دیگر لذت خواهند برد.
» (Music)موزیک
برای سنین : 2-5 سال
شامل پایه های موسیقی مثل ریتم ، زمان، هارمونی و توازنزیر و بم صدا و چیزهای بسیار دیگر با ترکیبی از ترانه ها و آهنگ ها و انیمیشین های پر از رنگ .
» (آشنایی با حروف الفبا)
برای سنین : 2-5سال
معرفی حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و صدای حروف توسط اشیا وکودکان
» (Jingle Bells) صدای زنگوله ها
برای سنین : 1 سال به بالا
دراین قسمت،تصاویر موزیکال ،مناظر خیره کننده و صداهای فصل کریسمسصحنه های شاد و گرم شامل قطارهای اسباب بازیتزئینات درخشنده ، کارخانه آبنبات های چوبی و ...
» آشنایی با زبان انگلیسی -فرانسوی -اسپانیایی
برای سنین : 5-1 سال
آموزش بیش از 50 عبارت ، شامل رنگ ها ، اعدادبرخی اشیاء برگزیده ، کارها و اصطلاحات خانوادگیبوسیله گوینده موزیک شاد و ترانه های کودکانه ی انگلیسی.
به همراه بخش دوره واژگان 

شامل 3 دی وی دی
قابل اجرا در کامپیوتر و دستگاههای پخش دی وی دی

 

قیمت: 13,800 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه بی نظیر کودک متفکر برای والدین متفکر ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه بی نظیر کودک متفکر برای والدین متفکر

 

 

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود برنامه بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود نسخه جديد  بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود برنامه ي بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود برنامه جديد بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود نسخه جديد  بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود نسخه جديد برنامه  بهترين روش آموزش کودک؟,برنامه توپ بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود برنامه توپ بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود برنامه زيبا بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود نسخه قبلي برنامه بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود کرک برنامه  بهترين روش آموزش کودک؟, رمز برنامه بهترين روش آموزش کودک؟,کيجين برنامه بهترين روش آموزش کودک؟,نسخه جديد برنامه  بهترين روش آموزش کودک؟,سايت برنامه بهترين روش آموزش کودک؟,سايت  بهترين روش آموزش کودک؟,برنامه جديد بهترين روش آموزش کودک؟,نقد برنامه بهترين روش آموزش کودک؟,خريد برنامه بهترين روش آموزش کودک؟,خريد نقدي  بهترين روش آموزش کودک؟,download بهترين روش آموزش کودک؟,download program بهترين روش آموزش کودک؟,danlod barname بهترين روش آموزش کودک؟,برنامه کاربردي بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود برنامه بهترين روش آموزش کودک؟,برنامه توپ بهترين روش آموزش کودک؟,برنامه کاربردي ويندوز بهترين روش آموزش کودک؟,برنامه خوب بهترين روش آموزش کودک؟,برنامه بهينه سازي  بهترين روش آموزش کودک؟, برنامه پشتيبان گيري بهترين روش آموزش کودک؟,برنامه جديد بهترين روش آموزش کودک؟,برنامه بهينه سازي به نام بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود نرم افزار دکستاب بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود نرم افزار جديد بهترين روش آموزش کودک؟,دانلود نرم افزار قديمي بهترين روش آموزش کودک؟,خريد بهترين روش آموزش کودک؟,خريد سي دي بهترين روش آموزش کودک؟,خريد سي دي اصلي بهترين روش آموزش کودک؟,خريد رايگان سي دي بهترين روش آموزش کودک؟,خريد رايگان بهترين روش آموزش کودک؟,خريد سي دي رايتي بهترين روش آموزش کودک؟,خريد سي دي بازي بهترين روش آموزش کودک؟,خريد سي دي فيلم بهترين روش آموزش کودک؟,خديد سي دي کارتون بهترين روش آموزش کودک؟,خريد سي دي انميشن بهترين روش آموزش کودک؟,خريد CD بهترين روش آموزش کودک؟,خريد CD بازي بهترين روش آموزش کودک؟,خريد CD نرم افزار بهترين روش آموزش کودک؟,خريد CD کارتون بهترين روش آموزش کودک؟,خريد CD انميشن بهترين روش آموزش کودک؟,خريد DVD  بهترين روش آموزش کودک؟,خريد DVD بازي بهترين روش آموزش کودک؟,خريد DVD نرم افزار بهترين روش آموزش کودک؟,خريد DVD آموزش بهترين روش آموزش کودک؟,خريد DVD انميشن بهترين روش آموزش کودک؟,خريد DVD  بهترين روش آموزش کودک؟,آموزش اعداد به کودک،آموزش جملات به کودک،سرود های جذاب،اشکال حیوانات،شعر برای بچه ها،
حسین بازدید : 780 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه داستان های قدیمی برای کودکان

داستان های قدیمی برای کودکان


معرفی محصول:

مجموعه داستان های صوتی مخصوص کودکان

یادش بخیر قدیما صدای مرتضی احمدی رو تو قصه زیبای علیمردان خان رو همه ما که بچه های دهه 50 هستیم خوب یادمونه.دوست دارید یک بار دیگه همه اون داستانها رو بشنوید مجموعه داستان ناطق و زیبای قدیمی و خاطره انگیز و نایاب.یک دی وی دی

این مجموعه شامل داستان هایی از قبیل :

» عباسقلی خان 
» پسر بی ادب و بی هنری
» اسم او بود علیمردان خان
» اهل منزل زدستش به امان و الی آخر.....
» علیمردان خان
» 3 بچه خوک ( گرگه بد گنده )
» امیر ارسلان نامدار
» داستان جن پینه دوز
» سیندرلا
» زورو
» گربه چکمه پوش
» پینوکیو
» علیمردان در شهر شیطان
» آلیس در سرزمین عجایب
» انگشت طلایی
» آرش کمانگیر
» آوازه خوان های شهر قصه
» بز بز قندی
» دالی موشه
» دزده و مرغ فلفلی
» گالیور در جزیره کوتوله ها
» گردن کج گلابی با صدای مرحوم مقبلی و مرحوم مهر پرور
» غنچه گل سرخ
» سیندرلا
» غول خودخواه
» گربه های اشرافی و گربه های زیر شیروانی
» حسن و خانم حنا
» حسن کچل
» کدو قلقله زن
» کرم شب تاب
» خاله پیرزن ، گربه بلا موش ناقلا
» 6 جوجه کلاغ و 1 روباه
» آقا موش شکمو
» خاله سوسکه
» خاله سوسکه کجا میری
» خرگوش ها و ستاره ها
» ننه قوزی
» آهنگ کارتون های قدیمی (ترانه های گلنار - هاچ زنبور عسل -از سرزمین شمالی - لاکی لوک - آنشرلی و پرین -و...)
دوست دارید این آهنگ رو با تعداد زیادی از قصه هاش رو یکبار دیگه بشنویداگه دوست دارید خاطرات کودکیتون رو با بچه هاتون قسمت کنید این دی وی دی رو تهیه کنید.
با تهیه این مجموعه هم خاطرات دوران کودکی بزرگترها ها زنده می شه و هم مجموعه ای شاد و شنیدنی برای کوچکترها خواهید داشت

قیمت: 12,500 تومان

روش خرید: برای خرید خریدمجموعه 48 داستان صوتی قدیمی مخصوص کودکان DVD، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید خریدمجموعه 48 داستان صوتی قدیمی مخصوص کودکان DVD

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي داستان هاي قديمي کودکانه؟,دانلود برنامه داستان هاي قديمي کودکانه؟,برنامه توپ داستان هاي قديمي کودکانه؟,برنامه کاربردي ويندوز داستان هاي قديمي کودکانه؟,برنامه خوب داستان هاي قديمي کودکانه؟,برنامه بهينه سازي  داستان هاي قديمي کودکانه؟, برنامه پشتيبان گيري داستان هاي قديمي کودکانه؟,برنامه جديد داستان هاي قديمي کودکانه؟,برنامه بهينه سازي به نام داستان هاي قديمي کودکانه؟,دانلود نرم افزار دکستاب داستان هاي قديمي کودکانه؟,دانلود نرم افزار جديد داستان هاي قديمي کودکانه؟,دانلود نرم افزار قديمي داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد سي دي داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد سي دي اصلي داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد رايگان سي دي داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد رايگان داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد سي دي رايتي داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد سي دي بازي داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد سي دي فيلم داستان هاي قديمي کودکانه؟,خديد سي دي کارتون داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد سي دي انميشن داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد CD داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد CD بازي داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد CD نرم افزار داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد CD کارتون داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد CD انميشن داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد DVD  داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد DVD بازي داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد DVD نرم افزار داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد DVD آموزش داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد DVD انميشن داستان هاي قديمي کودکانه؟,خريد DVD  داستان هاي قديمي کودکانه؟,داستان های قدیمی،فایل های داستان کودکانه،فایل صوتی داستان،دی وی دی داستان،مجموعه داستان های قدیمی،آهنگ کارتون های قدیمی،آهنگ قدیمی برنامه کودک ،کارتون های قدیمی،
حسین بازدید : 404 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار رنگ آمیزی کودکان

نرم افزار رنگ آمیزی
 

معرفی محصول:

 

نرم افزار رنگ آمیزی

مجموعه طرح های سیاه و سفید آماده جهت رنگ آمیزی کودکان
بازیهای خلاقه وسیله غیر کلامی برای بیان احساسات و علاقه کودکان می باشند. کشیدن یک نقاشی یا تصویر آدمک می تواند آرامش و لذت را برای کودکان فراهم آورد و آنها را از فشارها رهایی بخشد.
نقاشی باعث تقویت قدرت خلاقه و نیروی ابتکار کودک می شود. کودک در سن 1 ـ 2 سالگی با مداد و یا خودکار شروع به خط خطی کردن می کند. کودک مداد و یا خودکار را در مشتش محکم گره کرده و با فشار و با شتاب و بدون هدف فقط خط خطی می کند.
کودک از اینکه می بیند با حرکت دست او و فشار مداد بر روی کاغذ اثری روی آن باقی می گذارد خیلی خوشحال شده و به لحاظ درونی احساس لذت واقعی و درونی به او دست می دهد. یک کارشناس در این باره می نویسد:
«بقای اثر کودک سرچشمه خوشی او را فراهم می آورد و کودک را در مقابل پدیده ای که از او به وجود آمده است قرار می دهد. کودک در برابر اثر خود مات و مبهوت و افسون شده، باقی می ماند و چون می داند که خود خالق آن است، بیشتر از پیش به ادامه خلاقیت خویش شایق می شود. او همان طوری که از صداهای خارج شده از حلقوم خود در 2 یا 3 ماهگی لذت می برد، همان طور از حرکات دست یا پای خود غرق در شادی می شود.
مجموعه رنگ آمیزی کودکان شامل :
» اشکال هندسی
» آتش نشان
» بادباک
» بالن
» برگ
» بهداشت
» پزشکی
» سبزیجات
» کارتون
» درخت
» کامپیوتر
» الفبای انگلیسی
» فضاپیما
» قطار
» قایق
» پاییز
» صوررت

» گل
» رنگ آمیزی کودک
» کشاورزی
» هواپیما
» حیوانات
» هلیکوپتر
» خانه
» میوه
» موسیقی
» موتور سیکلت
» اعداد
» اتومبیل
» ورزشی
و غیره..
مجموعه طرح های سیاه و سفید آماده جهت رنگ آمیزی کودکان
نام محصول : رنگ آمیزی کودکان , مجموعه طرح های سیاه و سفید آماده جهت رنگ آمیزی کودکان
1 تعداد دیسک : سی دی

 

قیمت: 2,500 تومان

روش خرید: برای خرید نرم افزار رنگ آمیزی کودکان (1CD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید نرم افزار رنگ آمیزی کودکان (1CD)


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود برنامه نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود نسخه جديد  نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود برنامه ي نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود برنامه جديد نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود نسخه جديد  نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود نسخه جديد برنامه  نرم افزار رنگ آميزي؟,برنامه توپ نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود برنامه توپ نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود برنامه زيبا نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود نسخه قبلي برنامه نرم افزار رنگ آميزي؟,دانلود کرک برنامه  نرم افزار رنگ آميزي؟, رمز برنامه نرم افزار رنگ آميزي؟,کيجين برنامه نرم افزار رنگ آميزي؟,نسخه جديد برنامه  نرم افزار رنگ آميزي؟,سايت برنامه نرم افزار رنگ آميزي؟,سايت  نرم افزار رنگ آميزي؟,برنامه جديد نرم افزار رنگ آميزي؟,نقد برنامه نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد برنامه نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد نقدي  نرم افزار رنگ آميزي؟,download نرم افزار رنگ آميزي؟,download program نرم افزار رنگ آميزي؟,danlod barname نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد سي دي نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد سي دي اصلي نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد رايگان سي دي نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد رايگان نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد سي دي رايتي نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد سي دي بازي نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد سي دي فيلم نرم افزار رنگ آميزي؟,خديد سي دي کارتون نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد سي دي انميشن نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد CD نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد CD بازي نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد CD نرم افزار نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد CD کارتون نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد CD انميشن نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد DVD  نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد DVD بازي نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد DVD نرم افزار نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد DVD آموزش نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد DVD انميشن نرم افزار رنگ آميزي؟,خريد DVD  نرم افزار رنگ آميزي؟,سی دی آموزش رنگ آمیزی،نرم افزار سرگرمی،نرم افزار رنگ آمیزی برای کودکان،برنامه رنگ آمیزی برای کودکان،
حسین بازدید : 269 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

بازی های فکری وهوشی

بازی های فکری کودکان

 

معرفی محصول:

بازی های فکری

انواع پازل ها ، سودوکو ، بازی با کلمات و ...
بسیار مناسب برای کودکان و نوجوانان
1 CD

 

قیمت: 7,500 تومان

روش خرید: برای خرید بازی های فکری و تصاویر هوشی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بازی های فکری و تصاویر هوشی

 

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
بازی های هوش،بازی های فکری،پازل،تصاویر هوشی،بازی کودکانه،بازی هوش،سرگرمی برای کودکان،بازي بازي هاي فکري؟,گيم بازي هاي فکري؟,دانلود بازي بازي هاي فکري؟,Download  بازي هاي فکري؟,Download game بازي هاي فکري؟,دانلود بازي اکشن بازي هاي فکري؟,danload bazi  بازي هاي فکري؟, بازي زيبا بازي هاي فکري؟,دانلود نسخه جديد بازي هاي فکري؟,دانلود بازي امسال  بازي هاي فکري؟,بهترين بازي  بازي هاي فکري؟, دانلود بازي جذاب  بازي هاي فکري؟, دانلود بازي هاي  بازي هاي فکري؟, دانلود  بازي هاي فکري؟, دانلود گيم  بازي هاي فکري؟,بازي پرطرفدار بازي هاي فکري؟,دانلود بازي  بازي هاي فکري؟,دانلود گيمز بازي هاي فکري؟,دالنود بازي قديمي بازي هاي فکري؟,دانلود بازي امسال بازي هاي فکري؟,نقد  بازي هاي فکري؟,نقدر بازي بازي هاي فکري؟,ترينر بازي بازي هاي فکري؟,رمز بازي بازي هاي فکري؟,کد بازي بازي هاي فکري؟,کد تقلب  بازي هاي فکري؟, کد تقلب بازي  بازي هاي فکري؟, کد هاي  بازي هاي فکري؟,کرک  بازي هاي فکري؟,کرک بازي بازي هاي فکري؟,مشکل در بازي بازي هاي فکري؟,تالار بازي بازي هاي فکري؟,بازي 2012 بازي هاي فکري؟,بازي عصر نوين بازي هاي فکري؟,بازي توپ  بازي هاي فکري؟,خريد بازي هاي فکري؟,خريد سي دي بازي هاي فکري؟,خريد سي دي اصلي بازي هاي فکري؟,خريد رايگان سي دي بازي هاي فکري؟,خريد رايگان بازي هاي فکري؟,خريد سي دي رايتي بازي هاي فکري؟,خريد سي دي بازي بازي هاي فکري؟,خريد سي دي فيلم بازي هاي فکري؟,خديد سي دي کارتون بازي هاي فکري؟,خريد سي دي انميشن بازي هاي فکري؟,خريد CD بازي هاي فکري؟,خريد CD بازي بازي هاي فکري؟,خريد CD نرم افزار بازي هاي فکري؟,خريد CD کارتون بازي هاي فکري؟,خريد CD انميشن بازي هاي فکري؟,خريد DVD  بازي هاي فکري؟,خريد DVD بازي بازي هاي فکري؟,خريد DVD نرم افزار بازي هاي فکري؟,خريد DVD آموزش بازي هاي فکري؟,خريد DVD انميشن بازي هاي فکري؟,خريد DVD  بازي هاي فکري؟,
حسین بازدید : 278 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

لپ تاپ عمو فردوس

لب تاپ عمو فردوس
معرفی محصول:

لب تاپ عمو فردوس

وقتی بهترین زمان یادگیری زبان در خردسالی است ؟
چرا والدین باید یادگیری فرزندشان را به تاخیر بیندازند؟؟؟
دکتر تیتزر معتقد است شروع مهارت خواندندر مدرسه برای کودک بسیار دیر است و مفیدترین زمان طبیعی برای یادگیریزبان تقریبا از زمان تولد تا 4 سالگی است.در طول این دوره یادگیری یک زبان به هر شکل، شامل تلفظ ،شنیدن و نوشتن برای کودک بسیار ساده تر است.
مطالعات ثابت کرده اند که کودکی که خواندن را زودتر شروع می کند،در مدرسه و بعدها در زندگی وظایفش را بهتر انجام می دهد ،اعتماد به نفس بیشتری دارد و از ماندن در مدرسه لذت بیشتری می برد.
کودک شما: 

از بازی با اعداد، حل مسأله، بازی‌های فکری و آزمایش کردن لذت می‌برد؟
از نواختن موسیقی، آواز خواندن و طبل زدن لذت می‌برد؟
از صدای انسان، صداهای محیط و اصوات موسیقی خوش‌شان می‌آید؟
ابتکاری جدید و فوق العاده
راه جذاب و تعاملی کمک به فرزندتان برای کشف دنیای لغات...

بهترین اسباب بازی برای فرزند دلبند شما
وسیله ای کمک آموزشی برای کودک شما
مهمترین نکته !
این مجموعه به دو دلیل بسیار مفید میباشد :
» آشنایی با لغات و کلمات از سنین کم برای کودکان
» ارائه یک متد بسیار کارآمد به والدین برایآموزش خواندن لغات فارسی به کودکان

قیمت: 19,500 تومان

روش خرید: برای خرید لپ تاپ عمو فردوس، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید لپ تاپ عمو فردوس

 

    

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
بازي لب تاپ عمو فردوس؟,گيم لب تاپ عمو فردوس؟,دانلود بازي لب تاپ عمو فردوس؟,Download  لب تاپ عمو فردوس؟,Download game لب تاپ عمو فردوس؟,دانلود بازي اکشن لب تاپ عمو فردوس؟,danload bazi  لب تاپ عمو فردوس؟, بازي زيبا لب تاپ عمو فردوس؟,دانلود نسخه جديد لب تاپ عمو فردوس؟,دانلود بازي امسال  لب تاپ عمو فردوس؟,بهترين بازي  لب تاپ عمو فردوس؟, دانلود بازي جذاب  لب تاپ عمو فردوس؟, دانلود بازي هاي  لب تاپ عمو فردوس؟, دانلود  لب تاپ عمو فردوس؟, دانلود گيم  لب تاپ عمو فردوس؟,بازي پرطرفدار لب تاپ عمو فردوس؟,دانلود بازي  لب تاپ عمو فردوس؟,دانلود گيمز لب تاپ عمو فردوس؟,دالنود بازي قديمي لب تاپ عمو فردوس؟,دانلود بازي امسال لب تاپ عمو فردوس؟,نقد  لب تاپ عمو فردوس؟,نقدر بازي لب تاپ عمو فردوس؟,ترينر بازي لب تاپ عمو فردوس؟,رمز بازي لب تاپ عمو فردوس؟,کد بازي لب تاپ عمو فردوس؟,کد تقلب  لب تاپ عمو فردوس؟, کد تقلب بازي  لب تاپ عمو فردوس؟, کد هاي  لب تاپ عمو فردوس؟,کرک  لب تاپ عمو فردوس؟,کرک بازي لب تاپ عمو فردوس؟,مشکل در بازي لب تاپ عمو فردوس؟,تالار بازي لب تاپ عمو فردوس؟,بازي 2012 لب تاپ عمو فردوس؟,بازي عصر نوين لب تاپ عمو فردوس؟,بازي توپ  لب تاپ عمو فردوس؟,خريد لوازم خانگي به نام لب تاپ عمو فردوس؟,خريد ابزار لب تاپ عمو فردوس؟,خريد دستگاه لب تاپ عمو فردوس؟,خريد وسيله لب تاپ عمو فردوس؟,خريد وسيله کاربردي لب تاپ عمو فردوس؟,خريد وسيله وسيله  لب تاپ عمو فردوس؟,خريد جنس خوب  لب تاپ عمو فردوس؟,خريد جنس خوب وسيله لب تاپ عمو فردوس؟,خريد وسيله خوب لب تاپ عمو فردوس؟,خريد جنس تقلبي لب تاپ عمو فردوس؟,خريد دستگاه اصل چين لب تاپ عمو فردوس؟,خريد دستگاه اصل ايراني به نام لب تاپ عمو فردوس؟,خريد دستگاه خانگي به نام لب تاپ عمو فردوس؟,خريد رايگان دستگاه لب تاپ عمو فردوس؟,خريد با پست پيشتاز دستگاه لب تاپ عمو فردوس؟,خرید لب تاپ عمو فردوس،فروش لب تاپ،فروش لب تاپ عمو فردوس،آموزش کلمات به کودکان،آموش خواندن ونوشتن،
حسین بازدید : 234 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

مستند(نوزاد من چه می گوید؟)

 آموزش زبان کودک

معرفی محصول:

گاهی اوقات فکر میکنیم که نوزادان بی دلیل گریه میکنند و این مشکل میتواند ساعت ها و حتی روزها ادامه داشته باشد .با استفاده از این مجموعه آموزشی و یادگیری نظریه تجربی پرستاری با تجربه ( دانم دانستن) میتوانید به مشکلی که نوزاد شما با آن روبروست پی ببرید .

کودکان اغلب با 5 صدای مختلف Ah , Owh , Neh , Heh , Eairh گریه و یا به قول خودمان نق میزنند ، که هر یک مربوط به یک ناز خاصی از کودک شماست .

در این مجموعه شما انواع این صدا ها را از زبان انواع نوزادان در نژاد های مختلف شنیده و قدرت توجه خود را بر روی این صدا ها افزایش خواهید داد و در نتیجه نیاز های فرزند خود را بهتر درک خواهید نمود .خلاصه این که این مجموعه برای زوجهای جوان بی تجربه و حتی زوج های پر تجربه نیز بسیار مفید خواهد بود .

شماره مجوز: 155/89073

 

قیمت: 12,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش زبان نوزاد...اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش زبان نوزاد...اورجینال

 

 

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

آموزش زبان کودک؟,زبان کودک،فهم گریه کودک،اانواع گریه کودک،معنای گریه های کودک، آموزش زبان کودک،معنای گریه های کودک،گریه های کودک من،معنای گریه،فهمیدن معنای گریه نوزاد،آآموزش زبان نوزاد،گریه زیاد کودک، فيلم آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم آموزش زبان کودک؟,مشاهده فيلم آموزش زبان کودک؟,نسخه جديد فيلم آموزش زبان کودک؟,دانلود آموزش زبان کودک؟,فيلم آموزش زبان کودک؟,فيلم اکشن آموزش زبان کودک؟,فيلم کمدي آموزش زبان کودک؟,فيلم قشنگ آموزش زبان کودک؟,فيلم جديد آموزش زبان کودک؟,فيلم هاي  آموزش زبان کودک؟, پشت صحنه فيلم  آموزش زبان کودک؟,تصاوير فيلم آموزش زبان کودک؟,بازيگر فيلم  آموزش زبان کودک؟,تيتراژ فيلم آموزش زبان کودک؟,نقد فيلم آموزش زبان کودک؟,سوتي فيلم آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم  آموزش زبان کودک؟,فيلم قديمي آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم جذاب آموزش زبان کودک؟,دانلود زيرنويس آموزش زبان کودک؟,زيرنويس آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم هاليوودي آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم با کيفت720 آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم با کيفيت320 آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم کم حجم آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم ايراني آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم هندي آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم امريکايي آموزش زبان کودک؟,دانلود فيلم آلماني آموزش زبان کودک؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم آموزش زبان کودک؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  آموزش زبان کودک؟,خريد آموزش زبان کودک؟,خريد سي دي آموزش زبان کودک؟,خريد سي دي اصلي آموزش زبان کودک؟,خريد رايگان سي دي آموزش زبان کودک؟,خريد رايگان آموزش زبان کودک؟,خريد سي دي رايتي آموزش زبان کودک؟,خريد سي دي بازي آموزش زبان کودک؟,خريد سي دي فيلم آموزش زبان کودک؟,خديد سي دي کارتون آموزش زبان کودک؟,خريد سي دي انميشن آموزش زبان کودک؟,خريد CD آموزش زبان کودک؟,خريد CD بازي آموزش زبان کودک؟,خريد CD نرم افزار آموزش زبان کودک؟,خريد CD کارتون آموزش زبان کودک؟,خريد CD انميشن آموزش زبان کودک؟,خريد DVD  آموزش زبان کودک؟,خريد DVD بازي آموزش زبان کودک؟,خريد DVD نرم افزار آموزش زبان کودک؟,خريد DVD آموزش آموزش زبان کودک؟,خريد DVD انميشن آموزش زبان کودک؟,خريد DVD  آموزش زبان کودک؟,تشخیص معنی گریه کودک،

حسین بازدید : 362 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

ترانه های کودکانه مجموعه ای سرگرم کننده برای کودکان شما

ترانه های کودکانه

معرفی محصول:

ترانه های کودکانه:

این مجموعه شامل بخش های زیر می باشد :
» محله رنگین کمان (VCD)
» ترانه های نسرین (VCD)
» نی نی گل (Audio)

 

قیمت: 4,500 تومان

روش خرید: برای خرید ترانه های کودکانه مجموعه ای سرگرم کننده برای کودکان شما، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ترانه های کودکانه مجموعه ای سرگرم کننده برای کودکان شما


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه ترانه هاي کودکانه؟,دانلود ترانه هاي کودکانه؟,دانلود برنامه ترانه هاي کودکانه؟,دانلود نسخه جديد  ترانه هاي کودکانه؟,دانلود برنامه ي ترانه هاي کودکانه؟,دانلود برنامه جديد ترانه هاي کودکانه؟,دانلود نسخه جديد  ترانه هاي کودکانه؟,دانلود نسخه جديد برنامه  ترانه هاي کودکانه؟,برنامه توپ ترانه هاي کودکانه؟,دانلود برنامه توپ ترانه هاي کودکانه؟,دانلود برنامه زيبا ترانه هاي کودکانه؟,دانلود نسخه قبلي برنامه ترانه هاي کودکانه؟,دانلود کرک برنامه  ترانه هاي کودکانه؟, رمز برنامه ترانه هاي کودکانه؟,کيجين برنامه ترانه هاي کودکانه؟,نسخه جديد برنامه  ترانه هاي کودکانه؟,سايت برنامه ترانه هاي کودکانه؟,سايت  ترانه هاي کودکانه؟,برنامه جديد ترانه هاي کودکانه؟,نقد برنامه ترانه هاي کودکانه؟,خريد برنامه ترانه هاي کودکانه؟,خريد نقدي  ترانه هاي کودکانه؟,download ترانه هاي کودکانه؟,download program ترانه هاي کودکانه؟,danlod barname ترانه هاي کودکانه؟,خريد ترانه هاي کودکانه؟,خريد سي دي ترانه هاي کودکانه؟,خريد سي دي اصلي ترانه هاي کودکانه؟,خريد رايگان سي دي ترانه هاي کودکانه؟,خريد رايگان ترانه هاي کودکانه؟,خريد سي دي رايتي ترانه هاي کودکانه؟,خريد سي دي بازي ترانه هاي کودکانه؟,خريد سي دي فيلم ترانه هاي کودکانه؟,خديد سي دي کارتون ترانه هاي کودکانه؟,خريد سي دي انميشن ترانه هاي کودکانه؟,خريد CD ترانه هاي کودکانه؟,خريد CD بازي ترانه هاي کودکانه؟,خريد CD نرم افزار ترانه هاي کودکانه؟,خريد CD کارتون ترانه هاي کودکانه؟,خريد CD انميشن ترانه هاي کودکانه؟,خريد DVD  ترانه هاي کودکانه؟,خريد DVD بازي ترانه هاي کودکانه؟,خريد DVD نرم افزار ترانه هاي کودکانه؟,خريد DVD آموزش ترانه هاي کودکانه؟,خريد DVD انميشن ترانه هاي کودکانه؟,خريد DVD  ترانه هاي کودکانه؟,شعر های کودکانه،ترانه های کودکانه،ترانه های شاد،شعر های شاد کودکانه،آهنگ های کودکانه،آهنگ های شاد کودکانه،موزیک های شاد کودکانه،
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 1,154
  • بازدید سال : 23,215
  • بازدید کلی : 876,860
  • کدهای اختصاصی